Foster zonder teller

27-04-2020 om 10:18 uur

Ik pak net een nieuwe foster. Ook weer uit het buitenland, maar dit keer zonder teller. Wat een domper! 😢

Login of registreer om te reageren
28-04-2020 om 07:23 uur

He wat balen, dat is juist zo makkelijk, volg keer erbij vragen dat je de foster wilt met teller? Als dat mogelijk is, dus wordt weer tellen nu...

Login of registreer om te reageren
28-04-2020 om 09:07 uur

Tot nu toe altijd gehad met teller. Heb jij ook foster?

Login of registreer om te reageren
28-04-2020 om 09:53 uur

Ja ook altijd met teller, anders apotheek even bellen, vooral als je meerdere pufjes hebt gehad, misschien kun je ze omruilen?al kan dat dacht ik niet makkelijk want mogen ze niet opnieuw uitgeven, maar lastig is het wel

Login of registreer om te reageren
28-04-2020 om 12:44 uur

Er zijn leveringsproblemen met foster. Ik denk dat je even blij moet zijn met wat je krijgt.

Login of registreer om te reageren
28-04-2020 om 15:22 uur

Ok wist ik niet, net nog 4 nieuwe gehad vorige week, met teller, zal ook net aan liggen welke apotheek en welke voorraden ze hebben nog...
Hopelijk vlug weer normaal

Login of registreer om te reageren
28-04-2020 om 16:26 uur
Reactie op Daantje

Er zijn leveringsproblemen met foster. Ik denk dat je even blij moet zijn met wat je krijgt.

Ik heb zonder problemen de foster met teller gekregen, dus de foster die ik altijd had. hier dus geen leveringsproblemen

Login of registreer om te reageren
28-04-2020 om 17:22 uur

Hier ook de gewone (Foster) met teller vanmiddag meegekregen.

Login of registreer om te reageren
28-04-2020 om 17:55 uur

Dan zou ik toch de apotheek bellen en vragen of ze de andere kunnen bestellen met teller, schijnbaar zijn ze er nog wel
Mijn apotheek denkt altijd heel erg met mij mee, echt fijn personeel, bellen ook bij elke verandering.
Tijd terug kreeg ik de oramorph geleverd in flessen, dat is zo lastig want ik , als ik weg ga( nu dus niet)is het afmeten van hoeveelheid niet te doen in geval van plostelinge erge benauwdheid.
Die ampullen of pipetjes , weet niet hoe ze heten zijn veel handiger, werd direct omgeruild , geen probleem.
Zou er een telefoontje aanwagen @Anna50

Login of registreer om te reageren
29-04-2020 om 05:05 uur

Ik had er drie gekregen. Gisteren zag ik pas dat 2 zonder teller waren. Ik hou het wel in de gaten met de datum noteren. Doe ik met de andere puffers ook. 😊

Login of registreer om te reageren
29-04-2020 om 07:41 uur
Reactie op emsepems

Ik heb zonder problemen de foster met teller gekregen, dus de foster die ik altijd had. hier dus geen leveringsproblemen

Je bedoelt het vast niet zo maar het is me al eerder opgevallen. Ik vind dit zo onaardig overkomen. Je kan natuurlijk altijd geluk hebben dat jij het wel kan krijgen in de regio. Maar als je dat niet hebt en heel veel moeite moet doen om je medicijnen te krijgen, wat zeker in deze tijd niet relaxed is, komt het op mij een beetje over als 'er is geen tekort, zeur niet'.

Login of registreer om te reageren