[SC] Waar we op jacht gaan naar een mooi, longvriendelijk vakantiehuisje

13-05-2020 om 11:55 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: [SC] Waar we dromen over mooie reizen

De reacties zijn gesloten.
13-05-2020 om 10:30 uur

Ik kan je niet helpen, ik heb er geen verstand van. Kun je niet op die vergelijk site kijken. Indipender heet dat geloof ik

13-05-2020 om 10:33 uur

Ja dat denk ik ook wel, er is altijd nog wel,iets over, ik boek ook nog niet.
Landal heeft indd heel goede astma en copd huisjes en ze denken altijd mee.
Juist ook ivm kans op 2e golf, zit ik liever ergens afgelegen..meeste .landal parken bleven open, bij de 1e golf half maart zaten wij in landal park, alleen faciliteiten gingen dicht maar die waren er amper.

Oei lastig daantje, ik zit al jaren bij Vattenfall, krijg altijd een seintje over mijn maandbedrag, kon nu weer omlaag ivm lage energieprijzen.
En ze hebben korting , hoe langer klant hoe meer korting
Ben zelf niet zo veranderlijk maar er schijnt heel veel verschil soms in te zitten.

13-05-2020 om 10:39 uur

Hoe is dat, vakantie op een park waar alle faciliteiten dicht zijn?

13-05-2020 om 11:28 uur
Reactie op Pioenroos

Hoe is dat, vakantie op een park waar alle faciliteiten dicht zijn?

Voor ons prima! Zijn maar met 2 volwassenen dus zelf koken ivm sluiting horeca, veel rustige wandel(rolstoel)gebieden opzoeken, was daar heel veel, op grens drenthe/groningen.
Veel boeken mee, ik ereader met wel 50 boeken, man gitaar mee ja ja, swingt de tent uit :)
Mooie tv kijken, buiten zitten.
We hadden een huisje met zonnebank,sauna en whirlpool met disco lichtjes hahaha
Ik ga niet onder zonnenbank of sauna,kan ik niet tegen, wel 1 x in bad, zat een mooi zitje in, kon goed met O2
Spelletjes mee of voor creabea handwerkje of id.
We vermaakten ons prima.
Boodschappen deden we in dorpje dichtbij en dan maar 1 a 2 x per week.