[SC] Waar we op jacht gaan naar een mooi, longvriendelijk vakantiehuisje

13-05-2020 om 11:55 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: [SC] Waar we dromen over mooie reizen

De reacties zijn gesloten.
13-05-2020 om 10:30 uur

Ik kan je niet helpen, ik heb er geen verstand van. Kun je niet op die vergelijk site kijken. Indipender heet dat geloof ik

13-05-2020 om 10:33 uur

Ja dat denk ik ook wel, er is altijd nog wel,iets over, ik boek ook nog niet.
Landal heeft indd heel goede astma en copd huisjes en ze denken altijd mee.
Juist ook ivm kans op 2e golf, zit ik liever ergens afgelegen..meeste .landal parken bleven open, bij de 1e golf half maart zaten wij in landal park, alleen faciliteiten gingen dicht maar die waren er amper.

Oei lastig daantje, ik zit al jaren bij Vattenfall, krijg altijd een seintje over mijn maandbedrag, kon nu weer omlaag ivm lage energieprijzen.
En ze hebben korting , hoe langer klant hoe meer korting
Ben zelf niet zo veranderlijk maar er schijnt heel veel verschil soms in te zitten.

13-05-2020 om 10:39 uur

Hoe is dat, vakantie op een park waar alle faciliteiten dicht zijn?

13-05-2020 om 11:28 uur
Reactie op Pioenroos

Hoe is dat, vakantie op een park waar alle faciliteiten dicht zijn?

Voor ons prima! Zijn maar met 2 volwassenen dus zelf koken ivm sluiting horeca, veel rustige wandel(rolstoel)gebieden opzoeken, was daar heel veel, op grens drenthe/groningen.
Veel boeken mee, ik ereader met wel 50 boeken, man gitaar mee ja ja, swingt de tent uit :)
Mooie tv kijken, buiten zitten.
We hadden een huisje met zonnebank,sauna en whirlpool met disco lichtjes hahaha
Ik ga niet onder zonnenbank of sauna,kan ik niet tegen, wel 1 x in bad, zat een mooi zitje in, kon goed met O2
Spelletjes mee of voor creabea handwerkje of id.
We vermaakten ons prima.
Boodschappen deden we in dorpje dichtbij en dan maar 1 a 2 x per week.
Afbakbroodjes zelf afbakken ipv bestellen, wij hebben niks gemist aan faciliteiten en zaten aan het zuidlaardermeer, kun je in de zomer nog bootje huren ook.

13-05-2020 om 11:34 uur

Klinkt super, volgens mij zelfs gezelliger dan de faciliteiten

13-05-2020 om 12:10 uur

Was ook enorm fijn! Wij hebben die faciliteiten niet nodig, en keertje makkelijk eten kan ook, zoveel keus in maaltijdsalades of een keer een pizza afbakken

13-05-2020 om 14:49 uur

Klopt, kant en klaar is er veel mogelijk. Is wel een idee.

15-05-2020 om 09:46 uur

Morgen wordt het hier lekker weer, ik ga eens proberen hoe het fietsen gaat, dan ben je automatisch verder van andere vandaan

15-05-2020 om 10:16 uur

Fietsen is ook leuk, gewoon de juiste plekken opzoeken enniet op de drukste tijden dan komt het vast goed, veel voorpret al.
Ik hoop op een wandelingetje in bos morgen...jehee

15-05-2020 om 10:19 uur

Probeer me op het positieve te concentreren.

Zoals dat mijn collega die stopt met roken het heel goed vol houd. Dat ik morgen ga fietsen.

Wat ook grappig is is dat ik er nu uit zie als een panda 🐼. Had jeuk en heb mijn mascara overal uit gesmeerd🤣