Azitromycine en licht gevoel in hoofd

24-07-2020 om 21:32 uur

Beste allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum, 21 jaar, studerend en bekend met astma. Ik heb al veel tips en adviezen op het forum gelezen, maar ik heb zelf ook een vraag waar ik nog geen antwoord op heb kunnen vinden. Ik gebruik >1 jaar azitromycine onderhoud en heb hierbij vanaf dag 1 veel last van een licht gevoel in mijn hoofd. De dosering is daarom al gehalveerd en toen ging het direct een hele tijd beter, alleen komt het nu weer terug (terwijl de dosering gelijk is gebleven). Suiker en/of zout eten helpt helaas niet. Zijn er mensen die dit herkennen en er misschien iets op gevonden hebben?

Alvast bedankt :)

Groetjes!

Login of registreer om te reageren
01-08-2020 om 10:44 uur

He wat vervelend, ik gebruik nu bijna 2 jaar azitromycine en herken het niet. Zou het opnieuw met je arts bespreken of die een oplossing heeft.
En misschien verder kijken of er nog iets anders veranderd is wat dit het zou kunnen verklaren?
En wellicht op die momenten je bloeddruk laten meten en bijhouden of er een patroon in zit oid?

Heel veel sterkte met je zoektocht en ik hoop dat je op een goede oplossing stuit!

Login of registreer om te reageren
02-08-2020 om 08:06 uur

Ook ik herken het niet, goed om dit te bespreken met je longarts

Login of registreer om te reageren
03-08-2020 om 19:01 uur

Bedankt voor jullie reacties! En heel fijn voor jullie dat jullie het niet herkennen :)
Mijn bloeddruk is ook op die momenten helemaal normaal gelukkig en het voelt ook anders, maar ik zal het zeker nogmaals even aangeven bij een controle. Tips, ideeën en/of herkenning blijft natuurlijk welkom!

Login of registreer om te reageren