Even wat benauwder en gelijk testen. Graag advies

29-08-2020 om 07:16 uur

Goedemorgen allemaal,

Ik ben victor , ben 51 jaar en heb een zware vorm van (Niet allergisch, niet esonifile astma).
Sinds eergisteren , wat benauwder. Huisarts (assistent) wil mij een Corona test laten doen. Probleem is , ik heb geen vervoer, en die paar mensen die me zouden kunnen brengen durven niet.
Nu heb ik geen koorts of hoofdpijn, geen reuk of smaak verlies. Ik begrijp dat men Corona uit wil sluiten. Maar dan zou ik met het openbaar vervoer moeten gaan. (Wat ook verboden is). Ik heb wel gelezen, dat de saturatie enorm kan dalen wanneer je Corona hebt, zonder dat je het echt benauwd hebt. Zou zo'n saturatie meter (van amazon.nl) iets kunnen zijn?? of hebben jullie andere tips. Ik hoor het heel graag, want ik weet niet wat ik moet doen.

ps. Huisarts , wil me pas thuis testen als ik echt erg ziek ben.

Groet,

Victor

Login of registreer om te reageren
26-09-2020 om 11:32 uur

Dank je wel Aggle, sorry dat ik het nu pas lees. Helaas, zijn we nu er ruim 2 weken later nog niet veel beter aan toe, qua testcapaciteit. Ben ondertussen al weer verkouden en benauwd. (Zal op korte termijn nog wel niet beter worden, met een naar school gaande puber).

Login of registreer om te reageren
03-10-2020 om 06:20 uur

Heftig voor jullie hoe het er aan toe gaat. Pff ik ben toch blij in BE te wonen nu al die andere verkoudheden mijn astma trigeren. Ivm hier indien nodig wel thuis getest wordt al doen ze dat bij mij zelden juist omwille dat ik met astma standaard symptomen heb een keer ik een astma opstoot heb. Veel sterkte lijkt me echt moeilijk voor jullie

Login of registreer om te reageren