Heb jij nog gesport vandaag? #61

14-09-2020 om 17:55 uur Gesloten

En hier maar weer verder

vorige

De reacties zijn gesloten.
30-09-2020 om 14:34 uur

Nu de sport weer open is sport ik weer ik doe aan fitnes ik benieuwd hoelang de sport scholen open blijven ? =((

30-09-2020 om 17:14 uur

Ik hoop dat ze niet weer dicht gaan.

Ik heb vanmiddag geroeid met twee vriendinnen. Voor het eerst weer sinds ons weekendje weg. Derde vriendin kan helaas komende weken niet komen omdat ze aangewezen is op de trein.

30-09-2020 om 17:50 uur

ivm corona mag ik niet naar de sportschool.

Vandaag lekker gefietst (moest even naar het ziekenhuis en een boodschapje halen). t was heerlijk en ik merk dat ik conditioneel sterker word door de longrevalidatie

05-10-2020 om 09:58 uur

Vanochtend naar fysio geweest. Overleg gehad.
10 minuten gefietst en 3x 15 back extensions.
Er gaan het 1 en ander wijzigen in training.
Geen krachttraining meer voorlopig, over naar alleen conditie.
Voor nu kan ik dat even niet door ongelukje met trap .
Maar ook dat gaat wel weer over voordat ik een jongetje wordt ;)

07-10-2020 om 15:53 uur

Fysio. Onder andere 20 minuten fietsen, waarbij ik aan de hand van voelen mijn tempo mocht verhogen of verlagen. Eindelijk eens wat anders. De fysio gaat met mijn vaste fysio overleggen of zij vaker andere oefeningen met mij mag doen. Ik revalideer al jaren, en dan is het wel leuk als er wat meer variatie mogelijk is. Hopelijk gaat de vaste fysio akkoord.

10-10-2020 om 15:45 uur

afgelopen week zat ik op helgoland, en ons hotel stond boven op een berg. dus steeds de trappen op en af e op en af en..... goed bezig geweest

11-10-2020 om 08:21 uur

@emsepems
Helgoland, waar ligt dat? Wel lekker, even er uit. Goed bezig met al die trappen.

Vanmorgen gewandeld. Alle bankjes waren nat, dus nergens gezeten. Daarvoor in de plaats al heel snel mijn tempo verlaagd en op iedere straathoek even stil gestaan. Op die manier drie kwartier gewandeld.

11-10-2020 om 08:28 uur
Reactie op Suus01

@emsepems
Helgoland, waar ligt dat? Wel lekker, even er uit. Goed bezig met al die trappen.

Vanmorgen gewandeld. Alle bankjes waren nat, dus nergens gezeten. Daarvoor in de plaats al heel snel mijn tempo verlaagd en op iedere straathoek even stil gestaan. Op die manier drie kwartier gewandeld.

Helgoland ligt in duitsland, maar 70 km uit de kust, en is een rotseilandje in zee. Een eiland waas nu de vogels gaan trekken ze even rusten. dus ik heb heerlijk kunnen vogelen :-)

https://i.postimg.cc/SKcw17kk/lange-anna-PA205225-131024-800x600.jpg Je kunt dus van beneden naar boven lopen... naar beneden is een makkie ;-) op het puntje staat rots lange anna, daar kun je niet op

jee, wat goed van je, 3 kwartier lopen! Top

11-10-2020 om 11:43 uur

@emsepems
Prachtig!
Even gauw op Google Maps en Wikipedia gekeken. Fietsen is er verboden zag ik. En inderdaad gewild bij vogelliefhebbers die van zeevogels houden.

12-10-2020 om 17:53 uur

Prachtig deze foto @emsepems, kende het ook niet, mooi!