November 2020 - Een hobby in coronatijd

02-11-2020 om 11:10 uur

Een hobby in coronatijd/ opstekers in coronatijd

Opeens zitten we meer thuis dan normaal. Winkelen, op het terras zitten, sporten of op de kleinkinderen passen, daar is bijna geen sprake meer van.
Wij zijn benieuwd hoe jij je vermaakt in coronatijd. Wat doe je zoal in deze tijd, hoe blijf je positief? Heb je misschien een nieuwe hobby ontdekt of je oude hobby nieuw leven ingeblazen? Het zou leuk zijn anderen te inspireren door hier je hobby of wellicht andere opstekers te delen.

Login of registreer om te reageren
13-11-2020 om 18:01 uur

Veel handwerk zie ik:-) Ik brei, haak en spin. Maak crypto's, nou ja, ik los ze op. Lees. Ben af en toe met genealogie bezig. Loop, fiets. Zie elke dag 1 deel van een serie drama, thriller en verder weinig tv. Ruim de computer op, allemaal foto's die er dubbel op staan bijvoorbeeld. En tussen door doe ik ook nog huishoudelijke klusjes.

Login of registreer om te reageren
19-11-2020 om 09:03 uur

Ik doe een studie cultuurwetenschappen via de open universiteit, zoek met een metaaldetector (amateurarcheologie). Superfijn: lekker buiten, in beweging en altijd weer spannend wat je zult vinden. Daarnaast the regular: lezen, netflixen, mediteren. Zou nog wat creatiever willen zijn (tekenen, schilderen) en ook meer literatuur willen lezen en yoga willen doen, maar naast al het bovenstaande, thuiswerken en sporten (geen hobby van me, maar wel belangrijk) blijft er niet veel tijd over.

Login of registreer om te reageren