Opname Davos

27-04-2021 om 16:17 uur

Lieve allemaal,
10 jaar na m’n vorige opname, wordt ik eind mei opgenomen in het NAD. Het voelt erg dubbel allemaal, maar toch ook dankbaar.
Ben benieuwd zijn er hier meer mensen die er nu zitten of binnenkort er naar toe gaan?
Liefs Rachel

Login of registreer om te reageren
27-04-2021 om 17:04 uur

Alvast een heel goede revalidatie gewenst! Ik ben er in augustus tot in oktober:) er is ook een Facebookgroep speciaal voor mensen die in Davos zijn geweest en er naartoe gaan, misschien vind je daar ook alvast wat mensen die je daar gaat ontmoeten

Login of registreer om te reageren
27-04-2021 om 21:07 uur

NAD-patiënten/betrokkenen heet de groep

Login of registreer om te reageren
27-04-2021 om 21:38 uur

Ja die ken ik dan al, dank je wel 😘

Login of registreer om te reageren
21-08-2021 om 20:41 uur

Ik heb binnenkort een intake gesprek. Ik hoorde dat de opname geen 12 weken meer is i.v.m. corona. Weten jullie hoeveel weken de opname nu is?

Login of registreer om te reageren
21-08-2021 om 20:48 uur

Opname is al langer geen 12 weken meer dit vanwege de regels rondom de verzekering, opname is een poos 6 weken geweest vanwege Corona maar momenteel is het weer 8 weken en er vertrekt elke 14 dagen een vlucht. Veel succes met de intake.

Login of registreer om te reageren
21-08-2021 om 20:58 uur

Dank je wel, suus01.

Bedankt voor je reactie, Rachel. Op de website van het NAD kon ik geen update vinden over de aantal weken. Mag je nu inmiddels ook alweer bezoek ontvangen?
Jij zal inmiddels weer thuis zijn, heb je een goede revalidatie gehad?

Login of registreer om te reageren
21-08-2021 om 21:38 uur

Toen ik 4 weken geleden vertrok was bezoek ontvangen nog niet toegestaan, maar hoe het nu is geen idee. Heb een super revalidatie gehad, flink wat medicatie kunnen afbouwen en weer conditie kunnen opbouwen. Dus ik ben het NAD super dankbaar voor deze kans die ze me gegeven hebben.

Login of registreer om te reageren