Heb jij nog gesport vandaag? #63

19-08-2021 om 07:58 uur Gesloten

En hier gaan we verder met onze sportervaringen.

De reacties zijn gesloten.
26-08-2021 om 18:28 uur

Gisteren geroeid en vandaag weer bij de fysio wezen sporten. Ik heb deze week weer uren uitgebreid op werk en ben gewoon moe, wel blij dat ik geweest ben maar nu even rustig aan.

26-08-2021 om 19:01 uur

Vandaag 40 min. gewandeld. En vanavond naar de sportschool geweest.

28-08-2021 om 16:37 uur

We zouden gaan roeien vanmiddag maar mijn vriendin had geen goede dag en ik had heel slecht geslapen. Niet gaan roeien maar wel eind van de middag nog een rondje gelopen met heel veel bankjes onderweg. Toch nog even een frisse neus :)

28-08-2021 om 17:59 uur
Reactie op Daantje

We zouden gaan roeien vanmiddag maar mijn vriendin had geen goede dag en ik had heel slecht geslapen. Niet gaan roeien maar wel eind van de middag nog een rondje gelopen met heel veel bankjes onderweg. Toch nog even een frisse neus :)

Jammer van de slechte dag! Fijn dat je toch even naar buiten bent gegaan.

28-08-2021 om 18:03 uur

Vandaag was het weer wat minder en stond er hier behoorlijk wat wind.

Ik ben toch op de fiets gestapt en heb 27 kilometer gereden in het bos en over de heide.

Tot mijn verbazing ging het goed. Geen last gehad van benauwdheid.

28-08-2021 om 19:33 uur

afgelopen week zat ik in de achterhoek, en heb genoten daar van de mooie natuur, heb 3 klompenpaden kunnen lopen. Echt zo blij mee, fysiofitness werpt zijn vruchten af!
Vandaag heb ik gewandeld met een nicht langs een heideroute, kleine 6 km.

29-08-2021 om 08:39 uur

Haha jaloers op degene die lekker kunnen wandelen. Wil ik ook! Maar besef me heel goed dat het voor diegene ook niet altijd zo is.

30-08-2021 om 13:24 uur

ja hoor, na een week vakantie weer naar de fitness geweest, of zoals de fysio zegt: naar de oefenzaal :-)
ik merk flink dat ik actief ben geweest op de cross, de loopband, de matten en dikke bal, halve bal, krachttoestellen.... lig nu lekker bij te tanken op mijn lounge-bed met een filmpje. lekker toch?

30-08-2021 om 19:06 uur

Hier ook even bijtanken van het sporten en de fysio
Ik heb afgelopen vrijdag perongeluk een trap tegen mijn been aan gehad, en dat doet nog steeds extra zeer
Woensdag wordt het weer een half rondje sporten ivm werk

31-08-2021 om 16:52 uur

Vandaag heb ik een km of 6 gewandeld, of meer: gestruind. Zoekend om allemaal leuke beestjes.
ik was na n paar uurtjes wel erg moe, tank het niet meer bij op de bank. Weet niet goed de reden, gister teveel gedaan bij het sporten fysio? Heb ook wel veel last van hooikoorts de laatste week..

hier een hagedis die ik vandaag tegenkwam :-)
https://i.postimg.cc/J7HGb2h6/DSCN5528-2.jpg