Hoe voel jij je vandaag? #173

07-10-2021 om 17:25 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #172

De reacties zijn gesloten.
09-10-2021 om 21:36 uur

Beterschap allemaal!
@Suus01 ik duim voor je mee🤞🏻 En een goed voornemen, hoop echt dat je lichaam meewerkt aan je voornemen💪🏻

10-10-2021 om 06:13 uur

Dank @Nckiie. Doe maar met me mee. Duim ik voor jou!

Zou best leuk zijn voor iedereen, om eens een jaartje ziek zijn over te slaan.

@emsepems
Let je goed op jezelf, met de immunokuur zo dichtbij? Zou zonde zijn als het uitgesteld wordt.

10-10-2021 om 09:07 uur

@emsepems, dan ga ik heel hard duimen voor je dat de immuno door kan gaan, die AB is zeker een pittige,Augmentin hakt er in, althans bij mij altijd wel, lang herstel werk, gelukkig was je ervoor fit dus hoop dat dit een voordeel is! Knuffel van mij 😘
Veel verkouden mensen ook, we zijn erg vatbaar geworden, hoop dat we allen deze winter met 't griep seizoen in aantocht weer redelijk door komen, ik houd zelf voorlopig toch de 1,5 meter maar aan...
Sterkte voor allen 🍀

10-10-2021 om 09:33 uur

@emsepems wat heb je dan voor kuur?

Ik ben de augmentin goed doorgekomen vorige week en moet zeggen dat het met de dexa ook nog best goed gaat. Ik ben nog helder en heb vannacht zelfs redelijk geslapen. Gisteren qua benauwdheid een goede dag, vandaag weer benauwder helaas.

Ik zie er wel weer tegenop om op werk zonder 1,5 meter door te moeten gaan. Ik hoop gewoon dat dit mijn winterdip is en ik straks de winter goed door kom net als iedereen hier.

10-10-2021 om 11:46 uur

@Suus01 vanaf het moment dat deze infectie is genezen doe ik mee💪🏻 Heb nu al 2,5 week verhoging🙈 ben er wel weer klaar mee voor de komende 30 jaar minimaal😅 dus ik doe helemaal met je mee!
Gun het iedereen om het een jaartje minimaal over te slaan

11-10-2021 om 11:56 uur

Voor alle mensen die met me meeleefden de afgelopen 3 jaar, toen ik zoveel pijn had aan mijn schouder...
Vanmorgen heeft de revalidatie arts gebeld. Na heel veel behandelingen is de pijn in mijn arm/schouder al 3 maanden weg, het voelt als een wondertje! De kracht in mijn arm schouder is nog weinig, maar gedoseerd opbouwen met fysio denkt de arts dat dit op termijn gaat verbeteren.

Hoe blij kan een mens zijn! :-)

11-10-2021 om 19:18 uur

@emsepems : blij voor jou! 🙃

11-10-2021 om 19:37 uur

@Nckiie
Haha, de komende 30 jaar zelfs. Ik sluit me aan!

@emsepems
Wat een goed nieuws, van je schouder! Heerlijk, dat wonderen soms toch bestaan.

11-10-2021 om 20:15 uur

Wat een goed nieuws @emsepems

Hier gisteren een heel goede dag gehad, maar vannacht en vandaag weer prut. Nu Iets een snotter neus en iets keelpijn. Beetje hoofdpijn maar dat komt vast doordat ik vandaag geen trek had in koffie en normaal leef ik op koffie, dus een dag geen koffie geeft afkickverschijnselen. Kortom vandaag was rustdag en pyjama dag.

Vanochtend per mail de uitslag van mijn examen gehad, yeah kom maar op met dat diploma met een 9,5 geslaagd. Die is dus af nu. Rustig aan nu verder met de andere, daar heb ik nog tot feb 2023 voor en volgende toets is pas in januari. Opdrachten loop ik nog iets achter maar ze leggen hier voor nu geen druk op als ze voor het einde van de opleiding er maar zijn. 4 opdrachten moeten af voor januari de eerste heb ik al af en de andere 3 zijn dossierstudies wat ik erg leuk vind om te doen. Dus nu even tijd om nu echt ff beter te worden.

11-10-2021 om 20:51 uur

@emsepems wat een goed nieuws!

@Suus01 haha ja meteen groot denken toch?:p en gezellig! Hoop dat er meer meedoen met minimaal 30 jaar luchtweginfectievrij💪🏻 (Een mens moet hoop houden)