Koptelefoon met luchtfilter

31-03-2022 om 14:26 uur

Ik hoop maar dat het geen 1 april grap is, want misschien is het wel een uitkomst: Een koptelefoon met een mondstuk dat de lucht filtert.
Het lijkt wel zo uit een Sciencefiction film te komen.
Dyson komt dit najaar dus met een koptelefoon met een luchtreiniger in het mondstuk.
Dit is een link naar het artikel op NU.nl
https://www.nu.nl/tech/6192252/dyson-presenteert-koptelefoon-met-mondstโ€ฆ

Wat denken jullie?
Zou het kunnen helpen bij astma en COPD, of worden we bij de neus genomen door een 1 april grap?

Login of registreer om te reageren
01-04-2022 om 15:03 uur

Ik ben bang dat dit een 1 april grap is. Ik keek vanmorgen een talkshow van gisteravond terug en daar lieten ze filmpjes zien van 1 april grappen van bedrijven en deze zat daar tussen. Het zou wel mooi zijn he als zoiets zou werken ๐Ÿ˜Š๐Ÿ‘

Login of registreer om te reageren
01-04-2022 om 15:12 uur

Ze hebben er wel veel werk aan besteedt, als je op de website van het merk zelf kijkt.

Login of registreer om te reageren
01-04-2022 om 15:13 uur

Er staat bij dat hij niet aansluit zoals een gewoon mondkapje dus lijkt me dan ook niet heel nuttig ook al beweren ze dat het geen 1 aprilgrap is. Dan zou ik eerder zoeken naar eentje met filters laatst ging het er nog over in een topic met verschillende opties

Login of registreer om te reageren
01-04-2022 om 17:29 uur

ik vind hem leuk, en denk dat hij best handig is.

Login of registreer om te reageren
01-04-2022 om 17:30 uur
Reactie op Crissie

Ik ben bang dat dit een 1 april grap is. Ik keek vanmorgen een talkshow van gisteravond terug en daar lieten ze filmpjes zien van 1 april grappen van bedrijven en deze zat daar tussen. Het zou wel mooi zijn he als zoiets zou werken ๐Ÿ˜Š๐Ÿ‘

achhhhhhhhhhhhh jammer!

Login of registreer om te reageren
01-04-2022 om 19:17 uur

Wel grappigโ€ฆ als je hem wil dragen zal je wel een standaardgezicht moeten hebben ๐Ÿ˜‚. Een mondmasker lijkt toch iets aangenamer ๐Ÿ˜‰.

Login of registreer om te reageren
02-04-2022 om 06:59 uur

Oh wat balen dat het toch een 1 april grap is.

Het leek mij serieus wel een optie.
Van een mondmasker word ik zo benauwd..

Login of registreer om te reageren
02-04-2022 om 11:28 uur

@Tamsyn: als je je zelf wil beschermen tegen Covid, maar benauwd wordt van een mondmasker, zou je ook kunnen kijken naar een FFP2 mondmasker met filter. Door de filter adem je echt veel gemakkelijker. Uiteraard beschermt dit mondmasker enkel jezelf, dus je kan het niet gebruiken op plaatsen waar er nog mondmaskerplicht is.

Login of registreer om te reageren
06-09-2022 om 16:02 uur

Ik vind het wel vreemd, makkelijker ademen met een filter. Komt er dan gewone lucht naar binnen?

Login of registreer om te reageren