Hoe voel jij je vandaag? #174

29-04-2022 om 10:23 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #173

De reacties zijn gesloten.
28-04-2022 om 12:41 uur

@goudvisje: dank je ๐Ÿ’–

28-04-2022 om 12:53 uur

Sterkte Edelweiss! En ook van mij een hug. ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’—๐Ÿ€

28-04-2022 om 13:33 uur
Reactie op Edelweiss

Dank voor alle lieve berichtjes

Sorry, ik wil niet de indruk wekken dat je met minder je niet mag melden hier hoor!! Tis geen wedstrijdje ofzo, please, voelt niemand zich geremd om hier te zeggen hoe hij zich voelt! Had t beter niet kunnen schrijven, wil tenslotte niet shockerenโ€ฆ

Ja ik weet goed de voordelen van de niv en als echt nodig is wil ik dat ook wel, maar pas als t echt niet meer anders kan.
anders heeft in t zkh liggen weinig meerwaarde voor mijโ€ฆ
Maar ik let wel goed op hoor. Ik zet mn leven niet op t spel door te laat te gaanโ€ฆ daar heeft niemand wat aan zogezegd en wil veel te graag leven!!!

tuurijk mag je hier alles schrijven, wat een gekkifheid dat dat niet kan.
Ieder mens ieder ziekte is anders.... en bij jou helaas heel anders.

28-04-2022 om 15:51 uur

@Edelweiss ga jezelf nou niet wegcijferen! De vaste leden hier weten dat jij er geen wedstrijdje van maakt en dat jij elke lichte astmaklachten oprecht even vervelend vindt voor een anders als jouw enorme klachten voor jezelf.
Je shockeert niet, het is helaas de harde realiteit en daar is dit forum ook voor bedoeld, voor de goede en slechte momenten! En de nieuwe forumleden zullen snel genoeg ontdekken wat voor een lieverd jij bent๐Ÿ’–๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€
En ik weet dat je voorzichtig bent en op tijd aan de bel trekt, maar ook veel thuis kan door helaas veel ervaring en zelfkennis en weet hoe jouw lichaam werkt. Wij duimen allemaal voor je dat de niv niet nodig is en het vanzelf goed gaat๐Ÿ’–

28-04-2022 om 17:11 uur

@Edelweiss ik zit nog niet zo lang op het forum, maar met alles wat ik heb gelezen op het forum wil ik zeggen dat je zeker die indruk niet wekt! Je bent juist altijd hartstikke lief voor iedereen en geeft vaak bemoedigende reacties als mensen het moeilijk hebben of ergens tegenaan lopen. En echt ontzettend veel respect voor jou, vind het super knap dat je juist altijd zo super positief blijft! Een hele dikke knuffel en heel veel sterkte ๐Ÿฅฐ๐Ÿ€

28-04-2022 om 17:49 uur

Wat ontzettend lief ๐Ÿ’– dank jullie wel
Ja mijn situatie is ook de realiteit en mag ook gedeeld worden, dat is waar. En idd is het mijn intentie dat er voor รญedereen ruimte is en ben blij dat dat opgepikt wordt ๐Ÿฅฐ
Tis een fijn forum als we lief zijn voor elkaar en dat is zo ๐Ÿ‘๐Ÿป

28-04-2022 om 18:01 uur

Sterkte lieve @Edelweiss hopelijk red je het thuis ๐Ÿ€

28-04-2022 om 18:49 uur

@Edelweiss
Het allerbeste voor je!
En wat mij betreft geen zorgen over wat je hier schrijft.

29-04-2022 om 06:58 uur

Ook hier weer aan de antibiotica kuur, hevige hoestbuien en drop voor de keel.

29-04-2022 om 10:14 uur

Heel veel beterschap aan alle zieken.

Hier gaat het z'n gangetje. Ik neem nu sneller ventolin dan ik normaal zou doen, maar ik kom tegenwoordig zoveel rokers tegen en sommige mensen hadden van de week de houtkachel nog aan. Maar de pijn op de borst is al stukken minder nu ik sneller de noodpuffer pak.
Nu is het hopen dat de POH gauw tijd heeft en dat ik dan eindelijk na zo'n 2 jaar weer een longfunctie test mag doen.

@Edelweiss Blijf alsjeblieft gewoon schrijven, hoor!

@Hwess Wat naar. Als de drop niet afdoende werkt, kun je misschien Tijmsiroop gebruiken. Dat kreeg ik als advies van mijn huisarts.