Hoe voel jij je vandaag? #174

29-04-2022 om 10:23 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #173

De reacties zijn gesloten.
29-04-2022 om 19:11 uur

Ben trots op je, ems! Deze periode heeft weer veel gebracht, nieuwe inzichten ook. Hoewel allemaal niet leuk, toch niet nutteloos!
Verder beterschap ❤️‍🩹

29-04-2022 om 22:09 uur

@Edelweiss, wat verdrietig dat het thuis toch niet ging, hoop dat de kapbeademing je de rust geeft wat zo broodnodig is nu, het gevoel is ook niet uit te leggen, het geeft je lichaam de tijd om te herstellen, sterkte en dikke knuffel 🍀😘

29-04-2022 om 22:16 uur

Zo fijn dat het met stapjes vooruit gaat @emsepems, je hebt de punten opgeschreven die jou zo hebben geholpen, 1 punt vergeet je volgens mij: dat is je eigen inzicht en inzet om ook deze zorg en hulp te accepteren, daar is ook moed voor nodig!
Knuffel voor jou 😘🍀

30-04-2022 om 08:37 uur

Edelweiss, zo ziek en dan zo meeleven. Wat ontzettend knap. Bedankt voor je compimenten!
Daantje, wat fijn dat het gips er af is, je botje geheeld is. De rest komt wel weer goed.
Goudvisje, ook jij bedankt voor t compliment! ik had er nog een, maar die is niet vergeten. Had huishoudelijke hulp via wmo aangevraagd, maar die hulp kon ik pas na 7 weken krijgen. tja... heb een klein huisje, en familie vrienden hebben nu geholpen.

en natuurlijk was al die hulp voor mij fijn en helend. Maar ik deelde dit voor jullie allemaal, wanneer het je zwaar valt door ziekte of 'niet kunnen' hoop ik dat jij ook hulp vraagt van professionals :\">

30-04-2022 om 15:56 uur

@Edelweiss hopelijk ga je nu weer vlot opknappen
@emsepems fijn dat het nu goed gaat.
@Daantje gelukkig geen gips meer.

Hier gaat het nu weer redelijk. Afgelopen dinsdag per ongeluk wat verkeerds gegeten met het gevolg een allergische reactie gelukkig eerst zelf kunnen opvangen met epipen en tavagil. de volgende dag iom huisarts gestart met 3 dagen prednison.

Ik wacht nog steeds op de opname voor de longrevalidatie in utrecht in tegenstelling wat gezegd was is de wachtlijst lang en duur onbekend.

Beterschap voor wie het nodig heeft en wil een digitale knufffel

groetjes

Puckie

01-05-2022 om 09:18 uur

@Edelweiss
Heel veel beterschap! Wat een schrik dat je met de ambu naar het ziekenhuis moest.
@Daantje Wat fijn dat het gips eraf mocht!
@puckie Wat naar dat je zo lang moet wachten...

Ik ben blijkbaar te laat geweest met verlengen van de flixotide. Ik sprak donderdag het bandje in van de huisarts, ik had geen zin om 3 kwartier in de wacht te staan, en vrijdagmiddag nog steeds geen mail van de apotheek, dus nu zit ik zonder flixotide... hopelijk krijg ik maandag de mail dat het in de automaat ligt.

01-05-2022 om 18:48 uur

Ik wens alle mensen die ziek zijn veel sterkte.

@Tamsyn ik heb kwartaal medicatie. Dan houdt de apotheek alles in de gaten en elk kwartaal kan ik dan alle medicatie op halen voor een kwartaal.

01-05-2022 om 19:10 uur

Beterschap voor alle zieken en kwakkelende mensen💐
Met mijn longen gaat het goed, en dat wil ik wel zo houden

02-05-2022 om 12:33 uur

Dank iedereen
Ik ben weer op gewone afdeling, das vast stapje vooruit. De letterlijke stappen dóen gaan nog moeizaam omdat ademen nog wel erg veel kracht kost. Maar elke stap is er 1 en worden er hopelijk gauw meer!

02-05-2022 om 14:35 uur

K wil nog toevoegen: ik mag nog leven en dat is toch wel grootste geschenk als t er toch steeds weer om spant. Achteraf realiseer je het je weer duidelijker dan op t moment zelf. Maar als ze de “levensreddende behandeling inzetten”, dan heb je t ergens over.
Dank aan God dat k leef en voor mezelf en mn naaste en voor Hem wil ik met vreugde verder leven, ondanks pittige situatie natuurlijk. Het leven is het leven waard, elke dag weer! Hierdoor vind ik de moed om weer hard te werken aan “opknappen”, voor zover dat in mijn vermogen ligt en oefen ik dus ijverig! Mn mogelijkheden en perspectieven zijn beperkt maar desondanks alles waard om me voor in te zetten! Samen met allen die om me heen staan en me steunen, ook hier: BEDANKT!!!