Nieuw lid

23-06-2022 om 17:44 uur

Hay ik ben Annamaria. Weet sinds 2 wk dat ik longkanker heb. Meercellig Neuro-Endocrien carcinoom. Gelukkig ben ik er vroeg bij het is 1.7 cm en zit in de bovenkwab rechterlong geen uitzaaingen in de lymfen of op afstand. A.s Woensdag gesprek met de chirurg om een segment of de bovenkwab verwijderen. Helaas kan ik niks vinden over dit soort kanker dacht mischien is er hier iemand die er iets van af weet.

Ga dit eens doorlezen en wens iedereen veel sterkte.

Login of registreer om te reageren
23-06-2022 om 18:56 uur

Wees welkom Anna, en heel veel sterkte! En een Knuffel :-??

Login of registreer om te reageren
24-06-2022 om 16:16 uur

Welkom Annamaria.
Wat een vreselijk vervelend bericht kreeg je onlangs. Je gaat vast een intensieve tijd tegemoet, waar je eigenlijk al een poosje in zit. Veel sterkte.

Op het longforum is iedereen die met longproblemen te maken heeft welkom. In de praktijk hebben de meeste forumleden te maken met (ernstig) astma of COPD. Mensen met andere longziekten tref je hier veel minder.
Het spijt me dit te zeggen, maar ik vind het ook vervelend als je onnodig lang de hoop hebt om hier lotgenoten te treffen met jouw specifieke longziekte.
Misschien kan een longverpleegkundige je meer informatie geven over jouw ziekte. En misschien heeft zij ideeën waar je nog meer informatie en/of lotgenoten kunt treffen.

Nogmaals sterkte!

Login of registreer om te reageren