Heb jij nog gesport vandaag? #67

09-07-2022 om 17:28 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Heb jij nog gesport vandaag? #66

De reacties zijn gesloten.
08-07-2022 om 21:34 uur

Ja echt wel, lang leve de vrijheid! Thnx Ems.

09-07-2022 om 07:35 uur
Reactie op Dominique

Langzaamaan gaat het een beetje beter met mijn been
Straks weer fysio, denk dat het wel weer een rondje buiten lopen wordt, zonder krukken
Woensdag ook dat rondje gelopen, en de fysio liep met mijn krukken onder zijn arm

Wat fijn dat het langzaam beter gaat! Ik hoop niet dat je weer een terugval krijgt.

09-07-2022 om 07:36 uur
Reactie op Scorpiors

Ik heb sinds vandaag nu ook een nieuwtje, kan eindelijk lekker zelfstandig de deur uit, want heb vanmiddag me scootmobiel gekregen. Joepie. Hoef ik niet meer af te wachten tot mijn begeleiding een x met mij mee kan, kan ik nu lekker zelf. Maar ga wel een paar x ff samen, want vind nog wel spannend.

Wat fijn dat je een scootmobiel hebt gekregen. Veel plezier ermee.

09-07-2022 om 07:40 uur

Dank je wel Caroline81.

09-07-2022 om 13:22 uur

Ik heb lekker een rondje gefietst. En kwam onderweg een vriend tegen, dus samen even op terras gezeten :-)

09-07-2022 om 14:26 uur

Gisteren heb ik genoten van het mooie weer. Ik liep rond 07.00 uur buiten en ik heb ongeveer 40 minuten gewandeld. In de middag zijn we gaan fietsen in de omgeving van Loon op Zand.
Mooie omgeving om te fietsen. Echter kreeg ik wat problemen met mijn fiets onderweg.
Dus ik heb 20 kilometer zonder versnellingen en aandrijving moeten rijden. Dat was even pittig en het fietsen ging ook een stuk langzamer. Maar ik heb genoten van de mooie omgeving.
Het plan is om nog een keer te gaan fietsen in Brabant dus ik hoop dat ik dan geen problemen heb met mijn fiets.

Vandaag heb ik rustig aangedaan en op mijn reserve fiets boodschappen gedaan.
Ik hoop dat ik morgen weer kan wandelen.

09-07-2022 om 14:44 uur

Ik had vanmorgen met een vriendin afgesproken op de vereniging en dan zouden we wel kijken wat we gingen doen. We waren weer maar met zijn tweeën. Onze roeiboot was weg maar de kano waar ik normaal in vaar ook. Een jongen zag ons kijken en vroeg of we wilden Kanoën. Hij zat in de kano groep en heeft me goed geholpen met uitzoeken en afstellen dus dat was super fijn. Ik had wel nog spierpijn van woensdag en ook doet mijn rug pijn maar het was een lekker tochtje.

09-07-2022 om 17:55 uur

Vanavond nog even een lesje yoga gedaan voor mijn onderrug. Gisteravond pijnstillers genomen voor mijn rug maar hielp ook niet echt. Ik tel de dagen af tot ik weer naar de fysio mag en tot die tijd probeer ik het een beetje soepel te houden.

09-07-2022 om 19:09 uur

@Daantje goed bezig hoor. Topper! >:D<

10-07-2022 om 16:55 uur

Vanmorgen 40 minuten gewandeld.

Vamiddag op de sportschool krachttraining gedaan en 2o minuten indoor roeien.