Verhoog de vergoeding van de niet meer te betalen stroomkosten zuurstofconcentrator COPD

16-10-2022 om 09:44 uur
Login of registreer om te reageren
16-10-2022 om 12:50 uur

Dit is toch dezelfde petitie dan in 't 1e topic hierover? 2.x invullen zal toch weinig zin hebben? Of is 't meer om het opnieuw onder de aandacht te brengen? Ik vul 't in maar vlgs mij dezelfde...

Login of registreer om te reageren
16-10-2022 om 12:58 uur

@goudvisje
Ik dacht hetzelfde als jij.
Soms staat in de kleine lettertjes dat je per IP-adres maar één keer kunt stemmen. Maar proberen kan altijd.

Login of registreer om te reageren
16-10-2022 om 13:13 uur
Reactie op Suus01

@goudvisje
Ik dacht hetzelfde als jij.
Soms staat in de kleine lettertjes dat je per IP-adres maar één keer kunt stemmen. Maar proberen kan altijd.

Ik heb 't nogmaals ingevuld maar wel Indd hetzelfde zo te zien, ik kon wel opnieuw stemmen.... Nou ja hoe meer hoe beter 😂

Login of registreer om te reageren
14-12-2022 om 18:56 uur

@IljaPanningen @Suus01 en @goudvisje krijgen jullie niet van je zorgverzekering een extra vergoeding?
Ik zit bij Zilveren Kruis/Achmea en zij geven vanaf juli al een extra vergoeding per kwartaal.

Login of registreer om te reageren
14-12-2022 om 20:27 uur

@HAJ59
Voor mij is een extra vergoeding biet van toepassing.

Login of registreer om te reageren
15-12-2022 om 10:45 uur
Reactie op HAJ59

@IljaPanningen @Suus01 en @goudvisje krijgen jullie niet van je zorgverzekering een extra vergoeding?
Ik zit bij Zilveren Kruis/Achmea en zij geven vanaf juli al een extra vergoeding per kwartaal.

Nee hier nog geen verhoging vd vergoedingen maar er wordt wel aan gewerkt, afwachten wat er uit komt, ik zit bij Salland zorgverzekeringen, daarentegen vergoeden ze wel weer meer aerochambers, voorheen zat ik bij zilveren kruis en kreeg er 1 vergoed, het blijft lastig... er zou veel meer vaste vergoedingen moeten komen en duidelijker richting de cliënt, niet zoveel verschillen in de basisverzekering, zou niet moeten....

Login of registreer om te reageren
23-12-2022 om 19:25 uur
Reactie op goudvisje
Reactie op HAJ59
@IljaPanningen @Suus01 en @goudvisje krijgen jullie niet van je zorgverzekering een extra vergoeding?
Ik zit bij Zilveren Kruis/Achmea en zij geven vanaf juli al een extra vergoeding per kwartaal.

Nee hier nog geen verhoging vd vergoedingen maar er wordt wel aan gewerkt, afwachten wat er uit komt, ik zit bij Salland zorgverzekeringen, daarentegen vergoeden ze wel weer meer aerochambers, voorheen zat ik bij zilveren kruis en kreeg er 1 vergoed, het blijft lastig... er zou veel meer vaste vergoedingen moeten komen en duidelijker richting de cliënt, niet zoveel verschillen in de basisverzekering, zou niet moeten....

Nee dat zou zeker niet moeten @goudvisje, eigenlijk vind ik dat iedereen dezelfde vaste vergoeding moet krijgen en de extra voor de gestegen kosten. Maar wie luistert er nu naar de gewone mens hé, degene die er mee te maken hebben.

Login of registreer om te reageren
20-01-2023 om 13:11 uur

@goudvisje dank voor het hier delen😀, ik kan helaas oudere topics niet meer terugvinden en ik ben niet eens blond😜.

Ik weet niet of het een algemene regeling is? Er zijn verzekeringen die alleen een dagvergoeding geven Ipv de uren die het apparaat draait. Bizar overal andere regels🙈

Login of registreer om te reageren