10.000 Astma Forum flyers (sponsor: Easy Print)

23-11-2005 om 19:52 uur Gesloten

[color=Navy]Vandaag hebben wij 10.000 Astma Forum flyers mogen ontvangen  _O_

Deze flyers zijn op A5 formaat en hebben wij gratis gekregen via sponsoring van Easy Print uit Zoeterwoude-Rijndijk.

[url=http://www.easyprint.nl][center]http://img461.imageshack.us/img461/8012/easyprint20ht.gif[/center]
Binnenkort zullen de Astma Forum flyers onder meer te vinden zijn in diverse ziekenhuizen en apotheken in Nederland.

Wij zijn Easy Print zéér dankbaar dat zij ons op deze wijze willen sponsoren; écht fantastisch  _O_

Een voorbeeld, dankzij toezending van dit bestand door Easy Print, van de flyer treffen jullie hierbij aan zodat deze herkenbaar zal zijn voor iedereen  :s)

http://img348.imageshack.us/img348/2346/astamforumleaflet6tz.jpg

De reacties zijn gesloten.
25-02-2006 om 15:23 uur
Reactie op Esther

Wie interesse heeft in het verspreiden van flyers voor het forum kan zijn/haar adres doorgeven via info@astmaforum.nl. We zullen je dan een aantal flyers ter verspreiding doen toekomen  :). Geef hierbij wel aan waar je deze wil gaan verspreiden en hoeveel je er ongeveer zou willen hebben. Dit kan variëren tussen de 50 en 250 stuks.

Inmiddels zijn er zo'n 4.000 flyers verspreid over diverse locaties binnen Nederland. Dit betekend dat we nog heel wat flyers bezitten welke we óók graag verdeeld zien om zo het forum nóg groter te laten worden. Nu met meer dan 500 leden en meer dan 10.000 berichten groeien we nog altijd door. Mail je naam + adresgegevens naar info@astmaforum.nl als je wilt helpen bij de verspreiding van de flyers.

19-12-2005 om 16:08 uur

  *O*  *O*  *O* ik heb ze vandaag ontvangen ^O^  ^O^  ^O^  ^O^ ga ze snel bezorgen hoor ze zijn echt gaaf

23-12-2005 om 19:13 uur
Reactie op ukkie

  *O*  *O*  *O* ik heb ze vandaag ontvangen ^O^  ^O^  ^O^  ^O^ ga ze snel bezorgen hoor ze zijn echt gaaf

Tof, zo worden we als forum alleen maar groter en dat is waar we naartoe willen  ^O^

24-12-2005 om 15:48 uur

Hoi Esther ik heb de flyers ook al ontvangen en al een stuk of honderd van rond gebracht,  :Y
Dus komen er weer hopelijk nieuwe leden bij uit brabant  ^O^
Groetjes Ria 

24-12-2005 om 22:18 uur
Reactie op Internetmoedertje

Hoi Esther ik heb de flyers ook al ontvangen en al een stuk of honderd van rond gebracht,  :Y
Dus komen er weer hopelijk nieuwe leden bij uit brabant  ^O^
Groetjes Ria 

Erg goed Ria  ^O^, daar zijn we blij mee *O*.

25-12-2005 om 13:40 uur

Grote klasse Ukkie en Ria  ^O^
Mede dankzij jullie (en Miran) hulp kunnen we een nog breder publiek bereiken  *O*
De verwachting voor 2006 is dan ook dat het forum flink gaat groeien  :Y

Cheers,
Mark

01-01-2006 om 21:27 uur

mijn moeder was hier met oud en nieuw
die heb ik er meteen een paar meegegeven en komen in tilburg te hangen
bij haar in de flat,apotheek en huisarts
liefs ukkie

03-01-2006 om 14:58 uur

Hai

Ik wil ook wel wat distribueren in wageningen 50 lijkt me wel voldoende maar hoe moet ik inloggen om dat mailtje te sturen? (vast een domme vraag)

Groeten Jessica

03-01-2006 om 15:33 uur
Reactie op dearjessy

Hai

Ik wil ook wel wat distribueren in wageningen 50 lijkt me wel voldoende maar hoe moet ik inloggen om dat mailtje te sturen? (vast een domme vraag)

Groeten Jessica

Heel goed dat je wilt helpen Jessica  ^O^
Je kunt je adres gegevens per e-mail sturen naar info@astmaforum.nl of je mag ook een persoonlijk berichtje sturen via het forum  :Y