ervaringen met flutter

11-07-2007 om 11:09 uur

Hallo allemaal,

Vanmorgen heb ik bij de LR een flutter gekregen en ik was benieuwd naar ervaringen met het gebruik van een flutter. Heeft een van jullie ervaring daarmee.?Ik heb zelf altijd het gevoel slijm achter in mijn keel te hebben wat naar mijn gevoel vastzit. Herkennen jullie dat? Alle reaktie zijn welkom:  :Y

groetjes,

Irene

Login of registreer om te reageren
11-07-2007 om 18:59 uur

Hoi,

Ik heb dit in Davos bij de fysio keertje gebruikt, maar bij mij hielp het niet echt heel goed. Was de bedoeling dat ik zo sputum in het potje zou kunnen spugen. Maar bij mij blijft het ook altijd zo hangen en dan slik ik het door. Heb bijna nooit slijm in mijn mond..

Maar je slijm komt er wel mee los, maar je moet wel best lang flutteren en dan soms nog huffen enzo.

Kus

Login of registreer om te reageren
14-07-2007 om 19:36 uur

een apparaatje waarmee je het slijm in de hoger gelegen luchtwegen los kan trillen zodat je het makkelijker op kunt hoesten...

Login of registreer om te reageren
14-07-2007 om 21:26 uur

Oke ;)
@ Irene, ik heb dus geen ervaring met een flutter :+ hihi

Login of registreer om te reageren
22-07-2007 om 23:58 uur

ook heb erg vaak , voor mijn gevoel vast zittend slijm in mijn keel, vooral als ik aan het hoesten ben, erg vervelend, hoe ziet een flutter eruit??

Login of registreer om te reageren
23-07-2007 om 13:01 uur

Hoi Irene

De flutter gebruik ik al 2 jaar bij vastzittend slijm.
Het helpt echt ,als er  in m'n luchtpijp ,wat in de weg zit,en door hoesten niet omhoogkomt.
Voor mijn gevoel sluit 't dan m'n luchtweg af,...De Flutter is dan echt 'n heel goed hulpmiddel.
Daarna kan je weer opgelucht ademhalen.
Voor mij 'n echte aanrader.
Maar voor slijm achter in m'n keel helpt 't dus Niet.
Succes.  ^O^
liefs  Dorethé :W

Login of registreer om te reageren
26-07-2007 om 10:51 uur

Misschien is het dan ook wel wat voor mij.
Maar wanneer kom je voor zo'n ding in aanmerking?

Login of registreer om te reageren
26-07-2007 om 12:25 uur
Reactie op *J10e*

Misschien is het dan ook wel wat voor mij.
Maar wanneer kom je voor zo'n ding in aanmerking?

gewoon bij je la informeren :+
die kent jou situatie het beste... vaak word het bij mensen voor geschreven die cf hebben of mensen die hele grote moeite hebben met het ophoesten van slijm ;)

groetjes....

Login of registreer om te reageren
26-07-2007 om 21:36 uur

Hoi,

Ik heb al er al een tijd de flutter. De laatste tijd gebruikte ik hem heel veel toen ik in het ziekenhuis lag en een longontsteking had. Doordat mijn been in tractie lag kon ik niet echt overeind zitten,kon heel slecht ophoesten (dat was oa de oorzaak van de longontsteking). Ik ben heel veel verkouden. Dan heb ik ook altijd heel veel slijm in mijn longen wat ik niet gewoon kan ophoesten en dan vind ik de flutter echt een geweldige uitkomst  ^O^.

Kus,
Tessa

Login of registreer om te reageren