[Gezocht] Global Moderator

14-01-2006 om 15:25 uur Gesloten

Voor het forum zijn wij op zoek naar een enthousiaste Global Moderator die de gelederen komt versterken binnen de crew.

Een Global Moderator controleert de geplaatste berichten op het forum en past deze, indien nodig, aan of in het uiterste geval worden ze zelfs verwijderd. Ook het actief en informatief meeposten is onderdeel van deze taak.

Wij zoeken iemand die dagelijks actief is op het forum. Er worden de gehele dag door berichten geplaatst en zodoende is een grote aanwezigheid zéker een pré. Daarnaast is een goede beheersing van de Nederlandse taal een vereiste.

Helaas kunnen wij je géén salaris bieden. Wél krijg je een opvallende kleur in de online ledenlijst, de 'tag' Global Moderator boven je naam én een @astmaforum.nl e-mail forward.  Je wordt onderdeel van een enthousiast team die de schouders eronder zet om dit forum tot een succes te maken !

Heb je interesse om mee te werken aan dit leuke en groeiende forum, mail dan je motivatie naar: info@astmaforum.nl   
Alleen sollicitaties die op dat mailadres binnen komen worden in behandeling genomen. 

We zien jullie reacties graag tegemoet en vragen iedereen die interesse heeft te reageren !

De reacties zijn gesloten.
20-01-2006 om 23:21 uur

Afgelopen week zijn er diverse reacties ontvangen op de functie van Global Moderator.
Wij willen bij deze derhalve iedereen bedanken die interesse heeft getoond om de crew te ondersteunen.
Wij hebben inmiddels een keuze gemaakt en per heden is Miran degene die ons komt helpen als Global Moderator. Bij deze heel veel plezier en succes in je nieuwe functie op het forum Miran  ^O^

20-01-2006 om 23:38 uur

Bedankt  *O*

Ik heb zelf heel veel aan het forum gehad (en nog steeds trouwens). Ben door dit forum zekerder geworden met betrekking tot mijn astma dankzij de herkenning en de steun die ik van de bezoekers en de crewleden van het forum heb ontvangen. Ik wil hier graag een steentje aan bijdragen en ik hoop dat nog veel mensen heel veel baat bij dit forum zullen hebben  :Y maar ook plezier natuurlijk!
Op naar de 500 geregistreerde leden  :s)

Liefs
Miran

09-06-2006 om 15:48 uur

Nu het aantal leden op het forum gestaag blijft groeien zijn wij op zoek naar een 4e Global Moderator.

Wij stellen géén termijn waarbinnen je sollicitatie c.q. reactie binnen moet zijn. Zolang niet bekend is gemaakt wie de crew zal komen versterken is deze vacature vacant  :Y

Als het je leuk lijkt te helpen op het forum als crewlid, stuur dan je gemotiveerde reactie naar: info@astmaforum.nl

22-06-2006 om 03:16 uur

Hoewel wij reeds meerdere reacties hebben mogen ontvangen is er nog altijd de mogelijkheid voor een ieder om een e-mail te sturen naar info@astmaforum.nl indien je als Global Moderator wil helpen.

Oók als je denkt op een andere wijze het Astma Forum te kunnen helpen ben je meer dan welkom om ons een e-mail te sturen met je ideeën. Ons doel is namelijk om het forum flink te laten groeien!

29-06-2006 om 19:46 uur

Na de oproep welke eerder op het forum is geplaatst (9 juni 2006) en diverse gesprekken met mensen hebben we uiteindelijk 2 nieuwe Global Moderators[color=Navy] gekozen en dat zijn **tromgeroffel**

[*] Wendy
[*] Daantje

Wij wensen Wendy en Daantje veel succes en plezier toe in hun nieuwe functie op het forum  ^O^