Hoe voel je je vandaag #139

29-06-2015 om 17:17 uur Gesloten

De vorige is volgens mij overvol, dus hier maar weer verder.

De reacties zijn gesloten.
29-06-2015 om 18:10 uur

Mag ik hier ook meekletsen? Ik ben dan wel niet zo ziek als vele mensen hier maar lees wel mee en heb veel aan de tips. En ook zo nu en dan behoefte om mijn verhaal te doen.
Sinds paar maand diagnose astma en dit is maar niet onder controle. Mijn verhaal staat bij astma.. stel ik me aan...

Zie stiekem op tegen de hitte. Ben nog erg zoekende hoe met benauwdheid om te gaan.

29-06-2015 om 18:15 uur

Ja ik denk dat we allemaal niet zittende wachten op de warmte is nooit fijn maar helaaskunnen we hier niets aan doen. Nederland is een land van extremen het is nooit goed voor iedereen, we gaan elkaar maar steunen .
Blije dag Daysy

29-06-2015 om 18:16 uur
Reactie op toosje

Mag ik hier ook meekletsen? Ik ben dan wel niet zo ziek als vele mensen hier maar lees wel mee en heb veel aan de tips. En ook zo nu en dan behoefte om mijn verhaal te doen.
Sinds paar maand diagnose astma en dit is maar niet onder controle. Mijn verhaal staat bij astma.. stel ik me aan...

Zie stiekem op tegen de hitte. Ben nog erg zoekende hoe met benauwdheid om te gaan.

Iedereen mag hier meekletsen hoor! We zijn niet om ter ziekst of zo ;-)

Het is ook erg zoeken in het begin dus normaal dat je veel vragen en bezorgdheden hebt. Doe gerust je verhaal!

01-07-2015 om 08:59 uur

Ja hoor altijd meekletsen het mag. Het is geen wedstrijd wie het ziekst is. Ik ben ook redelijk gezond.
Maandag ben ik met de bewoners wezen varen en daarna uit eten. 15 uur gewerkt. Eenmaal thuis belt een vriendin en schrikt van het gepiep en gezaag.
Heb dit wel vaker als ik het erg druk heb gehad. Snap dat niet zo heb ik nooit last van gehad.
Vraag me af of dit onder inspanningsastma hoort of zo.
Verder denk ik net als velen balen dat het zo idioot heet is.
Geen weer om te lopen.
Heb afgelopen week 30 km gewandeld van zoetermeer naar buitenkaag bij kaagdorp. Leuk stuk maar haal maar niet het tempo wat is gewend was te lopen.

01-07-2015 om 09:48 uur

Hier gaat het redelijk zijn gangetje. Afgelopen dagen wel meer benauwd. Denk van de pollen want de warmte doet me vaak juist goed. Gisteravond nog heerlijk geroeid, was er een prachtige avond voor. Vandaag lekker relaxen.

Ik had rupatadine gekregen als nieuw antihistamine. Het werkt goed maar ben behoorlijk duf en mezelf niet en durf er niet mee te rijden. Heb de longpoli gebeld en krijg nu levocetirizine (xyzal) om te proberen. Hopelijk gaat dat beter anders blijf ik bij Aerius. Heb de Xyzal vandaag opgehaald en ga zaterdag wel proberen, dan hoef ik niet met de auto weg.

01-07-2015 om 11:05 uur

Ben een tijdje niet zo actief geweest. Ga toch weer wat meer het forum volgen.

Gisteren viel de hitte me nog mee. Vannacht ook goed geslapen. Vandaag vind ik het wel erg warm. Moet nog een fiets repareren. Geen zin in, puf voor.

01-07-2015 om 12:40 uur

Heb ook nergens zin in. Te warm en ook meer kortademig als normaal. Maar moet nog 4 uur werken straks. (schoonmaken) zie er tegen op

01-07-2015 om 16:19 uur

Dit is inderdaad niet fijn meer. En nog maar het begin. Sterkte allen met hijgen en puffen. Ik doe nu zo weinig mogelijk. Energie maar verdelen. Best lastig met twee kids en een man met middagdienst. Als kid op bed liggen zelf ook maar plat.

01-07-2015 om 21:24 uur

@daantje
Ik heb ook jaren lang Xyzal gehad voor de hooikoorts en heb het er lang goed op gedaan. Werd er ook niet duf van ofzo. Maar na jaren dit gebruikt te hebben werkte het opeens niet meer dus heb ik nu Desloratadine.
Verder heb ik ook last van de polle ...het stikt er ook van...vreselijk!

Hier verder ook warm natuurlijk..haha...logisch. Heb van de warmte op zich niet zo'n last. Ben 's morgens wel even buiten te vinden ( lees; in de tuin ) maar rond de middag gaat hier alles dicht, ook alle rolluiken. De hele dag maar wat op de bank hangen, vandaag een echte baaldag! Kon de slaap vanmiddag niet vatten en baal van m'n situatie die ineens zo verslechterd is..... Ook snel kort van adem, maar ondanks dat alles hier overdag dicht is, is het 26gr binnen dus zal dat kort van adem daar vast wel mee te maken hebben!

Ik wens iedereen succes met koel houden en doe het rustig aan!

02-07-2015 om 06:57 uur

Hoi allemaal,

Allereerst iedereeen sterkte en beterschap als je nodig heeft.

Gisteren weer een allergie test gehad. vreemd genoeg geen huidreactie maar wel een milde allergische reactie en gisteravond pas de huid reactie.

Maandag telefonische afspraak met de allergeloog.

De longen willen nu extra aandacht, ( zal wel door de warmte komen)