Hoe voel jij je vandaag?# 140

01-09-2015 om 00:17 uur Gesloten

De vorige: http://www.longforum.nl/discussion/12938974/hoe-voel-je-je-vandaag-139#…

De nieuwe! Met hopelijk veel positieve berichten :)

De reacties zijn gesloten.
01-09-2015 om 19:00 uur

Zal k dan maar het spits afbijten? :)

t Gaat vandaag gelukkig weer beter. Waarschijnlijk gister zo'n last van het weer gehad. We hadden ons gisteren allemaal wel beetje zorgen gemaakt, zeiden ze bij de artsenvisite vanmorgen. En blij dat ik al opgenomen was gister...
Maar nu dus weer beetje over de hobbel lijkt het, dus infuus is er gelukkig uit nu. k Stelde voor om morgen met ontslag te gaan maar dat vindt men wat te vroeg, dus we richten ons op donderdag. Als t maar enigzins kan, wil en moet ik hier weer weg..! k Hoop t maar, heb zin in thuis :)

02-09-2015 om 06:33 uur

Kan me voorstellen dat je zin hebt in thuis Edelweiss, maar eerst zorgen dat je echt goed opgeknapt bent!!
Fijn dat het weer wat beter lijkt te gaan, als dit nou doorzet ben je hopelijk snel weer thuis!!

02-09-2015 om 09:30 uur

Edelweiss, wat ontzettend fijn dat t ietsje beter gaat! hoop van harte dat dit doorzet en je donderdag naar huis mag.

Maandag kwam ik terug van griekenland en t vocht in nederland voelde als een dikke muur. Ademhalen ging direct veel moeilijker. Dinsdag weer aan t werk.. dus s avonds helemaal uitgeteld. Hoort erbij, vanmorgen een ochtendje rustig aan.

(al zou t ook goed kunnen komen vd dazenprik bedenk ik nu, ben al een paar dagen benauwd en furloos...)

Voor de allergie voor dazen heb ik een verwijbrief voor allergologie. En wordt ik in die tussentijd weer geprikt mag ik een prednisolon tabletje nemen.

02-09-2015 om 10:42 uur

@edelwies: fijn dat het weer ietsbeter gaat, hoop dat het verderverbeterd en je morgen naar huis mag
@ems: fijn dat je weet dat je prednison mag nemen na een beet. Jammer dat de vakantie weer voorbij is maar toch een goed werk jaar gewenst!

Twee hele slechte dagen gehad vanwege het werk. Veel aan de zuurstof gelegenheid suffig geweest. Nu gaat het wonderbaarlijk goed. Zelfs zo goed dat ik weer hardloop pogingen ondernomen heb ( het was meer stevig doorwandelen dan hardlopen hoor). Nu rustig aan, zit lekker in mijn luie stoel met de beentjes omhoog.

02-09-2015 om 15:58 uur

@edelwijs duim dat je donderdag naar huis mag.
@emsepems ik hoop dat je niet meer gestoken wordt.
@ieke10 neem maar dagje lekker rust.

ot: vandaag mijn eerste studie/les dag gehad. Erg leerzaam en een leuke open groep.
Terug gegaan op de scootmobiel bij een bepaald punt ( veel auto's) kreeg ik het even flink benauwd.
Voor volgende week een andere route bedenken of toch maar met de taxi bus terug gaan.

02-09-2015 om 21:12 uur

@edelweiss
Al iets bekend voor morgen? Ik duim dat je naar huis mag!

@Ieke10
Wat goed je hardloop-onderneming. Knap hoor, ook al vind je het 'alleen maar' flink door wandelen... Het feit dat je al bent begonnen!

@puckie
Goed overwegen hoe je het beste kunt gaan, brengt wellicht ook wat meer rust?

Hier gaat het best goed, al gaat het traplopen slechter de laatste dagen en ook mijn wandelingetje met de hond vandaag ging eigenlijk helemaal niet.... Te vochtig denk ik. Maar ik ben gelukkig weer wat in beweging, ook weer boodschappen gedaan vandaag alleen dus al met al wel tevreden. Gisteren nog een fietstest gehad in het zkh en volgende week op intake bij de sportarts om een revalidatieprogramma te bespreken n.a.v. mijn hartinfarct. Erg benieuwd wat ze me willen en kunnen laten doen....

02-09-2015 om 22:18 uur

Helaas was opa's goede opflakkering erg tijdelijk... Vorige nacht heeft hij meerdere hartaanvallen gehad waarvoor hij 3 keer gereanimeerd moest worden. Hij is geïntubeerd en ligt in een kunstmatige coma. Door het zuurstoftekort tijdens de reanimatie heeft hij hersenschade opgelopen en ook zijn nieren werken nog nauwelijks. Dat bovenop zijn erg beschadigde longen en longkanker... Dan weet je hoe laat het is he... Hij zal niet meer wakker worden en er wordt ook niet meer gereanimeerd of extra behandeling gestart. Ik kon deze namiddag langsgaan om afscheid te nemen. Hij lijkt vredig te slapen, zij het dan met veel te veel buisjes en kabeltjes rond hem heen. Het us nu een kwestie van uren/dagen... Wat is afscheid nemen moeilijk... :-(

03-09-2015 om 02:56 uur

@sien
Heel veel sterkte met het aankomend overlijden van je opa.

03-09-2015 om 05:29 uur

Wat moeilijk en heftig Sien.....heel veel sterkte!!

03-09-2015 om 08:00 uur

@Sien, dat is schrikken, wens je veel sterkte voor de komende tijd!