Hoe voel jij je vandaag? #143

10-01-2016 om 18:10 uur Gesloten

This discussion was created from comments split from: Hoe voel jij je vandaag? #142.

De reacties zijn gesloten.
10-01-2016 om 15:08 uur

Heel veel sterkte Sien en zelf hoop ik dat je dat medicijn krijgt, wat ook pijnstillende is voor je osteoporose. Dat andere moet je toch na informeren en mocht je daar gebruik van maken, dan heb je het achter de hand.
Heel veel sterkte en kracht groetjes

10-01-2016 om 15:36 uur

@ Sien; ik heb al een paar keer bedacht wat ik je wilde schrijven maar ik weet het niet zo goed. Ik vind het heel knap hoe je zo voor jezelf opkomt en voor jezelf kiest. Jammer dat je daarin ook zo voor jezelf moet vechten maar fijn dat je wel veel steum hebt aan de mensen om je heen. Ik hoop dat je morgen een goed gesprek hebt en snel kunt starten met het nieuwe medicijn en daarbij ook niet weer tegen allerlei regels aanloopt. Wens je veel sterkte en sorry als ik iets heel knulligs heb gezegd. Ik bedoel het goed maar kom niet zo goed uit mijn woorden ofzo.

10-01-2016 om 16:19 uur

@ Sien ik hoop dat je snel de dagelijkse injectie krijg we hebben het er samen wel eens over gehad. Ik heb het nu bijna 3 maanden en begin het nu te merken, de pijn in mijn rug is ietsje minder maar het heeft zijn tijd nodig. Had ook een hoop gezeur met de zorgverzekering maar door de longarts en de internist is dit versneld. Dit middel maakt direct botmassa aan en stimuleert de eigen osteopaten om dubbel zo hard aan het werk te gaan. Ik ga voor je duimen je verdient het dat het gewoon verstrekt wordt zonder te zeuren wie of het moet betalen en daar gaat het om, ik had geluk dat de artsen het geëist hebben. Verder vind ik je een kanjer ik hoop dat het allemaal toch wat aangenamer voor je wordt. Virtuele knuffels van mij.

10-01-2016 om 16:23 uur

@ Ieke wat super dat je naar huis mag, ik heb er gewoon geen woorden voor wat je allemaal door moet maken je bent een sterke vrouw daar heb je niets aan dat weet ik wel maar toch. Maak er wat moois van .
Lieve groet

10-01-2016 om 17:00 uur

@Sien het zou geweldig zijn dat die injecties tegen osteoporose helpen en dan ook nog voor die verschrikkelijke pijnen. Sien eigenlijk moesten ze er toch niet zo lang over doen om iemand die al op zo'n jonge leeftijd zulkse botontkalking heeft die broodnodige injecties te geven. Tja..
Snap dat je een heel heel erg moeilijke periode hebt. Altijd maar altijd moet de keuze aan degene blijven die het voelt vind ik.
Dikke knuffel (nou ja virtueel kan niet anders)
Elisa

11-01-2016 om 11:45 uur

@sien ik duim voor je dat de injecties gaat krijgen en dat ze helpen. Een virtuele knuffel voor je
@emsepems beterschap hoop dat je snel op knapt .
@marcus balen hoor en ik snap het wel het te laat aan de bel trekken. Hoop dat je goed hersteld en weer snel naar zweden kan voor de schone lucht
@ieke10 hoop dat het goed gaat thuis en je verder hersteld.

ot: de afgelopen dagen meer benauwd en lamlendig voelen. Foster staat weer op 2 keer 2 puff per dag.
nog geen verneveling nodig gehad.

Ik moet het nog even volhouden. Woensdag toets maken en volgende week woensdag mijn onderzoek precenteren aan mijn studiegenoten en docent.

11-01-2016 om 16:55 uur

@edelwijs, goede reis gehad, kun je zonder al te grote problemen acclimatiseren.
@ sien, ik hoop van harte dat je een goed gesprek hebt gehad

Hier weer flink ziek. zaterdag begon ik me weer benauwd te voelen (prednisolon kuurtje was net een week op) en zondag morgen begon ik heftig over te geven en diarree. Het NORO virus heb ik te pakken.
gelukkig slaat de benauwheid niet door, en qua virus is het gewoon uitzieken... helaas

11-01-2016 om 18:51 uur

@Sien: denk aan je meid en hoop dat je goed gesprek hebt gehad...Wens je alles toe wat jij nu nodig hebt!
@ems: balen meid dat je in de lappenmand zit! Beterschap want NORO is niet fijn [benauwd ook niet overigens ;)] sterkte!
@iedereen: dank voor informeren en steunen

Ik ben idd aangekomen in D.avos. Was goede, maar intensieve reis. We hadden zelfs voor de laatste 400m de sneeuwkettingen nodig ;)
Het is goed hier te zijn, maar m'n longen en lichaam hebben het zwaar. Zit geregeld echt laag met mn saturatie en door de vermoeidheid kom k amper van bed. Maar we hopen dat het alleen maar stijgende lijn zal zijn...maar vraagt wel veel geduld en tijd! Maar zolang k het zonder S. pital red ben ik allang blij! Maar dankbaar dat ik deze mogelijkheid heb, want t is wel het enige perspectief op léven...

11-01-2016 om 18:58 uur

@ edelweiss fijn dat je goed aangekomen bent jammer dat het nog niet zo goed met je gaat. Ik hoop dat je snel zonder s.pital weer op de been komt.
@ Sien ik hoop dat je een goed gesprek hebt gehad en de zo broodnodige injectie's zult krijgen.
@emsepems ik hoop dat het virus je snel zal verlaten en je dan weer opknapt.
Verder iedereen van harte beterschap

11-01-2016 om 20:55 uur

@ Sien hopelijk is het gesprek goed verlopen en naar jouw tevredenheid geweest. Hoop dat je de voor jou zo nodige injecties krijg. Door mijn moeder die het zelfde had ken ik de pijn die je hebt maar al te goed, wens je heel veel sterkte.
@ Edelweiss heel veel strekte en hoop dat je snel op knapt daar.
@ Ems beterschap knap maar snel op.

Hier veel pijn aan mijn longen @#%@$@ morgen buurt team ben benieuwd .... in mijn ogen gewoon weer zo een bla bla "laag" er tussen gezet die "zogenaamde keukentafel" gesprekken voert. Morgen wat langer op dus.

Iedereen die ziek is beterschap en iedereen die het nodig heeft sterkte.