Hoe voel jij je vandaag? #152

07-03-2018 om 18:25 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #151

De reacties zijn gesloten.
06-03-2018 om 17:57 uur

@ Dine1977 Het klinkt erg Antroposofisch naar totaal massage waar je ook ingepakt wordt. Heb ik vroeger ook wel gehad en kom je herboren van terug. Lekker hoor.

Hey pssssst Marcus dat is het ook ;)

Dat wordt de komende 3 maanden dus flink aan de bak voor het herstel. Maar zoals ik je ken ga je ervoor en zoals ik je inschat...als er gezegd wordt tegen jou dat kun je niet meer zul je alles, binnen je mogelijkheden, doen om het tegendeel te bewijzen.

Je krijgt t wel ongelooflijk druk zo....met al je ziekenhuis bezoeken. Ook bizar dat je voor je andere klachten eerst weer naar de huisarts moet.....je zult weten dat je in een land woont vol regeltjes en protocollen!

Voor iedereen die t nodig heeft beterschap en of een knuffel

06-03-2018 om 18:26 uur
Reactie op Edelweiss

En ik lig weer in t ziekenhuis!
Na de griep ging t vannacht echt mis en zijn infusen God zij dank weer aangeslagen.
Na aantal uur aan de bewaking mocht ik zonet naar de “gewone” afdeling.
Nog steeds in de bergen overigens...!

Als ik bij joun t woordje griep lees ben ik op mn hoede..... erg naar dat t weer zo mis ging. Hopelijk knap je goed op. Liefs

06-03-2018 om 21:50 uur

Oh @Edelweiss wat naar dat je toch bent opgenomen. Rotgriep.

Ik val ook in de prijzen: woensdag kreeg ik de griep, en dat bleek toch weer op een bronchitis uit te draaien.
Zaterdag ben ik begonnen met de AB kuur die ik in huis heb voor in de vakantie. Ik zat wel vreselijk te dubben: wel doen, niet doen, ben ik niet te snel etc.
Ik was echter best bang dat ik weer een (dubbele) longontsteking zou oplopen; ik was er net goed en wel van hersteld.
Maandag naar de HA. Ze was het er roerend mee eens dat ik al met die AB was begonnen, en gelukkig bleek het slechts een bronchitis te zijn. Ik was echt blij! Vreemd, dat een mens blij kan zijn met een bronchitis. Alles is relatief.....
Nu gaat het al duidelijk beter. Maar ik heb m'n activiteiten weer op nul gezet, dus alweer niet op kleine Sien gepast. Door dat hele griep-bronchitis gedoe kon ik niet in de kantine van de ijsbaan koffie en warme choco schenken toen onze ijsbaan eindelijk open was. Maar ja, er zijn beslist ergere dingen.

@Marcus, @Dine, @Shadow heel veel sterkte. Ik denk vaak aan jullie.
@Ems Fijn dat het goed gaat.

Iedereen die het nodig heeft: sterkte, beterschap.

07-03-2018 om 05:20 uur

@"Oma Akke" , gelukkig geen longontsteking, wordt maar gauw weer beter dan kan je naar kleine Sien gaan.
Sterkte en beterschap en alle zieken die dit ook kan gebruiken.

07-03-2018 om 06:23 uur

Ook hier weer een flinke verkoudheid te pakken.
Iedere keer als ik bij de longarts ben geweest, is het binnen een week wel raak
Gelukkig was daar alles goed
Afgelopen winter vrij weinig benauwd geweest
Sinds ik goed ingesteld sta met de cpap, ben ik ook minder benauwd
Wordt wel doorgestuurd naar de reumatoloog, ga onderzocht worden op sarcoïdose
Mag er aankomende maandag naar toe

Alle zieken heel veel beterschap

07-03-2018 om 08:15 uur

@Shadow dankjewel
@Marcus ik denk dat we het forum maar aandelen moeten nemen in de longmedicatie worden we mischien nog rijk ;-) Ik snap dat je knapt baalt dat je geen auto mag rijden voor 3 maanden. Ik heb het definitief opgegeven en ben nu afhankelijk van taxi vervoer maar ik ben er wel blij mee. Geeft mij wel een hoop rust en het kost minder energie ( behalve het wachten dan op de taxi )

@Edelweiss Gatver, het zit je ook niet mee. Gelukkig dat je weer op de gewone afdeling bent is altijd rustiger dan de bewaakte. Ik wens je heel veel beterschap. en mischien is emigreren wel een betere oplossing voor je. want je hebt in de bergen toch minder last dan in dit kikkerland.

Hier gaat het intussen wel weer. Morgen controle afspraak met de longarts. Duimen dat de longen dan zich van de goede kant laten horen.

@iedereen beterschap die het nodig heeft. Kan niet op iedereen reageren sorry

07-03-2018 om 08:37 uur

Wat een veel zieken, t blijft kwakkelen, voor allen van harte beterschap!
Ik zelf ben niet ziek of verkouden, alleen al weken stikbenauwd.
Zolang ik zit gaat het nog maar ik kom vooruit als een slak.

07-03-2018 om 08:43 uur

OmaAkke, natuurlijk wijs om alvast te geginnen met ab. pufjes ook omhoog denk ik. T Moet voorjaar voor jou worden!
( weet je dat de arts alleen maar met rontgenfoto longontsteking of bronchitis kan zien... ach, maakt het uit, als jij maar weer snel opknapt )

Hier gaat t echt goed, wat een weekje voorjaar (vakantie malta) wel niet voor me doet.
Gisteren een km of 10 gewandeld - met veel rust- op schiermonnikoog. Mijn voet, marsbreukje en getaped, hield zich goed. Ook vandaag geen pijn.

07-03-2018 om 15:29 uur

@ Dine1977 leuk hoor ik ben Antroposofisch opgevoed.
@ Goudvisje sterkte met de benauwdheid.
@ Dominique beterschap hoop dat je geen sarcoïdose hebt zal duimen voor je.
@ Ems wat fijn dat het goed gaat.
@ Oma Akke Beterschap en knap maar snel op.
@ Puckie hoe was het bij de Longarts

@ Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes. Mijn agenda stoomt weer vol met allerlei medische afspraken. ... Baal ook dat ik naar aller waarschijnlijkheid nu niet naar de Long revalidatie kan, ik stond aangemeld voor 10 weken. Vorig jaar ging het niet door wegens mijn rug. Heb het aan het longrevalidatiecentrum en de longverpleegkundige voorgelegd. Zit in gedachten al op het spoor dat het ook dit jaar niet gaat gebeuren. Grrrrrr...maar het is niet anders, het komt zoals het komt! Maar eerst van het herseninfarct revalideren dat is mijn eerste prioriteit. Ook wil ik onze reis naar Zweden niet laten schieten. Ben naar de kringloopwinkel van de kerk geweest paar boeken gekocht op therapeutisch te lezen.

Iedereen die ziek is beterschap en mensen die het nodig hebben sterkte.

Moderator
07-03-2018 om 18:28 uur

Iedereen van harte beterschap.
Zelf rol ik tussen alle verkoudheden en griepaanvallen van de mensen om mij heen door.