Interview met Dine1977

16-06-2014 om 11:25 uur

Wat is je (forum)naam?  
Dine1977 / Nadine

Ben je man of vrouw?
Vrouw

Waar kom je vandaan?
Tja waar wij allemaal vandaan komen Wink
Maar ben woonachtig in Zoetermeer

Wanneer ben je jarig?
2 november

Verliefd/Verloofd/Getrouwd?
Ik ben vrijgezellig en alleengaand.

Werk je/zit je op school en wat doe je dan?
Op dit moment zit ik thuis als het goed is start ik in oktober met een opleiding tot masseuse en wil ik in de toekomst een eigen praktijk opzetten met zorg voor de longen. ( prikkel arme omgeving en hypoallergene materialen.)

Ga jij naar het WK voetbal kijken?
Nou loop er niet echt warm voor. Heb de eerste wedstrijd van NL gezien in de reclame blokken van Bridget Jones Dairy.
De vrienden waarmee ik naar voetbal keek zijn namelijk verhuisd naar een plek op 3 uur reizen en werken veelal savonds. Alleen kijken vind ik niet leuk.

Wat is de leukste dag van het jaar?
2 januari, de feestdagen voorbij.

Ondervind je veel hinder van je longziekte en hoe ga je daarmee om?
Ik ondervind veel hinder door mijn hyperreactiviteit wat helaas niet weggaat/ onder controle te krijgen is. Dit vind ik soms frustrerend en verdrietig. Ik laat mijn emoties dan gewoon toe.

Toch probeer ik altijd te kijken naar wat nog wel kan of hoe ik dingen zo kan creëeren dat ik ze nog wel kan doen.
Om op dit punt te komen is wel een heel proces geweest daar ik nu pas dik 1,5 jaar op deze manier astma heb en er in 1,5 jaar dus danig veel is veranderd in mijn leven dat ik dat eerst diende te verwerken.

Wat is de mooiste kleur uit de regenboog en waarom?
poeh, groen...de kleur van een nieuw begin / heling.

Ga jij naar de Ledendag?
Geen idee, wanneer is deze en wat valt er te beleven?
Gwenny: Was ieder jaar  op een andere locatie dan weer in het Aviodrome of bv in de dierentuin, meestal in september. Dit jaar gaat het helaas niet door.

Wat is je muzieksmaak?
Van klassiek naar metal en alles wat er tussen in ligt.
Voorkeur ligt wel bij rock/ metal/ trance en techno

Wat vind je van Gerard Joling?
Ik ken de beste man niet persoonlijk echter in Het programma Over de vloer kon ik smakelijk om hem lachen. Trouwens altijd wel, hij heeft de humor die ik wel waardeer.

Wat eet je het liefste?
Het liefste eet ik buitenlands en pittig.

Hoe vind je dat onze koning het doet?
Lekker losjes en dat is wat mij betreft passend voor deze tijd.

Waar je naar toe op vakantie deze zomer?
Nergens, misschien een lang weekend weg maar zelfs dat is de vraag.
Als ik een lang weekend weg ga dan blijf ik iig in Nederland.

Heb je een vraag die aan het volgende forumlid die geinterviewd gaat worden zou willen stellen?
Wat wil je al van jongs af aan doen maar heb je nog steeds niet gedaan?

Zijn er dingen die je mist of anders zou willen zien op het forum?
Missen doe ik niets. Wat ik wel zou willen zien is dat we met zijn alle meer on topic blijven. In mijn visie heeft het off topic zijn de afgelopen tijd voor verwarring en onbegrip gezorgd. Hierdoor kunnen mensen terughoudend worden of weg blijven. Dit vind ik jammer.

Ook zou ik graag zien dat als iemand een topic ergens opent en de moderator vind dat deze ergens anders hoort eerst overlegd met de persoon waarvan de topic is alvorens hem te verplaatsen. Dit omdat de persoon die de topic geopend heeft misschien wel iets anders bedoelt dan dat het op de moderator over komt.

Wil je verder nog iets kwijt?
Ik ben dankbaar dat dit forum er is. Het forum is voor mij zeker het afgelopen jaar tot steun geweest. Even mijn verhaal kunnen doen zonder uitleg te hoeven geven begrepen worden.
Dit was en is een verademing. Ook het feit om m'n verhaal te doen zonder gelijk de machteloosheid en verdriet bij mijn naasten te zien is fijn.

Dank jullie wel leden voor jullie tips, trucs, begrip en steun.

Nadine en Gwenny

Login of registreer om te reageren
16-06-2014 om 11:42 uur

Leuk, mooi interview.  :Y
Dankjewel Dine1977 en Gwenny
Oma Akke

Login of registreer om te reageren
16-06-2014 om 12:11 uur

leuk interview en ik moest bij deze vraag (én antwoord) lachen

Wat is de leukste dag van het jaar?
2 januari, de feestdagen voorbij.

ik ben dus niet de enige  *)

Login of registreer om te reageren
16-06-2014 om 13:10 uur

Was weer een leuk interview op naar de volgend ^O^

Login of registreer om te reageren
16-06-2014 om 22:34 uur

Leuk interview.
Wij zijn blij als het 7 januari is, wij hebben op 6 januari ook nog een feestdag, is mijn man jarig

Login of registreer om te reageren
Moderator
20-06-2014 om 13:08 uur

Leuk interview.  Beide dames bedankt.

Login of registreer om te reageren