Mijn dagje XIV

Dit topic is gesloten
HeidiVHeidiV Gebruiker
Reactie MMG: Goed om te lezen dat je een lekker etentje hebt gehad en daarna naar de film. Heerlijk lijkt me dat om er op die manier weer eens uit te zijn. Dat er daarna een rustig dagje moet volgen is soms jammer maar ook ik heb dat er vaak graag voor over en calculeer dat bij voorbaat in.

Ik gelukkig nog steeds thuis maar gaat niet lekker Bij vlagen heel erg benauwd en sinds 2 dagen opnieuw koorts na 3 koortsvrije dagen. Gisteren een knoop doorgehakt om voorlopig te stoppen met het spelen in de band van koor het gaat even niet meer. Hele dag huilen is het zoveelste wat ik voor mijn gevoel moet opgeven. Afgesproken met dirigente dat het tijdelijk is en mijn plek niet wordt opgevuld maar wordt overgenomen door blazers als ik er dan weer ben dan spelen ze hun eigen partij weer. Weet dat het even niet anders gaat maar doet me toch zoveel verdriet dat ik daarbij ook even geen contact met leden wil en het contact alleen even laat via dirigente. Moet het even loslaten nu maar valt nu nog niet mee.

Dus niet zo'n heel fijn weekend gehad. Zeg altijd het komt goed maar geloof daarin is even een harde strijd.

Bye
Mandy

Reactie Kariboe: Hoi Heidi,

Fijn dat je etentje leuk en lekker was. Ik vind een buffet ook altijd fijn. Je kunt pakken wat je wil, hoeft niet op het eten te wachten en ontmoet eens andere mensen dan je buren aan tafel in de rij.
Gezellig dat jullie na het eten nog naar de film zijn gegaan.
Nu is hij dus naar Duitsland, voor jou niet gezellig maar nu kun je wat uitrusten. Ik moet wel eens van maandag tot en met vrijdag werken terwijl L. bij mijn ouders is vanwege een schoolvakantie. Dat vind ik niet leuk maar dan slaap ik bij en doe klusjes in huis. Gelukkig heb je Bas en Duck als gezelschap. Is Bas al weer helemaal beter?
Groetjes,

Kariboe

Even eerst de twee laatste reacties hier gezet zo kan ik er nog op antwoorden.
@MMG Ja was heel blij dat ik dat even kon doen, deed goed. En ja ik plan die dag en soms dagen erna voor rust. Dat is minder dat je terug koorts hebt, en spijtig dat je even niet kunt spelen in de band. Het is nu ook een slechte periode de herfst en winter. Denk dat vele het dan lastiger hebben door infecties die de ronde doen. Probeer te zien naar dat het tijdelijk is en dat je het na de zware periode terug opneemt. Dat het is om jezelf te beschermen. Kan misschien helpen. Ik heb ook al veel moeten opgeven, maar zoek dan naar iets dat wel haalbaar is. Misschien kun je die tijd met iets anders opvullen dat je graag doet. Veel beterschap.
@Kariboe Ja dat is zo, met buffet zie je al eens andere personen. Fijn is het natuurlijk niet, maar heb idd mijn rust en ja als we elkaar terug zien is de liefde eens zo groot. En hij moet iets doen dat hij graag doet, dat vind ik belangrijk. Bas is helemaal beter, niets meer aan te zien. Gelukkig maar.

Vandaag terug wat proberen te doen.
Maar al snel merkte ik dat ik snel moe ben.
Het koste mij veel energie om dingen te doen.
Maar was blij dat ik eens iets kon doen.

Verder me aan de werken geërgerd.
Met hun lawaai had ik moeite om deftig te rusten.
Lag wel op bed, maar kon niet goed slapen, werd altijd terug wakker door hun geroep of lawaai van de machines. Zal zo blij zijn als het hier terug gewoon is en de werken gedaan zijn.
Tel al af, al weet ik niet wanneer ze juist gaan gedaan hebben hier.
Woensdag zou de straat terug open gaan, ben benieuwd.

Nu maar slapen
Slaap zacht

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W
Ga naar laatste reactie«137

Reacties

• KariboeKariboe Gebruiker
    Hoi Heidi,

Wat erg voor je dat je tijdelijk moet stoppen met de band. Het is misschien wel het verstandigste maar daar heb je voor je gevoel soms weinig aan als je je hobby moet missen. Ik hoop dat je binnenkort wel weer prijs stelt op het zien van de leden, nu ben je hun vriendschap ook nog kwijt.
    Het is inderdaad heel belangrijk dat je vriend zijn werk graag doet. En aan afwezigheid wen je, als je tenminste ook je eigen bezigheden hebt. En dat heb jij, gelukkig maar.
    Ik snap dat de werken je de neus uitkomen. Ik hoop echt dat de straat morgen weer open gaat, al is het overmorgen of vrijdag. Dan ben je niet meer zo beperkt in het weggaan.
    L. had gisteren ineens koorts. Ze was vorige week op haar knie gevallen en die was lelijk gaan ontsteken. Er liep een rode streep van haar lies (lymfklieren) naar haar knie. Snel naar de huisarts gegaan en die zei dat het heel gevaarlijk kan zijn. Ze heeft een antibioticumkuur en moet vrijdag terugkomen. Het gaat nu al wat beter gelukkig. Voor jou hoop ik hetzelfde.
    Groetjes,

Kariboe
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @Kariboe Even wat rechtzetten MMG speelt in een band en kan even niet spelen. Ik heb ooit in een harmonie gespeeld maar moeten opgeven door gezondheid, maar dat is al even geleden. Ik heb genoeg bezigheden om zijn afwezigheid in te vullen. En als ik niets te doen heb dan slaap ik of ben ik aan het rusten, want dat heb ik dan meestal nodig. De straat is terug open, maar op onze oprit raken we nog niet, dus blijft het hetzelfde dan daarvoor. Spijtig genoeg, alleen zal er nu meer verkeer door rijden, spijtig genoeg. Ja dat is idd gevaarlijk, noemt dat niet het lopend vuur of zo iets dat ze er tegen zeggen. Eens dat dat aan je hart raakt of zo dan is het gedaan met je dacht ik. Ben niet helemaal zeker. Gelukkig is het aan het beteren. Veel beterschap voor L. Dikke knuf

Vandaag de winter kledij boven gehaald en de zomer kledij op zolder gedaan.
    Mama deed het meeste, ik moest maar zeggen wat wel en niet in de kast moest blijven.
    Vanaf nu hangt al de winter kledij er.
    Het begint buiten kouder te worden, dus dat mocht wel eens.

Ondertussen andere kasten ook eens opgeruimd.
    Zo is alles weer proper en netjes opgeruimd.
    Ben wel kapot ervan, was zwaar, ook al deed ik niet alles.

Nu lekker rusten in mijn bed, met mijn elektrisch deken.
    Zalig gewoon, echt zalig doet goed aan mijn spieren.
    En ontspan je van, voor het slapen gaan.

Nu maar slapen
    Slaap zacht  :z :z :z :z

Veel liefs, knuf  O+
  • MMGMMG Gebruiker
    Hoi Heidi,
    Heerlijk als alles weer netjes is en de winterkleding klaar ligt. Vind dat het af en toe al erg koud is (haha maar dat kan ook aan de koorts liggen). Bij mij nog grote bende qua kleding nog alles door elkaar. Zomerkleding wel gewassen maar moet nog gestreken worden voor het opruimen. Hoop af en toe dat er een kaboutertje langs komt om het te doen. Kan me best druk maken over de troep maar ach belangrijkste is dat ik nog lekker thuis ben en de rest komt ook wel weer en anders hulp vragen maar dat vind ik altijd erg moeilijk.

Zo weer afspraak ZH hopelijk nog steeds thuis blijven!!

Jij hopelijk een fijne dag

groetjes
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @MMG Ja dat is wel zo. Het is ook erg koud vind ik, of ja misschien is mijn temperatuur gevoel niet zo goed. Maar we zijn toch al met twee dat dat vinden en waarschijnlijk met meerderen. Kaboutertjes zou handig zijn, heb het geluk dat mama dat doet. Als je niet goed bent, vraagt dat heel veel van je. Het belangrijkste is dat je goed rust, en als je iemand nodig hebt om je even te helpen is niet erg. Mensen begrijpen dat, weet dat het een grote stap is, en niet makkelijk te aanvaarden. Maar als je hulp vraagt dan kun je meer rusten, en erger je niet in alles dat nog moet gedaan worden. Wanneer moet je naar het ZH voor controle? Ik duim voor je.

Ik dwarrel van de ene infectie in de andere.
    Hoop dat het nog eens gaat stoppen.
    Want de winter is nog niet begonnen en ben al goed bezig.

En dacht vandaag eens slim te doen.
    Onze straat is terug open.
    Je kunt nog niet op de oprit, maar iets verder kun je wel staan.
    En dacht ga me daar nu eens zetten.
    Minder ver stappen, dat gaat goed doen.

Had het beter niet gedaan, hoorde mijn auto tegen de grond schuren.
    Maar op het eerste zicht niets aan te zien.
    Hoop dat dat ook zo is, tot nu toe niets gemerkt.
    En dan het beste van al.

Ik moet een grachtje door.
    Ja dat hebben ze uitgegraven, komt asfalt in maar wanneer.
    Ik wist dat er een stuk was dat makkelijk te nemen was.
    Had ik met mijn vader gedaan.

Ging het eens alleen proberen.
    En ja ik lag er bijna.
    Gelukkig was er ene van de werken die het gezien had, anders had ik er gelegen.
    Tja moest er eens van komen en vrees dat dat niet de laatste keer gaat zijn.
    Zolang er werken zijn is mijn kans op vallen eens zo groot.

Nu proberen te slapen.
    Slaap zacht  :z :z :z :z :z

Veel liefs, knuf  O+
  • puckiepuckie Gebruiker
    hoi heidi,

Het is ook koud  :Y
    Ik heb hier regelmatig de verwarming aan staan en soms nog een vest erbij aan. Want smelt mijn moeder  ;)

Het lijkt erop dat de werken aan zijn einde gaan komen en dan jij hopelijk weer snel wat beter lopen zonder te vallen.

De infecties blijven vervelend voor je. Wordt toch eens tijd om ze weg te jagen.

groetjes

petra
    Hoi Heidi,

Wat akelig dat je al veel infecties hebt (gehad). Is het niet slim eens aan je huisarts te vragen of je extra vitamines moet slikken? Ziek zijn vreet energie en voedingsstoffen.
    Ik hoop dat de werken zo snel mogelijk klaar zijn.
    Sorry van die vergissing over de band! Omdat het in het groen was geschreven dacht ik dat het over jou ging.
    Fijn dat je kledingkast weer op orde is. Dat heb ik 2 weken geleden voor L. en mij geregeld. Nieuwe spullen voor L. gekocht op internet en de winterjassen, dassen en wanten klaargelegd.
    L. is gelukkig weer beter maar het heeft - ongemerkt - veel met me gedaan. Ben echt ongerust geweest en was doodmoe vrijdagavond. Heb dit weekend rustig aan gedaan, we zijn nu bij een binnenspeeltuin.
    Groetjes,

Kariboe
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @Puckie dat moet wel een zicht zijn je moeder die weg smelt hier is het mijn vader, klaagde vandaag dat het binnen te warm was, ik vond het goed  :@. Ja denk ook dat ze aan hun einde gaan komen. Al moe ik nu helemaal stunten uit halen. Wat infecties betreft doe echt mijn best ze weg te jagen, maar ze zijn zo graag bij mij. Moet daar toch eens iets gaan op vinden, dat ze mij wat minder graag zien  ;)
    @Kariboe ik neem al een hele boel extra vitamines, vrees dat dat niet voldoende is. Neem zelfs iets om immuniteit te versterken en zelfs dan doe ik nog infecties. Is een raadsel wat ik nog kan doen. Zelfs vorig jaar met de griep prik toch nog de griep gehad, zelfs de twee tegelijk. Van die band is niets, vergissen is menselijk, doe ik ook wel vaak. Fijn ik bestel ook wel eens wat op het internet, is gemakkelijk. Ja kan ik me best voorstellen dat het veel met je deed.

Gelukkig kon ik vandaag de woning nog uit en terug in.
    Alleen moet ik wel wat stunten uithalen.
    Ze hebben vandaag de borduur gelegd
    En daarover hebben ze plakken gelegd, want we mogen er niet op staan.
    Dus is het balanceren op die planken.
    Mama achter mij om me te ondersteunen en papa voor mij om mij er over te helpen.
    Hopelijk ligt de straat snel.

Verder wat gedaan op kvg.
    Ben snel moe, veel te snel naar mijn goesting.
    En het weekend was fijn.

Vrijdag me verkleed voor Halloween en met vrienden gevierd.
    Zaterdag in de namiddag naar de kerkhoven.
    En daarna is mijn vriend gekomen.
    En is hij blijven slapen.
    Zondag middag is hij vertrokken en heb ik nog een hele namiddag geslapen.

Heb ook aan Sofie en Ilse gedacht zaterdag.
    Spijtig dat het zover rijden is.
    Anders was ik er ook langs geweest met mama.
    Maar was in gedachten bij hen.

Veel liefs, knuf  O+
    Hoi Heidi,

Ik dacht wel dat je vitamines slikt, maar ik hoop altijd nog dat hier iemand een wondertje voor jou bedenkt.  ;)
    Ik vind op internet bestellen superfijn, ben niet zo gek op shoppen. En L. is alleen geinteresseerd in speelgoedwinkels, dus ik kan toch geen kledingwinkel in gaan. Dan trekt ze me naar buiten.  ;(
    Ik hoop ook echt dat de straat snel helemaal af is. Het is bijna niet te doen voor jou.
    Leuk dat je Halloween vierde, wij hebben er niets aan gedaan.
    Wat betreft Sofie en Ilse: was er een herdenkingsdienst of zo?
    Groetjes,

Kariboe
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @Kariboe Ja kinderen zijn vaak op speelgoed uit, de rest vinden ze minder belangrijk. Gelukkig dat het nu bestaat op internet bestellen, is heel gemakkelijk. Neen er was geen herdenkingsdienst voor hen, op 1 nov is het de gewoonten dat je de personen die overleden zijn herdenkt en ga je langs de kerkhoven. Daarmee dat ik zei dat het spijtig is dat Sophie en Ilse zo ver liggen, want anders was ik er ook langs geweest.

Vandaag la gebeld, mag op consultatie komen en nog eens een longfunctie blazen.
    Zien hoe het is en wat er aan de hand is.
    Moet wel even wachten, mocht deze week nog komen.
    Maar was alleen plek op de gewone consultatie en moest ik tussen lang wachten en tussen de mensen zitten.
    Vond hij geen goed idee, en volgende week is hij met verlof.
    De week erna heb ik direct een afspraak.

Nog eventjes afwachten en dan heb ik een antwoord.
    Verder wat voor kvg gewerkt.
    Afleiding doet deugd.

En dan veel gerust, want dat heb ik heel hard nodig.
    Morgen ga ik al eens langs bij de ha.
    Zien wat zij zegt.

Nu slapen slaap zacht  :z :z :z

Veel liefs, knuf  O+
  • MarcusMarcus Gebruiker
    Toch fijn dat je zo redelijk snel bij de longarts langs kan komen al moet je eventjes wachten. Hopelijk komt er snel wat meer duidelijkheid.

Sterkte en beterschap.
    Hoi Heidi,

Gelukkig dat je snel bij de longarts terecht kunt. Misschien heeft hij nog een idee wat je kunt doen om je situatie te verbeteren. Verstandig dat je van tevoren alvast een keer naar de huisarts gaat. Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.
    Ik wist dat niet, van 1 november. Maar gelukkig ken ik ook maar weinig jonge mensen uit mijn omgeving die de laatste paar jaar overleden zijn. Dus ik ben er ook niet zo mee bezig.
    L. is continu bezig met het uitknippen van dingen die ze wil hebben uit reclameboekjes van speelgoedwinkels. De kinderen tegenwoordig zijn nogal slim, ze berekent op haar tablet het totaalbedrag en vraagt steeds voor hoeveel Sinterklaas zal brengen. Ik word er gek van. Maar toch zou ik haar niet willen missen.  ;) Ze gaat morgenavond voor een nachtje op Scoutingkamp en dat vind ik al unheimisch.
    Groetjes,

Kariboe
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @Marcus ja idd, normaal was het nog sneller geweest, maar hij is volgende week een week met verlof. Dank je
    @Kariboe Op 1 november herdenken wij alle overledenen, niet alleen jonge mensen, ook oudere, zoals grootouders, ... Dat is hier in België ook een feestdag. Dat is de periode nu, ja sinterklaas die komt en speelgoed krijgen. Daar kunnen ze uren mee bezig zijn. Fijn dat ze op scoutingkamp gaat, al is het maar voor 1 nachtje, het zal een hele belevenis zijn denk ik.

Gisteren was ik te moe om iets te typen.
    Vandaag eigenlijk ook.
    Maar toch even een kort berichtje.

Word de werken hier wel beu.
    Nog steeds een heel stuk stappen en klauteren over planken.
    Echt niet fijn, en spieren zijn er ook niet blij mee.
    Maar dat voelen die werkmannen niet.
    Zouden dat eens moeten voelen dan wil ik wel eens zien wat ze doen.

Verder niet veel speciaals gedaan.
    En nu proberen te slape.
    Morgen vroeg kine.

Slaap zacht

Veel liefs, knuf  O+
  • GoudlokjeGoudlokje Gebruiker
    Hoi hoi!
    Ach wat naar dat je de band even in de steek moet laten. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar van huilt. Is toch normaal? Ik huil ook veel omdat alles zo zwaar is om te doen. Is ook pure frustratie. Men roept altijd wees blij met de kleine dingen, maar als je alleen je huis nog ziet, ga je janken van ellende. Ik hoop echt dat je terug betert om weer te kunnen mee doen. Ik heb 25 jaar gespeeld in een harmonie. Ik speelde dwarsfluit en piccolo. Wat speelde jij? Ik moest ophouden, geen lucht meer om nog 2 maten aan elkaar te spelen. En iedereen zat onder de parfum, sigarettenrook... Ben nog 5 jaar voor de vorm lid gebleven, maar na 30 jaar onlangs het besluit genomen om ermee te stoppen. Is gewoon balen, dat dat niet  eens meer lukt en anderen alles kunnen doen wat ze maar willen.
    Allerheiligen ken ik van de Duitsers. Wij wonen aan de Duitse grens en in onze stad is het dan een invasie van Duitsers op zo'n dag.
    Er is post naar je onderweg  :Y yes!
    Warme troostknuffel van moi
  • wendy24wendy24 Gebruiker
    hoi heidi

dat duurt ook lang met die werklui heb je al iets gehoord wanneer ze echt klaar zijn.
    hopelijk heb je snel minder last van die werklui dan kan je tenminste weer op jou manier de pad op
    zonder obstakels.

verder wens ik je veel sterkte

Hoi Heidi,

Ik hoop dat je je wat beter voelt. Misschien komen de werken deze week af, het heeft lang genoeg geduurd.
    Wat 1 november betreft: mijn Belgische nichten en vriendinnen hadden versjes over het gemis van mensen op hun Facebookpagina toen. Ik leg nu pas de link. Dat is heel gek, ik weet heel veel van Belgie door mijn papa maar dit wist ik niet. Dit gold ook voor Nieuwjaarsbrieven bij kindjes. Mijn papa vond dat nooit zo leuk dus heeft hij het ons nooit laten doen. Ik was eens met Oud- en nieuw bij een Belgische nicht en toen lazen haar kindjes hun Nieuwjaarsbrief voor, zo leuk. Ik wist niet wat ik zag en L. vond het heel leuk. Nu doen wij het ook voortaan.
    Zie je je vriendje nog dit weekend?
    L.komt vanmiddag thuis van Scoutingkamp en dan moeten we nog naar de Dierentuinclub. Morgen houden we een rustdag.
    Groetjes,

Kariboe
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @Goudlokje ik ben al jaren geleden gestopt met harmonie. Heb nooit in een band gespeeld. Heb vroeger dwarsfluit gespeeld en daarna slagwerk. Het was een reactie op iemand die reageerde op mij. Heb nu andere dingen in de plaats die even leuk zijn. Wist niet dat ze dat in Duitsland ook zo vierden. Oh fijn kijk er al naar uit.
    @Wendy ze zeiden tegen het eind van het jaar. Dus dat is nog even. Hoop dat ze eerder klaar zijn. Dank je.
    @Kariboe De werken zullen nog ven duren vrees ik. Ja 1 november worden die herdacht en is het een dag dat je samen met de familie of gezin daar aan denkt. Nieuwjaar is dat idd hier ook zo, die maken ze in de school en op nieuwjaar word dat dan voorgelezen aan meter en peter en krijg je pakjes. Ja ik zie mijn vriendje ga er zo naartoe. En blijf er dan slapen.

Vandaag een rust dag ingelast, niets gedaan.
    Lekker lui wezen.
    Ga zo naar mijn vriendje.
    Hij moest vandaag werken en heeft ondertussen gedaan.
    Ga daar eten en dan gezellig samen zijn.
    Bijvoorbeeld een film kijken, of langs vrienden langs gaan.

Verder voor morgen niet zo heel veel geplant.
    Er is een basket tornooi ga daar waarschijnlijk naartoe.
    En dan rusten.

Fijn weekend!!

Veel liefs, knuf  O+
    Ooooooh wat stom, heb ik dat van die band helemaal verkeerd gelezen  :X
    Fijn weekend! X
  • MillyMilly Schrijver
    Fijn weekeinde nog verders Heidie! Hoop dat t ondertussen toch iets beter mag gaan! Weet je al meer over de reva?
    Sterkte in alles!!
    Lieve groetjes
    Hoi Heidi,

Fijn dat je gezellig samen met je vriendje hebt gegeten en bleef slapen.
    Ik hoop dat het basketbaltoernooi vandaag ook leuk is.
    L. heeft het erg gezellig gehad op Scoutingkamp. De dierentuinclub daarna was ook leuk. Mijn papa en ik zijn met haar meegegaan. Het was mooi weer ik heb zelf een rondje gelopen toen L. bij de club bezig was. Toen we weg gingen bij de dierentuin hebben we bij Mc Donalds gegeten.
    Deze week wordt best druk. L. moet dinsdag naar het ziekenhuis voor allergietesten. Ze doen Emla-zalf op haar huid zodat het maar een beetje zeer doet. Ze mag vanmiddag iets uitzoeken bij de speelgoedwinkel als troost.
    Groetjes,

Kariboe
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @Goudlokje: is niet erg, kan iedereen overkomen. Heb in Harmonie gespeeld gehad, maar al lang moeten stoppen. Trek het je niet aan.
    @Milly: Neen weet nog niet meer over reva, de 18de ga ik naar la misschien weet ik dan meer.
    @Kariboe: Ik zal aan jullie denken dinsdag, hopelijk valt het wat mee. Fijn dat het leuk was op de dierentuinclub, en mc Donalds is altijd eens leuk en lekker.

Heb een baal weekend.
    Gisteren naar mijn vriendje, samen eten.
    Gezellig samen zijn.
    Met een paar vrienden iets gaan drinken, niet lang.
    Was niet de bedoeling dat het laat werd of zo.
    Gewoon gezellig even samen zijn.

Maar het liep een beetje fout.
    Kereg een astma opstoot en ja dan maar naar huis.
    Heel de nacht niet geslapen, enorm benauwd.
    Vaak aerosol genomen en tegen de ochtend eindelijk in slaap gevallen.
    Maar was niet voor lang.

In de namiddag is mama met me naar de dokter geweest.
    Die heeft ab opgestart en cortisone.
    Morgen bel ik mijn ha en ga daar denk ik ook eens langs.
    Voor te zien wat te doen, want dokter van wacht daar heb ik het niet zo op.
    Al viel deze heel goed mee.
    Buiten dat hij me in mijn voeten gaf.

Ik heb al een paar dagen gele fluimen.
    En hij vond als ze geel zijn moet je direct mat ab beginnen en niet wachten tot het doorbreekt.
    Maar als ik dat moet doen zit ik steeds aan de ab.
    Wat nu ook al bijna zo is.
    Denk dat ha dat niet goed gaat keuren.
    Van elke keer slijmen geel zijn ab starten.
    We proberen het zo weinig mogelijk te gebruiken.
    Zodat het zeker nog helpt als het nodig is.

Nu maar eens proberen te slapen.
    Vandaag al een beetje geslapen.
    Maar nog niet veel, weet niet goed hoe me te leggen.
    Alles doet pijn, en voel me te benauwd.

Van het basket tornooi was dus niet veel in huis gekomen.
    Want zo kon ik er echt niet naartoe.
    En zat toen bij de dokter van wacht.
    Vind het wel spijtig had er naar uit gekeken.

Slaap zacht  :z :z :z :z

Veel liefs, knuf  O+
  • DaantjeDaantje Gebruiker
    Zou obderhouds antibiotica niet iets voor je zijn of heb je dat al? Vervelend dat he weekend niet werd wat je wilde. Beterschap!
  • Oma AkkeOma Akke Gebruiker
    Jammer dat je astma roet in het eten gooide!
    Morgen naar je eigen HA, eens horen wat die ervan vindt. Ik kan me voorstellen dat je niet blij wordt van de ene AB- en cortisonekuur na de andere.
    Sterkte en beterschap. En ik hoop dat de werklui gauw klaar zijn!
    Oma Akke
  • emsepemsemsepems Gebruiker
    dikke knuffel heidie
    en een heel goed gesprek morgen bij je dokter!
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @daantje: ik neem ab in onderhoud en spijtig doet die zijn werk niet goed genoeg. Hoop elke keer bij iets extra opstarten dat het deze keer wel iets uit haalt. Maar tot nu toe nog niet veel geluk ermee.
    @oma akke: ja vind ik helemaal niet leuk maar niet veel aan te doen. En de werklui vrees dat dat nog even is.
    @emsepems: dank je ja bij ha doet het altijd deugd de gesprekken. En zij kent me het beste. En weet wat beste is.

Poging zoveel om te slapen.
    Hopelijk lukt het nu wel.

Slaap zacht

Veel lief, knuf  O+
    Heidi  :W
    Hoi Heidi,

Wat erg dat je leuke avond zo eindigde. En dat je je basketbaltoernooi gemist hebt. Wat betreft die AB: misschien zijn de meningen wel verdeeld. Afwachten geeft minder resistentie maar meteen starten brengt misschien sneller verbetering aan je longen en zorgt ervoor dat er minder schade ontstaat. Wat zegt de LA hierover?
    Ik hoop dat je al wat opgeknapt bent.
    Het zal wel meevallen morgen. Ik geef haar 2 kinderparacetamollen en ze krijgt Emla-creme op haar arm. Fijn dat je duimt. Na de allergietesten moeten we naar de KNO-arts voor de uitslag. Ze heeft vorige keer neusdruppels gekregen en die helpen goed. Haar probleem is dus al opgelost.
    Groetjes,

Kariboe
  • tessa1975tessa1975 Gebruiker
    Wat balen dat je astma roet in het eten heeft gegooid.
    Ik hoop dat je vandaag een goed gesprek met je eigen huisarts hebt gehad.
    Beterschap!
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @Kariboe: Over de ab mening la weet ik er niet over, ha zegt afwachten, neem al vaak en veel ab. En ben al resistent aan 1 ab dus liever niet nog een paar erbij. En degene die ik nu krijg is al een vrij zware dus nog zwaarder gaan is vrees ik sowieso iv te doen. Weet niet of er nog andere ab opties zijn. Dat is goed dat je weet wat helpt, hopelijk loopt het morgen vlot. Veel succes. mijn duimen staan omhoog  ^O^. Hier nog wat hetzelfde, koorts is nog niet weg en vrij benauwd. Maar geef de ab en cortisone zijn tijd.
    @Tessa Ja ben ik vaker gewend, wel niet leuk. Maar deze periode verwacht ik dat wel meer. Is nu niet de beste periode met al die infecties die de ronden doen. ha had verlof, maar haar collega werkte en even telefonisch wat met besproken. We kwamen van mening overeen dat deed goed.

Voel me nog steeds niet super, maar gaat denk ik nog enkele dagen zo zijn.
    Heb nog steeds koorts en vrij benauwd.
    Gelukkig zijn er leuke tekenfilmpjes op tv, Disney channel bv.
    Echt de max als je je niet zo goed voelt.
    Je hoeft er niet bij na te denken.
    En als je in slaap valt dan is dat zo.
    Daarna kijk je gewoon verder naar een ander tekenfilm of serie.
    En als er niets goed op is heb je nog wel zo een paar zenders.
    Zoals Nickelodeon of cartoon network.

Verder ha gebeld, eigen ha nam de brug.
    Maar welk collega van haar even gesproken aan de telefoon.
    En die was het met me eens over de meds en zo.
    10 dagen hoge dosissen cortisone nemen en dan plots stoppen zonder afbouwen.
    Dan ga je wel iets zien met mijn longen.
    En ook zo lang hoge dosis nemen is niet goed voor mijn spieren.
    Dus een afbouwschema gemaakt met ha.
    Woensdag ga ik eens langs eigen ha.

Verder kine gebeld maar die maakten de brug.
    Dan maar wachten tot woensdag.
    Probeer zelf wat oefeningen te doen, zover het lukt.
    Ja dat heb je met een feestdag op dinsdag.
    Dan maken vele de brug.

Nu proberen te slapen.
    Slaap zacht  :z :z :z

Veel liefs, knuf  O+
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    Even een filmpje van de weg die ik een tijdje geleden door ree om zo dicht mogelijk bij mij thuis te raken. Nu is het bijna niet meer te doen.

Veel liefs, knuf  O+
  • MillyMilly Schrijver
    Hey Heidi! Heel veel beterschap gewenst! Wat jammer dat t leuke avondje zo moest eindigen zeg!
    Succes bij de dokter en hou je haaks!
    Lieve groetjes
    Balen dat je zo over landweggetjes moet hobbelen! Hoe lang gaat dat nog duren?
    Hopelijk weet de huisarts een goede oplossing voor je. Ik kan me goed voorstellen dat je niet voortdurend hoge dosissen ab en cortisone wilt nemen. Hou je taai, meisje!  O+
Dit topic is gesloten