Wellicht is jouw pensioen straks betaald door een roker.

06-03-2017 om 20:08 uur

Nederlandse bedrijven beleggen nog steeds in de tabaksindustrie

http://cdn.welingelichtekringen.nl/wp-content/uploads/2014/11/sigaret.jpg

Beleggers geloven ten onrechte dat de tabaksindustrie een rendabele markt is, zegt onderzoeker Hester Holtland. © Thinkstock

Meer dan de helft van de Nederlandse institutionele beleggers investeert nog altijd in de tabaksindustrie. Dat blijkt uit een onderzoek van de Vereniging van Beleggers voor Duurzame Ontwikkeling (VBDO).

Lees de rest van het artikel op Trouw.nl

Login of registreer om te reageren
06-03-2017 om 21:14 uur

Tenzij in de bron is aangegeven dat het artikel vrij verspreid mag worden mag alleen een gedeelte van het artikel geplaatst worden (ongeveer de eerste 50 woorden). Artikelen van de Trouw mogen niet vrij worden verspreid.

Login of registreer om te reageren
06-03-2017 om 21:47 uur

Dank je Daantje zullen voortaan de eerste 50 woorden doen en dan door linken....Al hebben we op het forum hier dat nog nooit gedaan maar je hebt zeker gelijk

Login of registreer om te reageren
07-03-2017 om 07:03 uur

Je moet het zelf weten en eigenlijk moet het beheer dit natuurlijk in de gaten houden. Op een andere site die ik beheer hebben we er wel eens schadevergoeding voor moeten betalen.

Login of registreer om te reageren
07-03-2017 om 09:13 uur

Ik heb de lengte van de tekst toch maar even aangepast.

Login of registreer om te reageren
07-03-2017 om 10:05 uur

@ Solstice dank je.

Heb diverse sites, fora en chats beheerd en gebouwd en heb hier nog nooit last van gehad. Maar je hebt wel gelijk.

Er kan dan nog maar weinig dan, en zo kunnen foto's ook niet meer geplaatst worden zoals een bloementje of andere foto's omdat de beeldrechten niet van het forum of de plaatser zijn .... tenzij iemand een eigen foto plaatst en het beeldrecht heeft.

Login of registreer om te reageren
07-03-2017 om 10:18 uur

Vaak is een artikel veel te lang om hier integraal te plaatsen.
Bronvermelding en link naar het originele artikel is niet alleen verplicht maar ook fatsoenlijk tov. de auteur.
Hoe zat dat ook alweer met fatsoen: Iets met doen en zo?

Login of registreer om te reageren
07-03-2017 om 10:29 uur

Dank je wel balling voor je nuttige aanvulling.

Login of registreer om te reageren
07-03-2017 om 10:41 uur
Reactie op Marcus

Dank je wel balling voor je nuttige aanvulling.

Graag gedaan @Marcus
Ik wordt als visualiser vaak geconfronteerd met dit soort zaken en na 40 jaar professie erger ik me er nog steeds aan als mensen/bedrijven met je werk aan de haal gaan.
Het schenden van het auteursrecht is al sinds 1913 strafbaar als misdrijf. Bronvermelding is bij wet verplicht gesteld.

Login of registreer om te reageren
07-03-2017 om 10:58 uur

Balling ik stel je professionele houding en bijdrage hier op het forum ook erg op prijs het is fijn dat jij je zo inspant en een positieve bijdrage levert. Fijn dat je daar nog tijd hebt ondanks je wellicht drukke leven. Iemand als jij hebben we hier hard nodig hoop dat jij je ook gewaardeerd en thuis voelt hier.

Login of registreer om te reageren
07-03-2017 om 11:34 uur

Ik zie het probleem niet van zo'n artikeltje op een forum plakken. Je verdient er toch niks mee.

Login of registreer om te reageren