even kennis maken

31-05-2017 om 15:28 uur

Hallo lotgenoten.
Na al jaren dit longforum te lezen, eindelijk eens besloten ook mijn ervaringen enz te delen.
Mijn naam is Helene (met streepjes) op z,n frans ben 55 jaar jong en soms 55 jaar oud. Ik heb COPD 4 helaas nog maar 18% en 24 uur aan het zuurstof, en gelijk bijdeze allemaal groetjes van mijn partner, een zeer belangrijk persoon in mijn leventje.
Met vriendelijke groetjes

Login of registreer om te reageren
Moderator
31-05-2017 om 17:17 uur

Welkom Helene,
Top dat jij je aangemeld hebt op het forum
Groetjes terug aan je partner =)

Login of registreer om te reageren
31-05-2017 om 19:09 uur

Welkom Hélène en partner, die zeker heel belangrijk is.
Groetjes

Login of registreer om te reageren
01-06-2017 om 08:54 uur
Reactie op Gwenny

Welkom Helene,
Top dat jij je aangemeld hebt op het forum
Groetjes terug aan je partner =)

Dank je wel voor de lieve reactie, hoop snel te kunnen schrijven.
groetjes

Login of registreer om te reageren
01-06-2017 om 08:59 uur
Reactie op Shadow

Welkom Hélène en partner, die zeker heel belangrijk is.
Groetjes

Dank je wel voor de lieve reactie en inderdaad mijn partner is zeer belangrijk in mijn leventje, hoop snel wat te kunnen schrijven. (bedankt trouwens voor de streepjes).
groetjes

Login of registreer om te reageren
01-06-2017 om 20:22 uur

Hoi Helene welkom op het forum en inderdaad als je partner je maatje, je vriendje je alles is heb ik dezelfde ervaring met mijn echtgenoot. Zo belangrijk

Login of registreer om te reageren
02-06-2017 om 15:33 uur

Hélène en partner welkom op het longforum. Een maatje is zoooo belangrijk fijn dat je dat ook zo ervaart.

Login of registreer om te reageren
05-06-2017 om 16:01 uur

Dank je Marcus voor je reactie.
Mijn partner Ton is inderdaad erg belangrijk voor me, ik ben in zeer sterke mate afhankelijk van hem(dit is weleens moeilijk voor mij) maar ook voor hem ), tevens is hij mijn luisterend oor, zijn van die dagen dat ik wat af mag huilen op zijn schouder, hij begrijpt mijn onmacht.
Groetjes helene

Login of registreer om te reageren
05-06-2017 om 19:43 uur

Herken de gevoelens over de afhankelijkheid maar al te goed, het is verdomt moeilijk soms. Het is fijn dat hij er zo voor je is.
Marcus

Login of registreer om te reageren