Eline1

08-11-2017 om 09:30 uur

Goedemorgen,

Wat fijn dat er zo’n forum bestaat als dit.
Ik zal mij even voorstellen: Mijn naam is Eline.
Mijn werk is in de gezondheidszorg als vaste nachtdienst. Ik heb twee grote kinderen en de jongste woont nog bij mij. Ik hou van hardlopen en dansen.
Omdat ik vaker afhankelijk word van zwaardere medicijnen zoals antibiotica en prednisolon ,....en opeens ook vaker rustig aan moet doen, wil ik graag vanalles weten om beter met mijn astma en brochitis om te gaan.
Ik heb gelukkig een prima huisarts die mij nu juist aanmoedigt om mee te denken. Het is daarom heel belangrijk voor mij om jullie kennis en ervaringen te gaan lezen. Vriendelijke groet, Eline

Login of registreer om te reageren
20-11-2017 om 21:15 uur

Hallo Eline, hartelijk welkom. Ja, dat is best moeilijk als je van hardlopen en dansen houdt en het dan opeens vaak rustig aan moet doen en steeds zwaardere medicijnen moet nemen. Is dit tijdelijk of moet je hier echt mee leren leven?
Heel veel sterkte toegewenst

Login of registreer om te reageren
28-11-2017 om 15:53 uur

Dank je wel Elisan voor je vriendelijke Welkom!

Op zich heb ik astma, maar kon nog goed sporten. Dit jaar is het puinhoop. Veel bronchitis en antibioticakuren. Ook nog prednisolon 30 kuur gehad. Donderdag ga ik verwijzing vragen naar een longarts. Zóveel bronchitisen en weer koorts en geen koorts in 1 jaar klopt denk ik? niet.
Sporten is helaas een stuk minder. Hooopelijk is dt toch allemaal tijdelijk:-)

Dank je wel en vriendelijke groeten van Eline

Login of registreer om te reageren