Even voorstellen

22-01-2018 om 18:27 uur

Hallo allemaal,

Sorry dat ik me nog niet heb voorgesteld. 2 Dagen geleden heb ik me geregistreerd en moest mijn weg nog vinden op de site (nu nog hoor). Ik ben Matha, 69 jaar en heb diverse longontstekingen gehad. Op dit moment ben ik nog aan het herstellen van een longontsteking vanaf 15 december, moet een antibiotica kuur afmaken, die eindigt 10 februari en dan voor controle naar de longarts.
Als het nodig is helpt mijn man mij met huishoudelijk werk. We hebben 4 kleinkinderen, wonen vlak bij zee, wandelen en fietsen graag door de duinen. De zeelucht doet me goed.
Het steunt me om zoveel informatie over longen en longziektes op de site van longfonds te kunnen lezen.

Tot zover, een hartegroet, Martha

Login of registreer om te reageren
22-01-2018 om 19:00 uur

Hartelijk welkom hier Martha, er is inderdaad veel te lezen ook hier op het forum.
Sorry is helemaal niet nodig hoor,je stelt je pas voor wanneer je dat zelf wilt of tijd hebt
Ellendige tijd voor je met die longontstekingen, sterkte en neem de tijd voor herstel.
Wat heerlijk dichtbij zee te wonen, ik woon dicht bij de bossen, ook mooi maar zeelucht is vaak beter.
Groetjes, Jolien

Login of registreer om te reageren
23-01-2018 om 18:10 uur

Hallo Goudvisje, dankje voor je leuke reactie. Woon je dicht bij de bossen in Arnhem? Net bij 1 vandaag gehoord dat Arnhem de vuilste straat van Nederland heeft wat luchtverontreiniging betreft. Dat had ik nooit gedacht, ik vind Rotterdam al zo erg. Kun jij mij vertellen hoe het prikbord werkt bij een lid? Is het de bedoeling dat je dat als kladblok gebruikt voor jezelf of dat je een bericht kunt versturen.
Groetjes, Martha

Login of registreer om te reageren
23-01-2018 om 18:28 uur

Hallo Martha, ik zelf gebruik het prikbord nooit, dat is niet prive en kan iedereen meelezen dacht ik.
Een prive bericht stuur ik weleens, bij de regel van t prikbord ernaast staat: klik hier op voor een prive bericht en dan kun je op de naam van iemand klikken.
Ik gebruik het zelf te weinig, dus hopelijk leg ik het een beetje goed uit.

Nee ik woon niet in Arnhem, wist ik ook niet van die vieste straat en had t zeker niet verwacht.
Ik woon op de veluwe,rond Apeldoorn.
Groetjes, Jolien

Login of registreer om te reageren
24-01-2018 om 06:06 uur

Martha welkom op het longforum. Vroeger woonde ik ook bijna aan zee heerlijk is dat toch die zeelucht. Als klein ventje, erg lang geleden, was ik elke dag na school op het strand of in de duinen te vinden. Toen was er nog geen prikkeldraad of bordjes " ... gelieve op de paden blijven het duin niet betreden ... ".

Hoop dat je snel verder hersteld van de longontsteking al is mijn ervaring dat hoe ouder je wordt hoe langer herstel duurt, sterkte.

Gebruik het prikbord ook nooit, heel soms een privé bericht maar vergeet vaak dat die er zijn.

Login of registreer om te reageren
25-01-2018 om 17:20 uur

Marcus bedankt voor je welkom. Het is voor mij nog echt zoeken op de site, een wir-war aan topics en wie wie is. Heb inmiddels gelezen dat je volgens mij erg goed kan koken! Het is bijzonder al die Flamingo's in Battenoord. Wij hebben een keer een fietstocht gemaakt via Battenoord naar Steenbergen, een aanrader.
Natuurlijk op een e.bike! Ik zou niet meer zonder willen en kunnen. Het waait hier altijd en je hebt altiijd tegenwind, op de heen- en op de terugweg. Ik vind de e.bike een geweldige uitvinding want je pakt eerder de fiets en je bent in beweging. Mijn man en ik fietsen en wandelen graag. 2x Per week wandel ik met een vriendin en zit op pilatesles. Pilatesles lijkt eenvoudig, maar dat is beslist niet zo, je voelt je spieren goed zitten en maakt ze sterk. Inmiddels voel ik me weer energieker, moet nog 2 weken volhouden met antbiotica en dan voor controle.
Gr. Martha

Login of registreer om te reageren