Trimbow

Heeft er iemand ervaring met de inhaler Trimbow?
Ik ben er net mee begonnen en heb begrepen dat het een nieuw medicijn is.
Ik ben benieuwd of meer mensen deze inhaler gebruiken en wat hun ervaringen zijn.
Ik ben er net mee begonnen en heb begrepen dat het een nieuw medicijn is.
Ik ben benieuwd of meer mensen deze inhaler gebruiken en wat hun ervaringen zijn.
Log in of Registreer om te reageren.
Reacties
Wat is jouw ervaring tot heden ermee?
Ik vind het een erg fijn medicijn alleen de bijwerkingen zijn even wennen.
Ik had last van mijn slijmvliezen (neusbloedingen, binnenkant van mijn mond kapot, slecht zien) maar dat wordt beter. Na een maand heb ik geen neusbloedingen meer en dat slechte zien kwam door wisselwerking met een ander medicijn. Maar ik heb wel meer lucht, het ontspant de luchtwegen en ik piep daardoor niet meer. Ik kan net iets meer doen.
mijn arts heeft mij het een maand laten proberen en de eerste dagen had ik wat hartkloppingen daarna veel meer adem en geen nevenwerkingen meer maar was een staal en kan het nu in Belgie niet meer krijgen is er in Nederland aan te geraken zo ja hoe mvg.
Ik gebruik het ook sinds 1 week maar het werkt wel goed vind ik.
Foster heet anders in België, namelijk Inuvair. Maar inderdaad wat EmmaW zegt Foster (inuvair dus) zit in Trimbow. Je zou eventueel wel om alleen de luchtwegverwijder kunnen vragen als extra, in Nederland heet die atimos, de stofnaam is formoterol.
Maar het klinkt voor mij alsof je nu niet de juiste combinatie hebt. Zou toch eens met je arts om tafel zitten en dit voorleggen om terug te gaan op spiriva ondanks het mogelijke gedoe met die vergunning. Nog nooit gehoord btw dat je voor longmedicatie een vergunning moet hebben.
Succes en hopelijk ben je snel goed ingesteld!