Weer werken na een longontsteking

04-03-2018 om 19:41 uur

Ik ben aan het herstellen van een longontsteking. Mijn prednisonkuur en antibiotica heb ik gehad.
Heb ondanks de kou van afgelopen week ook veel last van de hooikoorts gehad.
Zelf voel ik me wel redelijk, maar na al 2 jaar dat het nog erger was, weet ik niet goed wat ik moet doen.
Of ze me op het werk begrijpen weet ik niet, maar een longziekte is ook niet te begrijpen.
Nu vragen ze wat ik volgende week doe, ben namelijk al 1 week thuisgebleven, wat voor mezelf al een grote stap is. Nu wil ik volgende week halve dagen, maar is dat wel redelijk? En dan van 9.00-14.00 uur, is dus vrij lang. Maar daar moet het bedrijf dan nog wel mee instemmen. Ik heb nog geen Arboarts gesproken, maar dat zal nog wel komen als ik lang genoeg thuisblijf. Viel me vorig jaar wel tegen dat die me niet begreep.
De fysio vertelde me dat ik beter halve dagen kon werkenl, om er weer in te komen. Ik doe geen fysiek werk.
Hopelijk kunnen jullie mij tips geven.

Login of registreer om te reageren
04-03-2018 om 21:09 uur

Je kan ook op eigen initiatief een afspraak met de bedrijfsarts maken als je advies wil.

Login of registreer om te reageren
06-03-2018 om 16:58 uur

Je kan zoals Daantje zegt een afspraak maken en bijvoorbeeld op therapeutische basis beginnen met werken.

Login of registreer om te reageren