weer achteruitgang of niet ?

16-08-2018 om 00:30 uur

Ik heb copd nog 14 % longcapaciteit kan bijna niks meer nog juist de hond uit laten om te plassen geraakte nog juist in de auto om weg te gaan en deed beetje revalidatie maar met veel moeite nu een 2 tal weken geleden is het zo warm geweest ik kon toen nog minder geraakte niet meer buiten om de hond te laten plassen en ook bijna niet meer in de auto de grootste moeite ervoor ik ben ook niet meer naar de reva gegaan toen wat kun je nog als je helemaal geen lucht hebt ik dacht dat het zou beter gaan als het minder warm is maar helaas is dit niet het geval ik kan ook bijna niet meer eten op dit moment heb wel honger en zo maar kan het mischien ook stress zijn of gaat die ziekte soms zo snel achter uit in een keer als dit het geval is zal ik nu snel aan bed gekluisterd zijn kwestie van maanden dan ? ik sta ook op de lijst voor transplantatie sedert een 4 tal maanden

Login of registreer om te reageren
16-08-2018 om 15:36 uur

Hoi Jos als ik jou was zou ik met de transplantatiearts bespreken voor eventuele bijvoeding via diƫtiste. Welk ziekenhuis ben je! En probeer toch te blijven bewegen dat moet als je straks geen spieren meer hebt wordt je zo van de transplantatielijst gehaald.

Login of registreer om te reageren
16-08-2018 om 17:26 uur

Welkom jos1, ik zou ook vlug contact opnemen met je longarts, misschien heb je last van een virus of iets dergelijks.
Sterkte!

Login of registreer om te reageren