Hoe voel jij je vandaag? #158

19-08-2018 om 17:08 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #157

De reacties zijn gesloten.
19-08-2018 om 10:02 uur

Is er niemand die je kan helpen @Bloempje74 ?

Ik ben erg moe. Vandaag lekker uitgeslapen maar wakker geworden met hoofdpijn. Was een lange, intensieve week. Komende week rustig aan.

19-08-2018 om 10:21 uur

@Daantje mijn jongste Zoon helpt gelukkig mee, de rest is nog op vakantie..verkoop ging ook zo onverwacht snel... 3 bieders sinds woensdag ( na 2.5 jaar bijna geen animo)
Balen dat je met hoofpijn wakker werd beterschap en lekker rustig aan doen.

19-08-2018 om 11:09 uur

@goudvisje ja ik ben altijd nog erg moe de dag erna en daar heb ik nog niet eens aan gedacht:p maar we noteren alles voor de arts.

@Bloempje74 dankjewel:) fijn dat je chalet nu wel verkocht is, jammer dat je niet zoveel moet doen nu je je beroerd voelt

@daantje he bah hoofdpijn is niet leuk, rust goed uit:)

19-08-2018 om 12:16 uur

Ik zou zeker een vragenlijstje meenemen naar de longarts @Nckiie, ja het viel mij op dat je nadat je gestopt bent met vernevelen meer klachten lijkt te hebben.

19-08-2018 om 18:25 uur

Blij dat het chalet leeggeruimd is, schuur was het slimste wat een stof.. Maar het is leeg en morgen sleutels overhandigen. Voel me nu alleen wel hondsberoerd heb verschrikkelijke pijn en druk op de borst en tussen de schouderbladen, knalrode ogen en gevoel dat mijn longen vol stof zitten. Nu eerst bijkomen en zo douchen en naar bed voel me vies en ben op.

19-08-2018 om 19:41 uur

Hier slaat de prednisolon goed aan, ik ga voor een kuur van 5 dagen. Inmiddels ben ik de foster erg rustig aan t afbouwen.

19-08-2018 om 21:07 uur

@emsepems, fijn dat de prednison zn werk doet,hopelijk kun je verder afbouwen met de foster en blijft het ook goed gaan.
@Bloempje74, hopelijk ben je na een goede nacht weer wat beter, sterkte.

20-08-2018 om 06:53 uur

@Bloempje74 hopelijk voel je je vandaag al iets beter!
@emsepems fijn dat de prednison werkt:)

Huisarts gebeld en mag zo langskomen:) ben nu ook benauwd, denk door de hoge luchtvochtigheid. Agh misschien horen ze dan eens wat, ik ben namelijk iemand die nooit piept zelfs tijdens een exacerbatie niet...

20-08-2018 om 06:55 uur

@Nckiie goedemorgen, hoop dat ze nu wat vinden waardoor het komt. xxx

20-08-2018 om 07:52 uur

@Anna50 de huisarts zei: je hebt zeer hyperreactieve luchtwegen! En ik heb antibiotica en prednison voorgeschreven gekregen. Alleen klein probleempje, de apotheek heeft een computerstoring dus ze krijgen niks binnen en ik heb nu geen medicatie... en de huisarts wilde dat ik direct zou starten