Hallo, longontsteking

14-10-2018 om 09:30 uur

Hoi !
Ik ben een vrouw van 57 jaar, en ben op zoek naar informatie en wijsheden over het herstel na een longontsteking en hoe om te gaan met energie. En vooral hoe bouw ik mijn energie weer op ? Wat is wijsheid ? Ik hoop hier mijn antwoorden te vinden. En gewoon fijn verhalen te lezen van anderen die hier ook mee om moeten gaan. groetjes Trien.

Login of registreer om te reageren
14-10-2018 om 09:55 uur

Hoi Trien,

Welkom op het forum! :)
Vooral rustig aan doen na een longontsteking. Niets forceren. Op de site van Longfonds staan tips voor meer energie. Maar hier natuurlijk ook. Even de zoekfunctie inschakelen.
Succes met lezen en schrijven.

Login of registreer om te reageren
14-10-2018 om 10:23 uur

Welkom,

Misschien kan een fysiotherapeut je ondersteunen hoe je je conditie op een verantwoorde manier weer opbouwt:)

Login of registreer om te reageren
15-10-2018 om 11:16 uur
Reactie op Anna50

Hoi Trien,

Welkom op het forum! :)
Vooral rustig aan doen na een longontsteking. Niets forceren. Op de site van Longfonds staan tips voor meer energie. Maar hier natuurlijk ook. Even de zoekfunctie inschakelen.
Succes met lezen en schrijven.

Dank je wel Anna50 !

Login of registreer om te reageren
15-10-2018 om 11:19 uur
Reactie op Nckiie

Welkom,

Misschien kan een fysiotherapeut je ondersteunen hoe je je conditie op een verantwoorde manier weer opbouwt:)

Hallo Nckiie,
Dat is een fijne tip ! In de sportschool waar ik altijd ging, is ook een fysiotherapeut aanwezig ! Ik ga zeker een afspraak maken ! dank je wel !

Login of registreer om te reageren