tree-in-but

12-02-2019 om 18:27 uur

Ik wil graag weten of er iets is te doen aan een tree-in-but. De longarts is daar onzeker over.

Login of registreer om te reageren
Zorgprofessional
28-02-2019 om 19:56 uur

Beste Antabel

Tree in bud is een beschrijving van een beeld op een CT scan, waarbij er van alles en nog wat aan de hand kan zijn.
Vaak wordt het gerelateerd aan een infectie, maar dat hoeft niet perse het geval te zijn. Je kunt het gewoon opzoeken op internet, dan krijg je een heleboel "hits".
Het hangt helemaal af van de klachten, uitslagen van onderzoeken en het verloop of het verdwijnt.

Groet, Peter van Tilburg

Login of registreer om te reageren
03-03-2019 om 14:40 uur
Reactie op Longarts Peter van Tilburg

Beste Antabel

Tree in bud is een beschrijving van een beeld op een CT scan, waarbij er van alles en nog wat aan de hand kan zijn.
Vaak wordt het gerelateerd aan een infectie, maar dat hoeft niet perse het geval te zijn. Je kunt het gewoon opzoeken op internet, dan krijg je een heleboel "hits".
Het hangt helemaal af van de klachten, uitslagen van onderzoeken en het verloop of het verdwijnt.

Groet, Peter van Tilburg

Login of registreer om te reageren
03-03-2019 om 14:46 uur

Ik heb het hele internet doorgespit maar vind niet echt wat je er aan doen kunt. Mijn longarts(in opleiding) zegt: alle uitslagen zijn goed, ik sluit het af. Ga maar naar de huisarts, misschien heeft die een oplossing. Die heeft geen idee. Ik kan mij geen infectie herinneren. Ik zou willen weten of er iets aan te doen is, maar blijkbaar zonder oorzaak niet. ik geef het op, bedankt, Antabel

Login of registreer om te reageren