Mag ik me voorstellen

01-09-2019 om 22:16 uur

Moi allemaal, ik ben Roy, heb copd en zit 24/7 aan de zuurstof. Ik heb de afgelopen 10 jaren meer in Zuid Amerika geweest.
Op de reis naar Nederland voor mijn jaarlijkse second opinion kreeg door luchtdruk in het vliegtuig probleme met mijn longen. ik had een fit to fly verklaring meegekregen om te vliegen, achteraf bleek dat ik helemaal niet mocht vliegen, de Zuid Amerikaanse artsen hebben ondanks mijn goede verzekering zich nooit echt ingespannen om mij te helpen. Ik werd na observatie aar huis gestuurd vol vocht en met een saturatie va 65%, kort gezegd ga en sterf! Op schiphol aangekomen werd ik met de ambulance naar het AMC overgebracht en direct aan de zuurstof gelegd. Ik ben nu sinds oktober 2018 - 24/7 aan de zuurstof en leer er mee leven. Ook het vocht heb ik op een goede wijze kunnen afdrijven. Ik ben daardoor circa 17 kilo lichter geworden. Mag voorlopig liever niet vliegen, wel varen. Met de wil va God ga ik samen met mijn partner een 16 daagse cruise doen naar de canarische eilanden en Madeira

Login of registreer om te reageren
01-09-2019 om 22:19 uur

Hoi Roy welkom hier! Je hebt behoorlijk wat te verwerken gekregen. Ik hoop dat de cruise door kan gaan!

Login of registreer om te reageren
01-09-2019 om 22:25 uur
Reactie op Soosh

Hoi Roy welkom hier! Je hebt behoorlijk wat te verwerken gekregen. Ik hoop dat de cruise door kan gaan!

Moi Soosh. bedankt voor jouw reactie. Zoals ik mij nu voelt hoop ik dat de cruise doorgaat. We hebben het helaas niet in de hand, dus is het hoop dat doet leven.

Login of registreer om te reageren
01-09-2019 om 22:30 uur

@poco
Welkom op dit forum, ik heb je dubbel geplaatste bericht verwijderd. Kan gebeuren, is natuurlijk geen probleem.

Login of registreer om te reageren