Cacaopoeder

27-01-2020 om 17:39 uur

Zijn er ook mensen die sterkt reageren op cacaopoeder? Ik wilde nog 1 keer alleen cacaopoeder met water proberen als " chocolademelk " op chocolade ga ik zoiezo meer slijmen . ben nu meer benauwd en heb meer taai slijm wat ik moeilijk uit mijn keel krijg
Ik ben gek op chocolade maar zo is de lol er wel af .. ik ben nu ook vreselijk moe

Login of registreer om te reageren
30-01-2020 om 02:40 uur

Heb ooit gelezen dat cacao juist slijm bindt en gezond is, maar zou zomaar kunnen dat je erop reageert. Ik reageer weer raar en heftig op andere dingen niet als in slijm maar wel allergisch en dan niet de dingen die getest worden natuurlijk xD

Kwestie van proberen of mijden. Ik maak sowieso niet echt meer slijm aan voor mijn gevoel, ben lactoseintolerant maar merk dat alleen aan mijn darmen. Vorig jaar geprobeerd om veel melkproducten te nemen om maar sputum op te kunnen hoesten nou het hielp helemaal niks, behalve dat ik genoeg eiwitten binnen kreeg en de diƫtisten blij waren haha. Mijn ma krijgt wel slijm van melk en van melkchocolade dan maar ik totaal niet. Dus het verschilt allemaal per persoon

Login of registreer om te reageren