Neemboom spray voor matras

28-01-2020 om 15:52 uur

Ik heb allergische astma nu heb ik de neemboom spray besteld voor op mij matras , en de matrashoes besteld Nu de vraag krijg ik geen allergische reactie op de spray en wat is jullie ervaring hiermee ? Heb het bij de allergieshop besteld

Ik reaeer op :

Pollen en Geuren

Login of registreer om te reageren
28-01-2020 om 16:49 uur

Met de neemboomspray heb ik geen ervaring.
Een allergische reactie is individueel, dus voor iedereen anders.

Zelf zou ik het in jouw geval zo doen.
De spray op een lapje stof sprayen, en kijken wat er gebeurt. Als dat goed gaat, leg je dat het in je bed, onder je molton en op het hoofdeinde. Dan een paar nachten slapen.
Zo boots je de uiteindelijke situatie zo goed mogelijk na. Gaat dat ook goed, dan spray je je matras ermee in.

Hopelijk lukt het met de spray!

Login of registreer om te reageren
28-01-2020 om 18:05 uur
Reactie op Suus01

Met de neemboomspray heb ik geen ervaring.
Een allergische reactie is individueel, dus voor iedereen anders.

Zelf zou ik het in jouw geval zo doen.
De spray op een lapje stof sprayen, en kijken wat er gebeurt. Als dat goed gaat, leg je dat het in je bed, onder je molton en op het hoofdeinde. Dan een paar nachten slapen.
Zo boots je de uiteindelijke situatie zo goed mogelijk na. Gaat dat ook goed, dan spray je je matras ermee in.

Hopelijk lukt het met de spray!

Wat een een idee zou ik zelf nooit opgekomen zijn . Ben nu al blij met dit forum πŸ‘πŸ˜‰

Login of registreer om te reageren
02-02-2020 om 16:41 uur

Het is goed gegaan had vanacht alleen een brand gevoel op mijn lijf van het matras ?? Had hem express smorgens heel vroeg ingespoten en pas savonds de matrashoes van allergieshop erom gedaan . . Zodat hij goed kon drogen .. gisteren en vandaag teveel gedaan nu dus benauwder. Extra puffers moeten pakken en nu goed rust nemen ( je leert ervan ) moest saneren πŸ˜‰ nu helemaal klaar πŸ˜…en alleen nog kwestie van bijhouden nu πŸ‘

Login of registreer om te reageren
02-02-2020 om 17:02 uur
Reactie op Daantje

Heb je die hoes wel vooraf gewassen?

Ja op 30Β° toen in de droger op lage temp en toen erom gedaan .. daarna een katoenen hoes erom

Login of registreer om te reageren