Hoe voel jij je vandaag? #172

12-04-2021 om 06:18 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #171

De reacties zijn gesloten.
09-04-2021 om 18:38 uur

@Spirit dank je wel

14-04-2021 om 12:16 uur

Goed waardeloos.
Mijn vrouw is afgelopen week opgenomen in het ziekenhuis,na wat onderzoeken werd ik gisteren gebeld of ik voor een gesprek kon langs komen. En ja hoor het kwam keihard aan, na de mri scan kwam aan het licht dat dat ze zeer ernstig ziek was. Ze heeft darmkanker en zeer veel uitzaaiingen in de lever, het is eigenlijk een aflopende zaak waar niets meer aan te doen is. dit moest ik even kwijt.
Gr. Henk

14-04-2021 om 13:19 uur

@Hwess wat een vreselijk bericht......
Sterkte voor jullie beiden.

14-04-2021 om 19:01 uur

Beste Henk Hwess, wat een afschuwelijk bericht, volgens mij ook zo uit het niets? Heel heel veel sterkte voor jullie alle twee!

15-04-2021 om 00:15 uur

@Hwess ,wat een verschrikkelijk nieuws,hoop dat je lieve mensen om je heen hebt die je steunen en je vrouw!
Enorm veel sterkte en kracht toegewenst, voor beiden!

15-04-2021 om 05:34 uur

@Hwess , Ik wens jullie alle sterkte toe! 💗

15-04-2021 om 17:41 uur

Hallo Henk,

Ik snap dat wat je mee maakt met je vrouw met anderen wil delen. Het is zo plotseling en overweldigend wat jullie te horen hebben gekregen.
Misschien heb je wat meer steun nodig dan alleen je ervaring delen. Dit is sinds dit jaar mogelijk via
https://metzorgleven.nl/zingeving/thuis-in-gesprek-met-een-geestelijk-v….
Hier vindt je meer informatie over wat er mogelijk is. De gesprekken/begeleiding worden vergoed.
Zelf heb ik heel positieve ervaring met deze begeleiding toen er in ons gezin iemand ernstig ziek was.
Sterkte gewenst.

Groetjes Spirit

16-04-2021 om 07:27 uur

Helaas niet zo best

16-04-2021 om 08:44 uur

Sibinar, misschien fijn om je eigen topic te maken met vragen. Sterkte met de second opinion!

Hoi, vanaf vandaag ga ik medicatie verdubbelen ivm behandeling van de schouder komende maandag. Dit omdat ik eerder op de kenacort reageerde met een astma aanval. Maandag worden ook de allergietabletjes verhoogd.
Verder alles prima hier :-)

16-04-2021 om 10:49 uur

Ik ben van de week opgenomen geweest voor onderzoek naar mijn stollingsstoornis. Het was lang en vermoeiend maar gelukkig hielden mijn longen zich goed eronder. Wel hoofdpijn, moe en niet kunnen plassen en dus weinig mogen drinken. Mijn arm is nog bont en blauw van het prikken maar verder ben ik wel weer okee. Gisteren met de fysio en ergotherapeut overlegd over een plan voor mijn reïntegratie wat ik maandag ga voorleggen aan de bedrijfsarts. Ik ben dankbaar dat ik zulke fijne zorgverleners om me heen heb.