Even voorstellen en CPAP samen met Inogen One G5

24-05-2021 om 20:00 uur

Ik heb account onder Sjerly, maar mijn echte naam is Paula. Die naam was echter niet meer beschikbaar. Ik heb vorig jaar juli een VATS lobectomie rb gehad i.v.m. longkanker. Ik gebruik nog steeds zuurstof. 's Nachts gebruik ik al een jaar of vier CPAP, i.v.m. apneu.
Ik vraag me (m.n. i.v.m. vakanties) af of de Inogen One G5 nu wel of niet tezamen met de CPAP gebruikt kan worden? Ik stuit hierbij op tegenstrijdige informatie. De een stelt dat het niet niet mogelijk is omdat de on demand niet werkt bij aansluiting op CPAP. De ander stelt dat het wel mogelijk is door de auto pulse functie van de G5, waarbij om de ong. 3 seconden automatisch een pulse zuurstof wordt afgegeven. Ik heb dit uitgeprobeerd en de auto pulse werkt inderdaad. Maar komt er dan ook (extra) voldoende zuurstof in de longen. Graag een antwoord.

Login of registreer om te reageren
24-05-2021 om 23:34 uur

Welkom hier, je kun je vraag misschien het beste onder het gedeelte bij de deskundigen vragen, of er moet toevallig iemand hetzelfde probleem hebben.
Ik gebruik wel de inogen maar nooit snachts ivm on demand,maar ik heb geen cpap.
Sterkte en succes!

Login of registreer om te reageren
25-05-2021 om 10:29 uur

Dankjewel goudvisje . Ik weet nog niet hoe deze site werkt. Ik ga het proberen

Login of registreer om te reageren
25-05-2021 om 11:55 uur
Reactie op Sjerly

Dankjewel goudvisje . Ik weet nog niet hoe deze site werkt. Ik ga het proberen

Het is je goed gelukt zag ik! Succes hoor en sterkte, welkom hier, er valt veel te lezen hier, je hebt een heftige tijd achter de rug, dat valt niet mee allemaal.
Wens je alle goeds !

Login of registreer om te reageren