Zoutkamer

06-06-2021 om 11:45 uur

Goedemiddag lotgenoten,
Ik wil gewoon zomaar iets kwijt en voor jullie ter info.
Ik gebruik wel mijn medicatie maar ik ga sinds 2,5 jaar iedere week naar de zoutkamer. Voorheen veel ziek met altijd weer aan de Prednison en anti biotica. Ik had dan ook veel vastzittend slijm en kostte veel energie om het allemaal op te hoesten. Zo hoesten tot gekneusde ribben aan toe.
In de winter was ik altijd ziek met een aantal weken ook altijd uit de roulatie.

Sinds ik nu iedere week naar de zoutkamer ga, halotherapie genaamd, ben ik nooit meer echt ziek geweest. Ook niet meer in de winter.
Ik heb ook geen last meer van vastzittend slijm.
Ik heb natuurlijk wel eens mindere dagen, neem dan puffertje extra, maar dat is het dan ook.

Ik wil dit graag met jullie delen.
Ik heb het geluk dat ik maar 10 kilometer er vandaan woon hier in Zeeland.

Halotherapie is goed voor astma, copd, huidziekten, allergieën en zeker goed voor je immuun systeem.

Het is het proberen zeker waard

Login of registreer om te reageren
25-08-2021 om 08:30 uur

Goed dat je dit deelt . Ik heb er ook een artikel over gelezen en ben van plan het te blijven volgen.Wat mijn ervaring is met zwemmen in zoutwater dat ook mijn neus meer open bleef ( kom toch ook water binnen)dat scheelde weer een keer minder mijn neus spoelen met zout.

Login of registreer om te reageren
25-08-2021 om 16:27 uur

Een aantal jaar geleden heb ik dit ook een half jaar geprobeerd maar het heeft mij niks geholpen.

Login of registreer om te reageren