Vervolg mijn dagje II

Dit topic is gesloten
HeidiVHeidiV Gebruiker
@ goudlokje dat gaat me lukken als mijn lichaam nu meewerkt, morgen cortisone afbouw en als ik daar goed op reageer mag ik donderdag of vrijdag naar huis  :). En dan hopen dat we een tijdje thuis blijven. En het een tijdje goed blijft gaan, of toch zoals het nu gaat.

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W
Ga naar laatste reactie«137

Reacties

• HeidiVHeidiV Gebruiker
    Heb dit maar even gekopieerd dat is makkelijker voor iedereen.

Hier zijn we dan weer  :) met meer nieuws. En fijn nieuws *O* .Het begint hier te beteren :) , medicatie is zijn werk aan het doen, eindelijk, mijn geduld wordt beloond  :), heb een goede longfunctie geblazen  *O*, alle toch goed genoeg. Morgen gaan ze de cortisone proberen te minderen en ahankelijk hoe lichaam daarop reageerd zou ik misschien donderdag of vrijdag naar huis mogen. Als alles dus goed loopt, maar dat zal wel  ;). Ben super blij  :s).

Voor de rest nog vele leuke kaartjes gehad, bedankt daarvoor, doet deugd. En dat fleurt me op  :).

En ben met iets zot bezig, maar geeft me afleiding en doet mijn tijd vooruit gaan. En ondertussen steun ik een goed doel. Een radiozender bij ons Q Music doet een actie voor de arme kinderen in België. Een knuffel Meneer Konijn genoemt heeft heel de wereld rondgereist om geld in te zamelen.Nu in december kun je dus zelf een actie op poten zetten om Meneer Konijn te steunen, en ik maak dus vriendschaps bandjes die ik dan verkoop voor 5 euro. Heb al twee dagen niets anders gedaan dan bandjes maken  en vind het ontzettend fijn. Heb er ook twee voor Meneer Konijn gemaakt en ga die opsturen naar Q Music. Ben eens benieuwd wat de reactie gaat zijn als dat daar aankomt. Ja ik hou van af en toe eens zot doen, en zeker van een goed doel steunen. We hebben al een mooi sommetje geld bij elkaar om te storten. Ben blij dat het zo goed draaid en dat we al redelijk wat bijeen hebben op twee dagen tijd. Ja ik doe dit samen met een vriendin, want ik kan zelf het materiaal niet gaan halen of zo. Dat doet mijn vriendin, samen maken we de bandjes en ik regen de praktische kant.

Nu gaan we proberen wat te slapen, alle eerst nog wat op internet en dan dodokes doen.
    Hopelijk slaap ik beter dan vorige nacht, heb bijna niets geslapen. Maar dat gaan we deze nacht inhalen 
    Hou jullie op de hoogte van het verdere verloop.

Veel liefs, knuf  O+
  • LientjeMLientjeM Gebruiker
    Juist geziend at je meedoen met meneer konijnactie :)
    Is supermooi konijn.
    Zelf ga ik elk jaar op kamp (als leiding) met rode kruis voor maatschappelijk kwestbare kinderen. Dat zijn meestal kinderen die het thuis was minder hebben. Soms zie je kinderen met koffertje met daarin 1 broek en 1 onderbroek of zo. voor een hele week kamp. Wordt je triest van. Hebben altijd hopen kleren mee en materiaal mee. De kinderen krijgen die kleren achteraf ook gewoon mee naar huis.
    Blij dat je toch de kracht vind om zo'n actie te doen!
  • EdelweissEdelweiss Gebruiker
    ha Heidi,
    Wat fijn om te lezen dat het eindelijk beter met je gaat! Hopelijk gaat afbouwen goed en mag je gauw naar huis! Ik mag vandaag,dus ben ook blij!
    Leuk die bandjes!zo fijn om iets nuttigs te doen te hebben!
    Hou je taai meid!
    Liefs
  • HJHJ Gebruiker
    Fijn dat het eindelijk de goede kant opgaat.
    Hoop dat afbouwen van de cortisone goed gaat en je deze week naar huis mag.
    Goed idee die bandjes :Y Ben benieuwd of je nog iets van meneer Konijn gaat horen n.a.v. het opsturen.
    Dikke knuf O+
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    Even rusten van al dat knopen  :), ik ga over knopen dromen denk ik. Maar het loopt hier super met de vriendschapsbandjes  :), al veel verkocht, al een grote bestelling en dus al heel veel geknoopt. Auwtch mijn vingertes. Maar dat hebben we ervoor over.

Hier gaat het terug de verkeerde kant op. Fluimen zien geel, vorige dagen wit, dus waarschijnlijk terug infectie of zo. Heb een staal afgegeven en nu wachten wat eruit komt. Weet nog niet of ik nu morgen of vrijdag naar huis ga mogen, dokter niet meer gezien na dat ik erachter kwam dat mijn slijmen er niet zo gezond uitzagen. Dus morgen zal ik meer weten als ik de dokter zie. Ben wat sip erdoor, had zo gehoopt op morgen naar huis, maar de kans bestaat dat ik morgen niet ga mogen gaan. Weet het dus niet, ofwel nemen ze het risico en sturen ze me met antibiotica naar huis, ofwel zal ik hier nog even zijn. Zal ook afhangen of er iets uit het staal komt. Maar we gaan er niet teveel aan denken, en het op ons af laten komen morgen.

Ondertussen houden we ons bezig met vriendschapsbandjes maken en verkopen voor het goede doel. Een zeer goede afleiding  ;).

Slaap zacht iedereen  :z de knoop madam gaat nog even door  :P zolang armen en handen willen.

Veel liefs, knuf  O+
  • HJHJ Gebruiker
    Fijn dat geld ophalen voor het goede doel lekker loopt. Misschien de vingertjes even een dagje rust gunnen dan doen ze minder auw.
    Balen dat er opnieuw iets niet helemaal goed lijkt hoop voor je dat het meevalt.
    Ga voor je duimen ^O^ dat je snel naar huis mag hopelijk nog voor het weekend.
    Heel veel sterkte en beterschap.
    Dikke virtuele knuffel van hier. O+ :*
  • tessa1975tessa1975 Gebruiker
    Hoi Heidi,
    Wat naar dat het weer minder gaat.
    Ik duim mee dat het weer de goede kant op gaat. Super dat het geld voor het goede doel ophalen lekker loopt.
    De foto moet ik nog aken, maar zal hem zeker naar je toesturen.  ;)
    Heel veel beterschap.
    Tessa
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    Hier zijn we dan met zeer goed nieuws  *O*
    *O* IK BEN THUIS  *O*

Ik ben uiteindelijk onder strikte voorwaarden naar huis gemogen  :), ben super blij  :). Mocht het thuis proberen, onder de voorwaarde als het slechter gaat ik hen direct contacteer en terug binnen kom. Dit is als ik koorts maak, benauwder wordt, .... Heb braaf belooft dit te doen en gezegd dat ik voor de feestdagen me niet meer laat zien  ;). Maar arts zei dat ze me binnen enkele dagen of enkele weken terug verwacht. Niet echt motiverend, maar goed daar denken we nu niet te veel aan, we houden vol tot na de feestdagen.

Het is super gezellig thuis te zijn, genieten van de kerstboom, genieten van eigen bedje, genieten van de aandacht van onze hond (ben al helemaal afgelekt) en hij bewaakt me weer  :). Het is gewoon op en top genieten  :).

Heb ook nog vriendschapsbandjes gemaakt, we hebben er al meer dan 30 denk ik, nu ze nog allemaal verkocht krijgen, als ons dat lukt hebben we een schoon bedragje bij elkaar. Maar dat gaat ons lukken, daar ben ik zeker van, alles voor het goede doel  ;).

Nu ga ik nog wat verder genieten en optijd slapen. Het eerste wat morgen op mijn lijstje staat is  *O* UITSLAPEN  *O*. Ja in het ziekenhuis staan ze tussen zeven en acht aan je bed voor de parameters, bloedname, ... Echt gezellig als je 's nachts niet zo goed slaapt. Maar goed we gaan nu onze schade inhalen  ;).

Veel liefs, knuf  O+
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    op 1355421850:

Hoi Heidi,
    Wat naar dat het weer minder gaat.
    Ik duim mee dat het weer de goede kant op gaat. Super dat het geld voor het goede doel ophalen lekker loopt.
    De foto moet ik nog aken, maar zal hem zeker naar je toesturen.  ;)
    Heel veel beterschap.
    Tessa

Is het paketje dan aangekomen? Hoe vond je het? Ben enorm benieuwd  ;).
    Veel liefs, knuf  O+
  • HJHJ Gebruiker
    Fijn dat je thuis bent.
    Hoop dat het nu eindelijk de goede kant opgaat en je voorlopig niet meer terug naar het ziekenhuis hoeft.
    Geniet lekker van alle dingen thuis de kerstboom, je eigen bed, de hond en alle dingen die je gemist hebt.
    Hoop dat je morgen lekker uit kunt slapen.
    Succes met de verkoop van de bandjes.
    Wens je heel veel beterschap O+ :*
  • SienSien Gebruiker
    Zalig thuis dus! Ben heel blij voor je. Hopelijk krijgt je arts ongelijk en moet je dit jaar niet meer opgenomen worden!

liefs
  • jippie46jippie46 Gebruiker
    Jippie ze is weer thuis!! Oost west thuis best meid!
    Genieten en opknappen is nu je motto.
    Is het paketje dan aangekomen? Hoe vond je het? Ben enorm benieuwd  ;).

Hoi Heidi,
    Het pakketje is goed aangekomen. Vond het erg leuk en creatief.
    Fijn dat je weer thuis bent. Hoop dat het nu echt langzaamaan beter gaat.
    Liefs Tessa

• HeidiVHeidiV Gebruiker
    op 1355562708:

Hoi Heidi,
    Het pakketje is goed aangekomen. Vond het erg leuk en creatief.
    Fijn dat je weer thuis bent. Hoop dat het nu echt langzaamaan beter gaat.
    Liefs Tessa

Super dat het pakketje goed is aangekomen  *O*, had schrik dat ik er niet voldoende had opgeplakt en het niet ging aankomen, weet pas sinds kort hoeveel ik moet plakken op ze een brief  :@ en dat kwam niet overeen met wat ik op de jouwe had geplakt. Hoop dat je er veel plezier mee hebt. Geniet er maar van  ;).
    op 1355434053:

Fijn dat je thuis bent.
    Hoop dat het nu eindelijk de goede kant opgaat en je voorlopig niet meer terug naar het ziekenhuis hoeft.
    Geniet lekker van alle dingen thuis de kerstboom, je eigen bed, de hond en alle dingen die je gemist hebt.
    Hoop dat je morgen lekker uit kunt slapen.
    Succes met de verkoop van de bandjes.
    Wens je heel veel beterschap O+ :*

Bedankt  :) genieten doe ik a volonté  :) En hoop ook dat ik niet snel terug moet. Heb toch iets langer geslapen al was het maar een uurtje het deed deugd  :).
    op 1355435533:

Zalig thuis dus! Ben heel blij voor je. Hopelijk krijgt je arts ongelijk en moet je dit jaar niet meer opgenomen worden!

liefs

Ik hoop het ook, we gaan in ieder geval ons best doen  ;), en het is super zalig hier thuis  *O*. Bedankt voor de steun  :).
    op 1355474897:

Jippie ze is weer thuis!! Oost west thuis best meid!
    Genieten en opknappen is nu je motto.

Bedankt, idd oost west thuis best  :) en mijn moto is zeker opknappen  ;).

Veel liefs, knuf  O+
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    Dagje drie thuis  *O* als ik de dag dat ik naar huis mocht er bij tel natuurlijk, en dat doe ik dan lijkt het dat ik al langer thuis ben  ;)

Het loopt hier redelijk, al loop ik steeds tegen van alles aan. Elke inspanning dat ik doe sta ik te bibberen op mijn benen  ;(. Heb nog veel rust nodig en dat stoort me soms. Maar we luisteren naar ons lichaam en doen het zeer rustig aan. Ook luisteren we natuurlijk naar de raad van de la. Al is die niet zo fijn en wil ik gewoon eens normaal zijn en dingen doen dat leeftijdsgenoten doen. Maar we leggen er ons bij neer  ;).

Gisteren bij de huisarts geweest, was ook weer een confrontatie. Maar wel een heel goed gesprek gehad. En ze heeft thuisverpleging voorgeschreven voor in het begin, zodat ik goed kan opknappen. Is een stap die ik niet graag zet, maar is nodig. Voorlopig probeer ik mama te overtuigen mij te helpen en dat doet ze ook. Zodat ik nog geen thuisverpleging moet laten komen. Moest het zijn dat het te zwaar wordt voor haar, dan bel ik wel naar de thuisverpleging. Maar we zien nog wat hoe het loopt.

En de opdracht is nu goed doen wat ze zeggen en hopen daardoor een opname zo lang mogelijk uit te stellen. De dingen die ik niet mag doen of waar ik op moet letten zijn:
    * nergens komen waar veel mensen zijn
    * personen die verkouden, grieperig of ziek zijn vermijden en niet in mijn buurt laten komen
    * zo weinig mogelijk buiten komen
    Dit is echt een moeilijke opdracht, maar we doen er alles aan om het goed te doen.
    En dan wat ik verplicht moet doen:
    * als ik koorts heb zh bellen voor opname
    * als parameters verslechteren zh bellen
    * bij meer benauwdheid zh bellen voor opname
    Zie ik ook tegen op, want wil niet zo snel in opname. En ben een krak in het uitstellen  ;). Maar we zullen proberen braaf  O-) te doen wat we moeten doen en hun te bellen wanneer het nodig is.

Is wel allemaal een hele confrontatie met mezelf, en steeds meer de achteruitgang voelen van mijn lichaam is ook niet simpel. Maar we blijven positief, een en al optimist  ;). Dat lukt me alleen dankzij al de steun die ik ervaar, hier op het longforum, van mijn vrienden, van mijn ouders, ... Zonder dit alles zou me dat nooit lukken denk ik. Ben jullie dan ook heel dankbaar dat jullie er zijn voor mij.

En nu gaan we geniten van onze zaterdag, nog wat vriendschapsbandjes maken. Lekker rustig aandoen, een lazy zaterdag houden  ;). En mijn nageltjes lakken heb daar plots zin in  :), weet niet hoe het komt, maar als we er zin in hebben doen we het gewoon  ;).
    Nog een fijne zaterdag voor idereen. En tot later.

Veel liefs, knuf  O+
  • HJHJ Gebruiker
    Hopelijk lukt het je langer thuis te blijven als je je aan alle regeltjes houd.
    Hoop voor je dat je moeder je kan blijven helpen en het niet nodig is op thuisverpleging te bellen.
    Hopelijk heb je lekker genoten van je zaterdag.
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    Hier nog eens een update van mij  :)

Weekend was fijn, vrienden van aan de zee zijn op bezoek geweest en heb me super geamuseerd  :), was fijn ze nog eens terug te zien, was heel lang geleden. We was ik snel moe, maar gelukkig is er een zetel dat je je dan in kunt leggen en mijn vrienden vonden dat niet erg. We hebben dan gewoon wat gebabbeld, ik vooral geluisterd naar wat ze te vertellen hadden  ;).
    Het weekend is eigenlijk vrij snel voorbij gegaan, sneller dan ik had gedacht met al die regeltjes van het ziekenhuis. Ben wel eens buiten geweest, want steeds binnen zitten dat kan ik niet.

Heb ook vooral genoten van het terug thuis zijn, de gezellige kerstsfeer in huis. Gezellig samen zijn met het gezin  :), het was gewoon zalig om terug thuis te zijn.

En ondertussen hebben we nog enkele vriendschapsbandjes gemaakt, terwijl we aan het aerosollen waren of zo  ;), de tijd nuttig gebruiken  ;).

Maar dan kwam de domper op het weekend, gisteren terug verhoging, heel veel pijn, moe, meer slijmen, ... Het ging terug de verkeerde kant op  ;(. Ben precies niet voor het geluk geboren, maar we laten er ons niet door klein krijgen.
    Dan maar extra medicatie gebruikt, extra aerosol, ... Maar hielp niet zo veel. Gelukkig hebben we er toch de nacht mee kunnen overbruggen, weliswaar met heel weinig slaap, ouders zeer ongerust. Kwamen geregeld kijken of het nog wel ging  :), vond het fijn, zo voelde ik me toch niet zo alleen. En ja tegen de ochtend val je dan toch in slaap. Maar iets later dan terug wakker van de pijn, benauwdheid, ...

Na mijn ochtendritueel dan maar de huisarts gebeld, kreeg ik de secretaresse aan de lijn, sorry maar er is geen plaats meer voor vandaag klonk het  ;(. Is morgen ook goed? Antwoord: neen, dit is dringend en kan niet wachten tot morgen, koste me wel veel moeite om dat te zeggen, heb zo de gewoonte om te zeggen oke is goed zal morgen komen. Maar ergens dan wel weten dat is te lang, ik mag niet wachten tot morgen om in te grijpen, ik moet nu ingrijpen. En het is me gelukt dat dan ook te zeggen  ;), ben fier op mezelf. Dan werd ik doorverbonden met mijn huisarts.

Ik legde haar alles uit, van de pijn, benauwdheid, meer slijmen, lagere PF waarden, ... Conclusie ga maar direct met je cortisone terug omhoog vandaag en morgen, neem extra pijnmedicatie in en hou je parameters goed in de gaten, ook goed aerosollen, ja dat doe ik dus al maar goed. Goed dat ze het dus nog eens herhaalde, dan vergeet ik het zeker niet  ;).
    En ze ging proberen vandaag mijn la vast te krijgen om te overleggen hoe het verder moet. Want ze vond het helemaal niet goed dat het zo snel terug keerde en ik zo snel terug met een infectie zit. Vandaag of morgen ging ik dan weten wat die gezegd heeft, afhankelijk wanneer zij hem vast kreeg. Mits ik vandaag nog niets gehoord heb zal het dus morgen zijn. Moest haar sowieso morgen op de middag bellen om te laten weten hoe het tot dan was gelukt. Dus vermoed dat ze dan gaat zeggen wat ze in het ziekenhuis hebben gezegd.

Ik hoop heel hard dat het niet weer een opnam gaat worden, want daar heb ik totaal geen zin in, en wil de feestdagen thuis zijn. Maar natuurlijk hoe langer ik het nu uitstel om te gaan hoe groter de kans is dat ik met kerst in het ziekenhuis lig. Maar het is afwachten en hopen.

Dan om vijf uur bij de kine geweest, nu had ik Dorien niet, voor de verandering mag ik bij hun nieuwe collega gaan Sam. Ook een hele fijne en direct al nieuwe technieken geleerd om slijmen op te halen  :), die vliegt er in, maar dat heb ik graag.

Alleen remde hij me wel af, tot na Nieuwjaar geen inspanningen zei hij. Laat je lichaam nu eerst maar eens recupereren van de laatste tijd en na Nieuwjaar zien we wel weer verder of we stilletjes aan je conditie gaan opbouwen en welke oefeningen we dan gaan doen. Nu moet je je concentreren op herstellen, je lichaam de rust geven dat het nodig heeft en de rest komt wel klonk het.

Dus we weten wat ons te doen staat, herstellen en rusten, niets forceren al was ik dat niet van plan iets te forceren  ;), en mijn rust neem ik wel. Had alleen gehoopt dat ik toch een klein beetje oefeningen kon doen, zodat ik minder trillerig op mijn benen zou staan. Maar blijkbaar ben ik dus echt wel erg zwak  ;(, al zegt het beven en trillen wel genoeg eerlijk gezegd. Maar soms wil ik dat niet echt onder ogen zien denk ik. goed dat hij me er dus even op wees dat het echt niet goed is en dat ik veel heb meegemaakt en dat dat dus een weerslag heeft op mijn lichaam. Het was een zeer interessante sessie bij de kine, veel bijgeleerd  ;).

En deze avond gaan we lekker lui wezen in de zetel voor TV  :P.
    En dan hopen op een betere nacht, en morgen terug super opstaan, zonder al te veel pijn, slijmen, .... En dan ook hopen op goed nieuws morgen ik begin alvast zelf te  ^O^.

Nog een fijne avond voor iedereen.

Veel liefs, knuf  O+
    ik geef je gewoon even een dikke virtuele knuffel
    En natuurlijk duim ik mijn duimen blauw dat het beter gaat.
    Hoe moeilijk het ook is, probeer echt goed je rust te pakken en naar je lichaam te luisteren.
    Je hebt alle energie en kracht nodig om beter te worden.
    Veel sterkte en beterschap
    liefs Tessa

• EdelweissEdelweiss Gebruiker
    Ha Heidi,

Fijn dat je je weekend goed en leuk bent doorgekomen!
    Hopelijk slaat de verhoogde pred aan!

Ben je inmiddels gestart met AB in onderhoud? Welke? Hopelijk helpt je dat de infecties wat onder de knie te krijgen. Mij heeft dat wel geholpen tig jaar terug, toen had ik dat ook idd, dat ik echt maar een paar dagen infectievrij was en dan meteen weer mis. Was steeds dezelde bacterie. Die is nu rustig door de Zythro. Hoop dat dat voor jou ook zo gaat werken!

Liefs
    Jorine
  • HJHJ Gebruiker
    Fijn dat je een gezellig weekend hebt gehad.
    Wat vervelend dat het nu alweer slechter gaat.
    Hoop voor je dat de extra meds aanslaan.
    Fijn dat je lekker geniet van het thuis zijn hopelijk kun je voorlopig thuis blijven.
    Ga voor je duimen ^O^ ^O^ dat het nu eindelijk eens een beetje beter gaat.
    Heel veel beterschap.
    Dikke knuf. O+ :*
    Harriët
  • GoudlokjeGoudlokje Gebruiker
    Ah, meisie, toch niet weer terug naar af, hè? We hoeven niet te zeggen dat je rustig aan moet doen, et cetera, want jou kennende doe je dat heel keurig allemaal. (Was wat voor mij zeg, ben zo eigenwijs met tijdig aan de bel trekken).
    Hoop dat de cortisone iets doen!! Hou je sterk...
    Lange warme knuffel van mij xxxxx
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @Edelweiss neen nog geen antibiotica in onderhoud, we wachten verder af, weet niet waarom ze nog niet gestart zijn, ga het vrijdag eens opnemen met huisarts wat die ervan vind. Normaal gingen ze starten als ik terug een infectie deed, maar goed afwachten is de boodschap.
    @Tessa bedankt voor de virtuele knuffel, doet goed en bedankt voor het duimen, zie wel dat je ze nog kunt gebruiken achteraf  :P, is heel lief van je  :)
    @ Harriët bedankt voor het duimen en de steun, doet me goed  :)
    @ Goudlokje ja idd, ik hou me braaf aan rust en zo, kan ook niet veel anders want lichaam protesteert dan wel, maar het lukt me tot nu toe goed.

Net huisarts gebeld, en goed nieuws omdat de meds hun werk doen, niet veel maar er is een kleine verbetering mag ik nog thuis blijven  *O*, ben zo blij  :s). Vrijdag moet ik naar haar toe, en dan gaat ze met mij bespreken hoe het verder moet, ben benieuwd wat ze te zeggen heeft, en ergens ook wel bang, denk dan doe ik iets fout of zo als ze zeggen van wil het met je bespreken, zonder dat ze meer zeggen. Is weer spannend afwachten tot vrijdag. Als er ondertussen iets fout loopt moet ik haar direct bellen, maar dat gaat niet gebeuren. PF waarden stijgen lichtjes, al is het nog niet om over te stoefen, het is wel een beetje gestegen. Pijn lukt wel met de extra medicatie, slijmen krijg ik op door de goede oefeningen van Sam  ;). Dus het komt wel goed  ;).

Deze morgen langs Sam gegaan, verslag uitbrengen van hoe het gegaan was met de oefeningen, en kon niets anders zeggen dan positieve dingen, heb slijmen er door opgekregen zonder uitgeput te zijn van het hoesten, heb amper moeten hoesten  ;), was een zalig gevoel, ...

Nadien had ik ook het gevoel meer lucht te hebben  ;), echt zalig, en daardoor ben ik rustig in slaap kunnen vallen, niet met het gevoel van elke avond dat ik ga stikken, dat ik niet genoeg lucht krijg, met angst om 's nachts al stikkend wakker te worden. Neen voor de eerste keer met het gevoel ik heb meer lucht en ik ga niet stikken. Natuurlijk ben ik wel weer wakker geworden van benauwdheid door slijmen die in de weg zaten. Maar dan de aerosol genomen en techniek toegepast en weer rustig verder kunnen slapen. Viel ook makkelijker in slaap  :). Ben blij dat ik die techniek geleerd heb.

Vandaag dan bij Sam ook gewerkt aan middenrif , hij ging voelen of dat niet te hard gespannen stond, en wat was de conclusie het stond steen hard, het deed niet echt deugd als hij eraan aan het werken was. Maar het is voor het goede doel. En kan wel wat verdragen van pijn , hij vroeg of het wel nog ging, maar het ging gelukkig nog. Dan heeft hij ook even naar rug gekeken want die spieren zijn ook wel wat gespannen, denk alle spieren rond mijn longen dat gespannen staan van al de moeite te doen om te ademen, door het hoesten, .... We worden dus goed onderhanden genomen bij hem, ben blij dat ik ook bij hem ga, heb weer heel wat geleerd, en weer eens een andere kijk op de zaak, dat kan nooit geen kwaad  ;).

Na de kine was ik vrij moe, dus aerosol genomen, techniek toegepast en dan rusten op mijn bed, waar ik nu ook nog op lig. Lekker zalig onder de wol  ;), genieten van de rust en mijn lichaam de rust geven dat het nodig heeft. En mijn laptop in de buurt dan is het helemaal compleet, meer moet ik niet hebben  ;), ben met weinig content  ;).

Voor de rest heb ik vandaag niet zo heel veel gepland, nog wat telefoontjes doen om dingen te regelen, rusten,vriendschapsbandjes maken, ze zien te verkopen (hoe is nog een vraag) en rusten, rusten, rusten en nog eens rusten. Want dat is het enige dat mijn lichaam constant vraagt, krijg ik mijn rust. En dat doet het heel simpel door mij een moe gevoel te geven, mijn ogen niet kunnen open houden, zodat ik niet anders kan dan slapen. Maar we geven er graag aan toe  ;).

En dat ga ik nu ook weer eens doen, een uurtje slapen, of iets langer, dat maakt niet uit hoelang, zolang dat nodig is  ;).
    Nog een fijne dag verder!

Veel liefs, knuf  O+
  • HJHJ Gebruiker
    Fijn dat er een lichte vooruitgang merkbaar is.
    Hoop voor je dat het vooruit blijft gaan blijf duimen ^O^ zolang nodig.
    Fijn dat kine je goed helpt en Sam je goede oefeningen heeft gegeven die je minder moe maken en beter de slijmen omhoog krijgen.
    Heel veel succes met je vriendschapsbandjes verkoop.
    Dikke knuf O+
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    En hier zijn we dan weer.
    @Harriët bedankt voor het duimen het helpt  :) ik ben nog steeds thuis  *O*

Het gaat hier nog hetzelfde, we blijven wat hangen waar we nu staan, maar vind ik niet erg, ik red het tot nu thuis en dat is het belangrijkste. Thuis zijn is mijn doel, de rest nemen we er bij. Ga niet klagen of zo, gewoon het positieve zien en blijven zien, want dat is het belangrijkste. En het positieve is dat ik nog steeds thuis ben en het tot nu toe het red thuis. Hoe is iets anders, maar het lukt me  :) en daar ben ik blij om. Ben super blij om nog steeds thuis te zijn, en te blijven. Kan het niet genoeg zeggen. Zo blij ben ik  *O*.

Sam heeft me nog eens goed onderhanden genomen, zit blijkbaar met heel wat blokkades, echt goed deed het niet als hij me aanpakte. Maar het is voor het goede doel  ;), dus bijten we even op onze tanden  ;). Voelde daarna wel dat het iets losser zit, wat raar dat het vast zit voel ik niet, maar nu het wat losser zit voel ik wel verschil. Kan er niet goed aan uit, maar goed, het doet deugd. Dat is het belangrijkste. Morgen vroeg terug naar hem, elke dag een stapje dichter bij het minder geblokkeerd zitten  :).

En we moeten dringend eens werk gaan maken van kerstcadeau 's kopen, of in iedere geval weten wat kopen. Vind het dit jaar zo moeilijk om iets te vinden. Gelukkig kan ik bij mijn broers te raden gaan  :). Voor mijn ouders kopen mijn twee broers, mijn schoonzus en ik een cadeau. dit hebben we al  ;) daar ben ik blij om. We gaan hun een etentje cadeau doen  :). En mijn vader is al de hele dag aan het vissen naar wat we voor mama gekocht hebben, want hij heeft schrik dat we hetzelfde gekocht hebben  :). en ik hem maar plagen, van wie weet he, want dat van ons is al gekocht, als jij niet zegt wat je gekocht hebt dan kan ik niet zeggen of het hetzelfde is, ... Deze avond vroeg hij het aan mijn broer, vond die zijn reactie subliem. Ik weet niet wat we voor mama gekocht hebben zei die, echt super, wel weet ik wat we voor u gekocht hebben. Hij speelde gewoon mee met mij tegen mijn vader, wat is plagen toch plezant.
    Dan voor mijn broer Hans (die woont hier thuis nog) kopen mijn andere broer, mijn schoonzus en ik samen iets, dat hebben we vandaag eindelijk gevonden wat het gaat zijn, was niet zo simpel om iets te vinden. Morgen gaan we het halen, alle mama gaat het halen, ik blijf braaf binnen. Het wordt een muts een speciale van bij a.s.adventure omdat die veel gaat wandelen en 's avonds ook nog even buiten gaat en hij zet dan een muts op maar die is versleten.
    Dan voor mijn broer Stijn (die samen woont met zijn vriendin Ann) Kopen mijn boer Hans en ik iets endat weten we nog niet wat dat gaat worden. Ook moeten we iets voor zijn vriendin kopen maar dat is een even groot vraagteken. Dus dat wordt nog even zoeken naar een pakje.
    Ook ga ik een vriendin van mij Joke die niet bij haar familie terecht kan uitnodigen op kerst avond, zodat ze niet alleen moet zitten. Want dat zou ik zielig en erg vinden. Voor haar ga ik morgen een cadeau halen, ga dan even de regels overtreden  :@ maar kan mama daar niet voor opsturen, moet dat zelf zien. Ga een tekendoos kopen voor al haar tekengerei in te steken. En afhankelijk van hoeveel die kost ga ik er nog een broek bijdoen of niet. Gelukkig weet ik haar maat en zo en ga zeker vragen of ze het mag komen omruilen moest het niet passen. Altijd handig als dat kan. En dat zal wel kunnen denk ik, ze verliezen er niets mee.
    Heb dus nog wat werk voor de boeg  :) maar doe dat met plezier.

En morgen alle eigenlijk ten laatste vrijdag is de actie afgelopen van Meneer Konijn op Q - music, dan moet ik het geld overmaken,, ten laatste vrijdag. Ben heel blij met wat ik bijeen gehaald heb en dat is 201 euro. Is een mooi bedrag en dit terwijl ik niet buiten kan alle niet onder de mensen mag komen voor infectiegevaar. Dus heb ik dat heel goed gedaan al zeg ik het zelf. Misschien als ik morgen naar die winkel ga, dat ik daar nog wat mensen aanspreek, ga zien, eerst zien hoe ik me morgen voel, want voor hetzelfde geld geraak ik morgen niet bij die winkel. We zien wel. Ik ben al blij met wat ik behaald heb tot nu toe en dat ik dit geld kan overmaken aan Q - Music. Alle beetjes maken iets groots.

Nu nog wat TV kijken en op tijd mijn bedje in  ;).
    Nog een fijne avond en slaap zacht  :z

Veel liefs, knuf  O+
  • DaantjeDaantje Gebruiker
    Ik heb dit jaar heel veel kerstcadeau's online besteld en thuis laten bezorgen omdat ik al zo druk was en geen tijd en energie meer had om ook nog tig winkels af te lopen. Beviel me erg goed :) Ik moest iets kopen voor m'n moeder, broertje en schoonzusje en het is allemaal gelukt. Ben erg blij met m'n cadeau's, hoop dat ze in de smaak vallen.
  • HJHJ Gebruiker
    Hier ook veel online besteld scheelt enorm niet in de rij staan en geen parkeergeld soms wel een klein bedrag verzendkosten wat niet in verhouding staat tot het parkeren. Fijn dat kine goed helpt om alles losser te maken en je dit ook echt voelt. Goed hoor 201 euro voor het goede doel.
    Blijf voor je duimen ^O^ dat je de kerstdagen lekker thuis mag doorbrengen met je familie.
    Hoop dat je slaagt in het kopen van je kerstcadeau's.
    Slaap zacht :z
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    Ja dacht het ook online te kopen, maar heb de pech dat ik het cadeau voor joke niet vind online. Wel de kleine dozen, maar niet een groter  ;(. Dus ben ik halvelings verplicht toch even de regels te breken en naar de winkel te gaan. Heb wel een winkel uitgekozen dat ik van vroeger weet waar niet veel volk naartoe komt, dus erg druk gaat het daar niet zijn, en is ook niet in een groot winkelketen of in het stad. Kan er vlak aan parkeren, is een alleenstaande winkel ergens aan een kruispunt. Heb dus de winkel zeer zorgvuldig uitgekozen  ;), zodat ik het minste risico loop. En we zien morgen wel wat het geeft, eerst zien hoe we ons voelen  ;) en dan zien wat we gaan doen, desnoods kunnen we mama nog wel opsturen moest het echt nodig zijn. Dan leggen we uit wat we zoeken en de afmetingen. Dan zal zij dat ook wel vinden hoop ik  ;).

nu ga ik stilltjes aan mij bedje in (lig er eigenlijk al in  ;)), alle nog wat computeren vanuit mijn bedje, binnen ongeveer een half uurtje vernevelen of zoals wij het noemen aerosolen  :) en mijn oefeningen nog doen en dan lekker slapen  :z en zalig dromen  :z  :z  :z

Veel liefs, knuf  O+
  • MarcusMarcus Gebruiker
    Hopelijk slaag je met het in kopen van je kerstcadeaus. Zeg wat goed van die 201 euro voor het goede doel, alles begint met een eerste stap. Laten we hopen dat jij de kerstdagen thuis kan vieren met je familie en mensen waar jij van houdt.

• HJHJ Gebruiker
    Jammer dat via internet kopen niet lukte.
    Hoop dat het je lukt naar de winkel te gaan vandaag en je bij de door jou uitgezochte winkel slaagt voor het geen je zoekt.
    Shopze vandaag.
  • maraikiemaraikie Gebruiker
    Hoihoi!

Poosje niet gereageerd, mijn eigen leventje was (leek) opeens een beetje druk enzo. Had even genoeg aan mijn eigen persoontje.... Egoistisch he :@, maar ja, kan je soms hebben....

Maar het klinkt goed, die Sam doet volgens mij wel goede dingen met je! En wat ontzettend goed dat je zoveel geld in je eentje hebt opgehaald voor het goede doel van Q-music!!! Trots op je!!!

Hoop dat het gaat lukken met de kerstkadootjes en hoop dat je iig als kadootje krijgt dat je lekker thuis kan blijven de komende tijd!!

Knuf en  :*
Dit topic is gesloten