Mijn dagje V

Dit topic is gesloten
HeidiVHeidiV Gebruiker
Hier ben ik weer op Pasen :)
Wil iedereen een vrolijk Pasen wensen.

pasenblog.jpeg

Hier gaat het wel, al heb ik deze nacht iets uitgestoken met niet zo een positief gevolg  :@, maar dat komt weer in orde. Hopen dat we kunnen wachten tot dinsdag om naar de dokter te gaan, en anders word het spoed, maar deze keer voor iets anders dan longen.

Had jeuk op mijn rug maar kon er niet bij, en wou perse kunnen krabben, gevolg iets te ver willen rekken en hoorde het kraken. En nu heb ik een dikke en pijnlijke schouder  :?, hoop dat het meevalt. En dat ze het uithoud tot dinsdag.

Voor de rest gaat het hier verder zoals anders, veel slapen. Maar dat heb ik nodig en doen we braaf.

2013-03-30_22-33-56blog.jpg

Zoals je hier kunt zien, lekker in eigen bedje :)

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W
Ga naar laatste reactie«137

Reacties

• bessie1956bessie1956 Gebruiker
    OHHHHH  Heidi,  wat een pech !!!!

Ik hoop dat je niet teveel pijn hebt (maar ik ben bang van wel anders had je het denk ik niet geschreven).
    Tegen een pijnlijke schouder helpt slapen jammergenoeg niet.
    Wij hopen dat het toch meevalt voor je.
    Trouwens erg leuk Paasplaatje!!!!
    En: je bent een knapperd om te zien!!!!!
    Slaap maar lekker als het lukt!!!

dikke knuffel en het beste bessie  :W :W :W
  • RiekRiek Gebruiker
    Ha die Heidi,

He wat sneu dat je arm niet langer was.
    Wat dacht je: kan er ook nog wel bij?
    [dat dacht je natuurlijk helemaal niet!!!!]
    Wel leuk om een gezicht bij je naam te hebben.
    Hoop dat het een beetje mee valt maar kraken is kraken hè.
    Heb je geen jatje?

Vrolijk Pasen zeggen is makkelijker dan hier echt vrolijk van worden.
    En zo krijgt het kuikentje in de dop een beetje het imago van een uilskuikentje??
    Alle gekheid op twee stokjes, ik wens je veel beterschap!

Liefs en groet, Riek
    Riek,

wat verwoord je dat allemaal op een leuke manier.
    Wel balen voor Heidi, hé.
    Hopelijk valt het mee!!!!!!

groetjes bessie  :W :W :W
  • HJHJ Gebruiker
    Ai das niet zo mooi. :?
    Hopelijk hou je het nog vol tot dinsdag.
    Heel veel beterschap. O+ :*
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @ Bessie Dank je, ja doet redelijk wat pijn, maar hou vol tot dinsdag en dan zien we wel verder. Anders moet ik langs spoed en daar heb ik geen zin in. Maar is niet gezond als je het hoort kraken denk ik. Papa zei dat ook al dat dat niet goed is.
    @ Riek Neen heb geen jatje, als het dat is dat ik op google afbeelding zie als ik het ingeef. Zou wel handig zijn voor de volgende keren. Ja wist niet wat het was  :@. Of mijn arm een stukje langer zou ook handig zijn  :P. Wel leuk verwoord  ;) en bedankt. Ik heb mijn paas zondag er niet door stuk laten maken, heb genoten van een leuk paas diner bij mijn broer.
    @ HJ dank je, tot dinsdag zal wel lukken, heb het vandaag ook gered dus morgen kan er ook nog wel bij.

Nog niet zo lang terug van bij mijn broer, daar lekker gegeten.
    Hadden er veel werk in gestoken, was wel fijn.
    Morgen niets speciaals gepland voor paasmaandag.
    Lekker rustig aan doen.

Slaap lekker en nog een fijne avond!

Veel liefs, knuf  O+
    Hoi Heidi,
    fijn dat je het gezellig hebt gehad bij je broer,
    hopelijk nog wel lekker kunnen eten ondanks alles!!
    Ik snap dat "kraken"niet goed is maar duim voor je dat het meevalt.  ^O^ ^O^
    Hopelijk toch lekker slapen straks  :z :z :z :z :z

dikke knuffel bessie  :W :W :z :z
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @ Bessie hoop ook dat het nog mee valt, maar ik heb osteoporose dus ben er wel bang voor. Mits het pijnlijk en dik is. Maar we zien wel wat de dokter dinsdag te zeggen heeft. En we gaan ons best doen om te slapen. jij ook slaap zacht  :z :z :z :z

Veel liefs, knuf  O+
    Goeiemorgen Heidi,

OHHH, dat ook nog >>>dat wist ik niet.
    Dit heb jij waarschijnlijk al door al die meidicijnen (ik slik zelf extra vit. d hiervoor).
    Hopelijk heb je wel een beetje kunnen slapen.
    Hier schijnt de zon met een graad of 5, wordt tijd dat het voorjaar wordt.
    Probeer je er nog maar een dagje doorheen te slepen met die schouder (wat een harde ben jij voor jezelf),
    ik snap dat je uit wilde stellen tot morgen.

dikke knuffel bessie  :W :W :W
  • RiekRiek Gebruiker
    op 1364748401:

Riek,

wat verwoord je dat allemaal op een leuke manier.
    Wel balen voor Heidi, hé.
    Hopelijk valt het mee!!!!!!

Hoi bessie1956,

Ja, ik kan makkelijk "leuk"praten natuurlijk.
    Bedoel het een beetje ironisch maar die lieverd een uilskuikentje noemen is eigenlijk  helemaal niet lief van mij, een correctie is wel op z'n plaats:
    Lieve Heidi, ik vind je een pechvogeltje.

En jouw naam bessie ben ik regelmatig tegengekomen maar echt gereageerd had ik volgens mij nog niet.
    Er valt hier ook zo veel te beleven.

Groet,
    Riek
    Hoi  Riek,

Ik denk niet dat ze het verkeerd opgevat heeft en bij mij kwam het ook zo niet over.
    Je schrijft het op zo'n manier dat het "goed"overkomt, ik weet niet hoe ik dat moet omschrijven.
    In ieder geval op een leuke manier.

• RiekRiek Gebruiker
    Hoi bessie1956,

Ik denk ook niet dat Heidi het verkeerd opgevat heeft.
    We hebben intussen al heel wat zitten kletsen via PB.
    Ik ben opgegroeid in het westen en daar doen ze niet gauw aan praten in wollewatjes, gewoon rechter voor de raap zal ik maar zeggen. Het is zeker niet mijn bedoeling daar iemand mee te kwetsen of aan te vallen en zo werd dat hier ook niet opgepakt.
    Ik vond zelf de term uilskuikentje gewoon niet lief en Heidi is dat volgens mij wel vandaar de correctie.

groet,
    Riek
    Hoi Riek,
    Één ding hebben we in ieder geval hetzelfde, ik kom ook uit het Westen >> REO.
    Dus ook recht voor ze'n raap, zeggen wat ik denk en vind.
    Komt inderdaad weleens verkeerd over als ik niet uitkijk.
    Ik deel jouw mening over Heidi!!!!!!
    Hoi Heidi,
    Fijn hé, zoals we over je denken.
    Het kwam zo uit dat het op jouw dagje staat.
    Ik hoop dat je het nog een beetje uit hebt kunnen houden met de pijn.
    Wij hebben vanmiddag gewandeld (naar ooievaars wezen kijken, die komen elk jaar terug).
    Nu zodadelijk wat eten en een beetje longforum bekijken.

dikke knuffel bessie  :W :W :W :W
  • tessa1975tessa1975 Gebruiker
    Hoi Heidi,
    Wat een pech. Hoop voor je dat het inmiddels iets beter met je schouder gaat.
    Ik duim voor je dat het meevalt.
    Liefs tessa
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @ Bessie ik heb het nog een dagje uit gehouden. Had vandaag een vriendin op bezoek dus daarmee nog niet op laptop geweest. Nu voor het slapen even. Leuk gesprekje hier. Ik neem ook vit D bij en kalk.
    @ Riek Ik heb het zeker niet verkeerd opgevat en snapte dat van dat uilskuiken best hoor. je hoeft je daar niet voor te verontschuldigen. En dank je dat je me lief vind  :) doet goed. Wel leuk gesprekje hier, nu ik ongeveer een dagje er niet op was.
    @ Tessa schouder nog hetzelfde, pijnstilling helpt me wel goed  ;) dank je, zal zien wat collega van huisarts (om het even ingewikkeld te maken) morgen zegt, en of ik er foto 's van moet laten nemen.

Vandaag een rustig dagje achter de rug.
    Deze namiddag is een vriendin op bezoek geweest, was wel fijn.
    Verder ben ik is wat langer in bed gebleven, al is slapen eens je er even uit bent geweest toch niet mee hetzelfde. was nog ontzettend moe en dacht na het sonderen kruip er lekker terug in, maar slapen doe je toch niet zo meer.

gisteren was het fijn bij mijn broer en schoonzus. We hebben lekker gegeten. Ze hadden hun werk ervan gemaakt. Een lekker voorgerecht, canneloni als hoofdgerecht en een biscuit als dessert. Echt super lekker maar veel en zwaar.

En met mijn schouder is het nog steeds hetzelfde, gelukkig helpt de pijn medicatie wat. Morgen naar de huisarts, alle naar de collega van mijn huisarts, want mijn is op verlof. die weet ook wel wanneer ze op verlof moet gaan  ;) Ja dat is vaak zo als ze weg zij krijg je iets voor. Alle ik toch  :@.

En we zijn  denk ik 1 april door geraakt zonder beet genomen te worden. Alle dat hoop ik toch of anders heb ik het niet eens door. Maar dat denk ik dus niet.

slaap zacht!

Veel liefs, knuf  O+
    Hoi Heidi,
    gezellig dat je vriendin op bezoek is geweest, toch weer eens iets anders.
    Lekker gegeten bij je broer zondag en ook fijn geweest.
    Super-leuk voor je!!!!
    Nu toch ook wel  nieuwsgierig hoe het met je schouder is afgelopen.
    Ik hoor je,

• FritzFritz Gebruiker
    Ik was er even niet en zie slechts een gedeelte van de berichten,
    Ik heb het volgende begrepen :

--- we vinden elkaar allemaal lief
    --- met pasen hebben we slimme-uilen-eieren verstopt in een nest met wollewatjes
    --- als ze dan op 1 april uitkomen zeggen we tegen HeidiV dat het domme-pechvolgeltjes zijn.

Ik hoor wel wat er niet klopt.

uilskuikens.jpg

[move][size=14pt]GROET  [/size] d006.gifd018.gifd009.gifd020.gifd026.gif[/move]

• aj snapperaj snapper Gebruiker
    hoe is het nu met jou schouder heidi
  • HJHJ Gebruiker
    Fijn dat jullie lekker bij je broer hebben gegeten met pasen.
    Leuk en gezellig dat een vriendin op bezoek is geweest.
    Hopelijk viel het vandaag mee met je schouder bij de huisarts.
  • RiekRiek Gebruiker
    op 1364907847:

Ik was er even niet en zie slechts een gedeelte van de berichten,
    Ik heb het volgende begrepen :

--- we vinden elkaar allemaal lief
    --- met pasen hebben we slimme-uilen-eieren verstopt in een nest met wollewatjes
    --- als ze dan op 1 april uitkomen zeggen we tegen HeidiV dat het domme-pechvolgeltjes zijn.

Ik hoor wel wat er niet klopt.

uilskuikens.jpg

[move][size=14pt]GROET   [/size] d006.gifd018.gifd009.gifd020.gifd026.gif[/move]

Ha die Fritz,

Fijn dat je weer wat meer praatjes begint te krijgen!
    Volgens mij klopt alles.
    [ben je familie van Vincent Bijlo misschien?]
    Begin me wel een beetje een kloek te voelen.

Groet van Riek
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @ Bessei nog geen nieuws over schouder moet om 19 uur naar de dokter. Spannend, het is wel pijnlijk.
    @ Fritz je bent helemaal mee, tof dat je er weer bij bent. Met je leuke prentjes en praatjes. Hoe gaat het met je?
    @ Anja en HJ nog geen nieuws, moet om 19 uur naar de dokter hou jullie op de hoogte.
    @ Riek daar kan ik niet op antwoorden  :P dat moet Fritz doen  ;) dus wachten op zijn antwoord  :) je kunt het hem ook in pb vragen misschien. Of op zijn blog.

Vandaag een drukke dag, moest ik voor onderzoek naar het ziekenhuis voor mijn blaas, blijkt de arts dat dat doet er niet te zijn. Heeft verlof, kunnen ze dat niet op voorrand laten weten, spaart me een rit naar het ziekenhuis.
    Gelukkig heb ik er niet helemaal voor niets gezeten een vriendin van mij zat op spoed en ben haar gezelschap gaan houden. En ze is uiteindelijk na 6 uur wachten opgenomen in de psychiatrie. Ben blij voor haar, dat ze hulp krijgt. Al duurde het wachten wel erg lang. Daar mogen ze iets aan doen vind ik. Gelukkig was het nhiet zoals ooit is op een avond dan hebben we daar acht uur gezeten. En dat noemen ze dan spoed  :P.

Voor de rest niet veel gedaan dus, dag was al zo goed als om als ik terug thuis kwam.
    Straks naar de dokter om 19 uur valt het verdikt van mijn schouder.
    Ben benieuwd wat er gaat gezegd worden en wat het gaat zijn. En of ik foto 's moet gaan laten nemen.
    Ik hou jullie op de hoogte.

Nog een fijne zonnige avond!

Veel liefs, knuf  O+
  • SolsticeSolstice Gebruiker
    Slordig dat je niet even gebeld bent dat je afspraak niet door ging! Maar het was vast heel fijn voor je vriendin dat je met haar kon wachten :)

Succes bij de dokter en ik ben benieuwd wat er aan de hand is.
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @ Solstice ja idd vond ik ook, gelukkig was vriendin op spoed en kon ik haar gezelschap houden en ben ik toch niet helemaal niets voor niets gegaan ;) En mijn monnikskapspier is gescheurd :(

Het verdikt van de dokter, is een spierscheur :(.
    Mag niets met arm doen, geen gewicht heffen, niet omhoog steken, geen kracht op zetten, ... En moet verplicht geregeld gaan liggen, want diezelfde spier word  gebruikt om mijn hoofd recht te houden. Dat word dus saai, gelukkig heb ik laptop nog ;). Daar heeft ze niets over gezegd ;) alle geluk. Kreeg wel wat in mijn voeten dat ik zolang gewacht heb met een dokter te raadplegen. Omdat ik nu dus dingen gedaan heb die ik niet mocht doen.
    Ja heb het niet op dokters van wacht. Dus ja, daar ga ik niet naartoe als ik het kan volhouden.

Dus vanaf nu nog meer rust dan anders, we passen dat wel aan naar mijn zin ;)
    Maar gaan wel goed zorg dragen voor schouder, want als ik niet rust en er dingen mee doe scheurt het volledig door en is het operatie, en daar heb ik nu ook geen zin in.

Nu braaf voor tv gaan liggen, zo rust ik al goed ;)
    Nog een fijne avond!

Veel liefs, knuf  O+
    Hoi Heidi,

wat een tegenvaller!!!!!
    Ik moest wel even googelen, had er nog nooit van gehoord.
    Nog meer rusten voor je, hopelijk knap het er wel van op.
    Een operatie?? liever niet voor je

• HJHJ Gebruiker
    Wat een pech. :?
    Hopelijk geneest het door rust goed en is een operatie niet nodig.
    Wens je heel veel beterschap. O+
  • aj snapperaj snapper Gebruiker
    zullen wedan maar gaan rusten met lapje de laptop
  • tessa1975tessa1975 Gebruiker
    Wat vervelend zeg.
    Heeft Fritz wel een punt met pechvogels. ;)
    Hoop voor je dat het voorspoedig herstelt en een operatie niet nodig is.
    Heel veel beterschap.
  • SolsticeSolstice Gebruiker
    Oei dat is balen. Ik heb gehoord dat het een hele pijnlijke blessure is, dus veel sterkte! Heb je een idee hoe lang het herstel gaat duren?
    Gelukkig heeft de dokter je niet verboden om te bloggen ;)
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @ Bessie dank je ik ga heel goed rusten en doen wat de dokter zegt, zodat het goed hersteld.
    @ HJ Dank je, we gaan in ieder geval goed rusten  ;)
    @ anja gaan we doen  ;) kunnen we aan elkaar denken  :)
    @ Tessa idd hij had gelijk  ;) dank je en we rusten goed zodat het goed aan elkaar kan groeien  ;)
    @ Solstice weet het niet hoelang juist heeft zijn tijd nodig zij ze. En idd ben blij zou erg zijn. bedankt.

En we zijn braaf aan het rusten  ;)
    Slaap zach!

Veel liefs, knuf  O+
    Doen hoor!!!!

Dit topic is gesloten