hoesten,hoesten en hoesten!!

16-10-2006 om 09:59 uur

mijn manneke van net 3 hoest al vanaf 19 september.We hebben die dag een bruiloft gehad en sávonds begon hij te hoesten.We zijn naar de huisarts geweest(4*) en de longen waren elke keer schoon.Ze hebben bloed laten prikken op kinkhoest en hij heeft 2 weken klacid gehad.Verder vernevelen we 2 maal daags pulmicort en combivent.De klacid kuur was afgelopen woensdag afgelopen en op donderdag begint meneer weer te hoesten.Hij hoest bijna de gehele dag en ook s'nachts.We hebben al eens hoestsiroop van de huisarts gehad maar daar werd hij helemaal hyper van.Vanmiddag mogen we weer naar de huisarts en als die het niet weet bellen we maar naar de kinderarts.
groetjes tanja

Login of registreer om te reageren
16-10-2006 om 11:35 uur

je hebt groot gelijk het moet nu maar eens afgelopen zijn. ook zo vermoeiend voor het manneke. sterkte ermee vanmiddag.
rakker

Login of registreer om te reageren
16-10-2006 om 14:24 uur

Ben benieuwd wat de huisarts vanmiddag zal zeggen. Komt er niets bevredigends uit zou ik ook zeker de kinderarts bellen. Je bent nu al bijna 4 weken verder en dat duurt wel erg lang. Bovenal is het niet alleen vervelend maar ook uitputtend voor je zoontje. Sterkte in ieder geval en laat even weten hoe het was  :)

Login of registreer om te reageren
16-10-2006 om 17:25 uur

volgens de huisarts een luchtweg infectie.We hebben nu weer voor 12 dagen klacid mee gekregen.Ik heb de kinderarts ook gebeld maar die was er niet en de vervangende kinderarts zei dat ze aan het hoesten niks kon doen en dat we wel extra moetsen vernevelen.We hebben om 16.15 en om 16.45 verneveld.Straks om 19.00 en dan om 21.30 nog een keer en als dat allemaal niet helpt kunnen we naar de ehbo komen.Ik baal alleen dat onze eigen huisarts en kinderarts hier dus niks van weten want onze eigen huisarts zou prednison hebben voor geschreven en de kinderarts zou ons langs hebben laten komen.Het punt is ook dat conall alleen zo erg hoest als hij het benauwd heeft.
We wachten maar even af wat de avond brent en anders rijden we maar naar de ehbo!!
groetjes tanja

Login of registreer om te reageren
16-10-2006 om 17:37 uur

Sterkte!! Ik hoop dat jullie niet naar de EHBO moeten...

Liefs, Nina

Login of registreer om te reageren
17-10-2006 om 20:47 uur

we hebben de hele avond op de ehbo gezeten.Ze hebben hem nog een keer verneveld en uiteindelijk werd hij toch wat rustiger.Ze wouden hem eigenlijk opnemen maar ze doen dan niet veel meer als thuis dus is hij toch mee naar huis gegaan.We hebben hem vanacht en overdag om de 3 a 4 uur verneveld en hij is nu al een heel stuk opgeknapt.Volgens de kinderarts had hij een luchtweg infectie en hyperactieve bronchien.Morgen hebben we een belafspraak met de kinderarts.

Login of registreer om te reageren
17-10-2006 om 21:05 uur

Hoi Tanja,

Ik wens je heel veel sterkte met je zoontje.Ik herken dat wel dat ernorme hoesten mijn dochter heeft dat vorige winter ook zo erg gehad.Wat is klacid dat ken ik niet.Sterkte

Groetjes Yolanda :W :W

Login of registreer om te reageren