Vraagje

08-08-2005 om 22:48 uur Gesloten

Ha Mark vraagje:
Ik ben nogal een luie internet gebruiker ;) en ik vroeg me af of er ook een Index "knopje" onder aan een pagina mogelijk is nu moet ik naar boven scrollen en zoals ik al zei ben ik liever lui dan moe, sorry!
Ik merk/lees het wel!
Verder is dit forum overigens echt super!
gr
Patty

De reacties zijn gesloten.
08-08-2005 om 22:52 uur
Reactie op patty

Ha Mark vraagje:
Ik ben nogal een luie internet gebruiker ;) en ik vroeg me af of er ook een Index "knopje" onder aan een pagina mogelijk is nu moet ik naar boven scrollen en zoals ik al zei ben ik liever lui dan moe, sorry!
Ik merk/lees het wel!
Verder is dit forum overigens echt super!
gr
Patty

Hoi Patty,

Vooralsnog kan in die functie helaas niet inbouwen op het forum  :'(
Wellicht dat dit, met hulp van een developer, in de toekomst wél kan worden gerealiseerd.

Bedankt voor je complimenten Patty, laten we hopen, dat vele mensen zich aanmelden hier op
het forum en actief gaan meeposten ;D

Groet,
Mark

08-08-2005 om 22:58 uur

Ik heb ondertussen wat astma patienten leren kennen en zal hun zeker dit forum aanbevelen!
Bedankt voor de moeite om even na te denken over mijn luie gedrag ;)
Gr
patty

09-08-2005 om 12:46 uur
Reactie op patty

Ik heb ondertussen wat astma patienten leren kennen en zal hun zeker dit forum aanbevelen!
Bedankt voor de moeite om even na te denken over mijn luie gedrag ;)
Gr
patty

Een tip misschien Patty: gebruik je back/vorige pagina-button, kom je ook snel terug in de index  ;)

Martha

09-08-2005 om 18:58 uur

Patty. naast je toetsenbord zijn ook pijltjes te vinden, door op het pijltje naar boven te klikken/scrollen ga je weer naar boven van de pagina, en omgekeerd met het pijltje naar beneden.
Groetjes Marieke.

20-08-2005 om 20:12 uur

Bedankt voor deze tips ik kende ze al en blijf het handiger vinden als er onderin een knopje zit! Maar ik zal mn vingers en handen moeten gerbuiken en gewoon scrollen!! ;)
gr
patty