Knuffels voor kinderen met allergie of astma?

05-02-2008 om 10:35 uur

Wie weet waar ik voor mijn baby-neefje leuke knuffels kan vinden die geschikt zijn voor kindjes met allergie of astma?
Graag tips!

Login of registreer om te reageren
06-02-2008 om 17:46 uur

tja meestal wordt geadviseerd zelfs als ze goed gewassen kunnen worden (katoen aan de buitenkant; heet kunnen wassen), weinig knuffels te nemen. Dus ik weet niet waarom je perse een knuffel wil kopen, misschien is een ander kadootje verstandiger?

Login of registreer om te reageren
29-05-2008 om 20:06 uur

Wij hebben alle knuffels weggedaan, behalve haar favoriete beer.
Op het geboortekaartje van mijn zoontje (vijf jaar jonger dan mijn dochter met astma) hebben we laten zetten als in de trant van : Cadeautip: Ivm de astma van *** liever geen knuffels/pluche.

Ik heb laatst zelf een knuffel voor mijn dochter gemaakt, want ze is wel helemaal weg van knuffels! En ze kreeg er af en toe wel een aangeboden (ook heeeeeeel slim een superleuke Diddl van opa en oma), maar ze zegt keurig: "Die mag ik niet hebben door mijn astma"...
Ze is gek op pony's en paarden en ik heb er dus zelf één genaaid. Inmiddels zijn het er twee, zodat ze elkaar kunnen afwisselen bij de was :) Het meisje is dolgelukkig!!! (En dit zijn meteen de laatste knuffels die er in huis komen ;))
Ik heb een katoenen, gladde buitenkant gemaakt...

Maar persoonlijk zou ik nooit een knuffel cadeau geven aan een astmatisch kind!

Login of registreer om te reageren
30-05-2008 om 23:50 uur

In babywinkels heb je wel eens van die badstoffen knuffels. Die komen op mij al een stuk minder stoffig over dan normale pluche knuffels en ik vermoed dat je die ook heter kunt wassen dus misschien is dat iets als je al perse een knuffel kado wilt geven.

Login of registreer om te reageren