Heb je nog gesport vandaag? (16)

Dit topic is gesloten
TicalTical Gebruiker
Vandaag heb ik drie kwartier gewandeld met de hond.

Gisteravond is de lange wandeling van bijna anderhalf uur wel gelukt, maar het was eigenlijk te veel met al het andere dat ik die dag had gedaan. Lag volkomen uitgeteld op de bank... :P Ik was ook al gewoon te moe toen ik nog moest beginnen, dan is het beter om het gewoon niet te doen, maar ja...  O-)

@Hilde: ik ben benieuwd hoe je fun & fatburning is gegaan! :Y
Ga naar laatste reactie«137

Reacties

• Hilde1984Hilde1984 Gebruiker
    Pfoe Tical, 3 kwartier gewandeld. Wat goed van je, kon je vooruitkomen met die wind? Ik heb 15 minuutjes gefietst, dat ging bijna niet door de zeer harde wind. Ik zal vanavond of morgen wel even laten weten hoe fun en fatburning gegaan was.

• TicalTical Gebruiker
    @Hilde: haha, ik was 's morgens, toen het nog niet zo hard waaide, al gaan wandelen, dus dat viel erg mee! Fietsen met harde wind doe ik niet meer, want idd... ik val dan om. Heb ik geen zin meer in. ;) Hardlopen doe ik soms wél met harde wind, maar nu niet. Ben ik nu te moe voor, maar een uurtje wandelen zal wel weer lukken. :)

Succes met de f&f!  ^O^
  • Hilde1984Hilde1984 Gebruiker
    Helaas is het niet gelukt om naar f en f te gaan. Volgende week beter! En nu gewoon stukjes wandelen, heb vanochtend al kwartier stevig gewandeld en ook al 5 trappen op en af gelopen. En vanavond polonaise, dat is topsport!  :P
  • Oma AkkeOma Akke Gebruiker
    Mijn onlangs aangeschafte hardrenschoenen staan nog brandschoon in de kast......
    Maarrrrr, ik heb wel in 3 dagen de hele moestuin (en dat is geen kleintje) en nog een stuk tuin waar de toekomstige moestuin komt omgespit.
    Ja, en verder doe ik veel ladderoefeningen: er komt geen einde aan de plafonds die geschilderd/geschuurd/geplamuurd moeten worden!
    Dus sporten: nee, bewegen: nou en of.
    Oma Akke
  • Vandaag 2 1/2 uur gewandeld rond een grote plas, de wind waaide ons bijna het water in
    We gingen vogels tellen, en zagen heel veel, veel moois ook
    7 zilverreigers, 600 smienten, 42 canadese ganzen, casarca, pijjlstaart, slobeend, nonnetjes.........
    dus niet snel gewandeld, maar wel 2 1/2 uur gewandeld
  • MirMir Gebruiker
    op 1201899822:

Vandaag 2 1/2 uur gewandeld rond een grote plas, de wind waaide ons bijna het water in
    We gingen vogels tellen, en zagen heel veel, veel moois ook
    7 zilverreigers, 600 smienten, 42 canadese ganzen, casarca, pijjlstaart, slobeend, nonnetjes.........
    dus niet snel gewandeld, maar wel 2 1/2 uur gewandeld

Heb 20 minuten gefietst vandaag; met deze storm vond ik het wel een sportieve prestatie 8-)
    Wat is iedereen goed bezig met wandelen en in de moestuin werken. ^O^
  • Inge85Inge85 Gebruiker
    Ja ja ik heb weer spinning gedaan dus ik heb gesport vandaag........ maar of ik me er nou beter door voel....???????????
  • Inge85Inge85 Gebruiker
    op 1201900584:

Heb 20 minuten gefietst vandaag; met deze storm vond ik het wel een sportieve prestatie 8-)
    Wat is iedereen goed bezig met wandelen en in de moestuin werken. ^O^
    zoo netjes....  @de rest sorry maar het lukt me even niet op iedereen te reageren... ga zo lekker mijn bed in...
  • GwennyGwenny Administrator , Gebruiker, Schrijver, Gebruiker., Moderator
    Ik heb gisteren weer getraind maar het lijkt afgelopen week heel moeilijk te gaan.
    Wellicht komt het omdat ik vorige week heel verkouden ben geweest maar dan nu nog last=
    Ik weet het niet zo goed.
    Ik moest heel veel hoesten,benauwd en kramp in mn kuiten  ;(
    Geheel erdoor heen na de training maar wel voldaan...
  • MirMir Gebruiker
    op 1201937216:

Ik heb gisteren weer getraind maar het lijkt afgelopen week heel moeilijk te gaan.
    Wellicht komt het omdat ik vorige week heel verkouden ben geweest maar dan nu nog last=
    Ik weet het niet zo goed.
    Ik moest heel veel hoesten,benauwd en kramp in mn kuiten  ;(
    Geheel erdoor heen na de training maar wel voldaan...

@ Inge: ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt.
    @ Gwenny: vervelend zeg, maar kan idd met die verkoudheid te maken hebben, oppassen dat je jezelf niet overbelast hoor!

Ik heb vandaag 7 kilometer gewandeld bij 'n kasteel & na afloop natuurlijk daar lekker wat gedronken :P
    Vond dat ik mijn sportieve prestatie maar moest belonen :+
    Ben blij dat het weer lukte om 7 km te lopen. Kan niet wachten om weer aan de lange afstandswandelingen te beginnen. Snel verder opbouwen dat wandelen dus...Maar voor nu dus al heel tevreden met dit resultaat :Y
  • op 1202045022:

Ik heb vandaag 7 kilometer gewandeld bij 'n kasteel & na afloop natuurlijk daar lekker wat gedronken :P
    Ben blij dat het weer lukte om 7 km te lopen. Kan niet wachten om weer aan de lange afstandswandelingen te beginnen. Snel verder opbouwen dat wandelen dus...Maar voor nu dus al heel tevreden met dit resultaat :Y

Toppietop Mir!!!!  ^O^
  • Evi_Evi_ Gebruiker
    op 1202045022:

Wat goed Mirjam! Echt knap dat je zo'n eind kunt lopen, en dat met dat koude weer, brrrr, ik zit nu liever binnen. :@ Zat toevallig vanochtend nog wel te denken dat ik wel heeeeeeeeel erg zin in de zomer begin te krijgen. Heerlijk weer iets lekkerder weer, kan ik weer lekker skeeleren enzo, met dit koude weer begin ik daar niet aan. :N
  • Een uur in de sporthal gespeeld:
    30 minuten cross, 30 minuten loopband (wandelen en hardlopen)  :)  :)  :)

Hier hebben ze een leuke actie in de sporthal:
    je kan in de maand februari de 11 stedentocht (200 km) volbrengen op de fiets/loopband/roei-apparaat/crosstrainer/met de groepsles...... prijs als je het haalt: een bord snert!
    De hele fitnesshal hangt vol met pompebleden (staan ook op de friese vlag) en bordjes met de 11 steden van friesland. Echt leuk
    ik doe niet mee hoor, moet ik veel ste veel in de hal doen  :P
  • TicalTical Gebruiker
    op 1202124235:

Een uur in de sporthal gespeeld:
    30 minuten cross, 30 minuten loopband (wandelen en hardlopen)  :)  :)  :)

Hier hebben ze een leuke actie in de sporthal:
    je kan in de maand februari de 11 stedentocht (200 km) volbrengen op de fiets/loopband/roei-apparaat/crosstrainer/met de groepsles...... prijs als je het haalt: een bord snert!
    De hele fitnesshal hangt vol met pompebleden (staan ook op de friese vlag) en bordjes met de 11 steden van friesland. Echt leuk
    ik doe niet mee hoor, moet ik veel ste veel in de hal doen  :P

Ja Emma, ik begrijp wat je bedoelt: al is zo'n hal heel praktisch, buiten sporten is veel lekkerder!  :{w En voor zo'n bordje erwtensoep?  :?

Ik heb dan ook maar weer gewandeld, 1uur en 3 kwartier. M'n hond ging niet zwemmen, want ik had de bal vergeten. En ze vindt dat ze dan niet kan zwemmen. Dan heeft ze namelijk niets op te halen. :) Is vaak wel handig hoor, dan springt ze tenminste niet overal het water in.  *O*

Ik hoop dat ik gauw weer kan hardlopen, ben nu echt steeds te moe. : ;(
  • lang geleden dat ik weer eens wat geplaats heb hier.
    Ben er een tijd uitgeweest, ik denk door het weer, had weinig zin in die kou. In de kou krijg ik vaak last van mijn longen, moet er toch iets mee doen (van eerder genoemde tips) toch is gaan uitproberen.
    Ik probeer deze week weer te gaan hardlopen. Voel me nu ook niet zo fit dus daar moet wat in veranderen!

Groeten SMA
  • vanmiddag weer de sporthal ingedoken
    30 minuten crosstrainer
    40 minuten loopband (hardlopen en wandelen)

ook mijn vetpercentage laten meten... mooi laag (voor mijn doen :P)
    3 maanden geen melk drinken en ik val af, helemaal mooi  :Y
  • TicalTical Gebruiker
    op 1202309918:

ook mijn vetpercentage laten meten... mooi laag (voor mijn doen :P)
    3 maanden geen melk drinken en ik val af, helemaal mooi  :Y

Da's mooi meegenomen, Emma! ;)

Vandaag heb ik anderhalf uur gewandeld met hond en bal, dus ook nog een kwartiertje ballen gegooid. :P "t Was best lekker weer vanmorgen! :Y
  • MirMir Gebruiker
    op 1202396866:

Vandaag heb ik anderhalf uur gewandeld met hond en bal, dus ook nog een kwartiertje ballen gegooid. :P "t Was best lekker weer vanmorgen! :Y

Goed zo,Tical! ^O^

Hier gaat het goed; heb vanochtend eindelijk weer de sportschool bezocht! *O* Daar heb ik echt al maanden naar uitgekeken!
    Het was geweldig om weer te kunnen bodyshapen 8-)
    Heb het hele uur kunnen volmaken gelukkig! Af en toe tempo wat aangepast; niet direct volop staan rennen en springen dus bij het aerobics-gedeelte. Maar toch mooi aan alles mee kunnen doen.
    Bij het body-pump deel wel direct zwaar gewicht gebruikt; is niet conditioneel maar krachttraining.
    Ben benieuwd of ik morgen spierpijn heb :?
  • Evi_Evi_ Gebruiker
    Met zo'n lekker weer gaan we de skeelers na een half jaar maar weer eens voor de dag halen! Zometeen ff lekker een kwartiertje skeeleren! *O*

Edit: Yup, lekker geskeelerd, maar kon wel merken dat ik dat al lang niet meer gedaan heb zeg! Dat kwartiertje lukte dus echt niet. ;) Bij de eerste meters dacht ik juist dat het wel meeviel maar na 2 minuten viel dat toch wel tegen, dus heb daarnan nog een paar minuutjes geskeelerd en toen was 't ook echt goed. Maar ja, het begin is er, heelijk om weer te skeeleren! :Y
  • DaantjeDaantje Gebruiker
    Ik wilde ook even van het mooie weer genieten en niet binnen blijven zitten. Heb een rondje Kralingse Plas gedaan, zo'n 5 kwartier gelopen, zo'n 8 km ofzo denk ik. Flink doorgelopen, was echt wel lekker :)
  • TicalTical Gebruiker
    @Evi: fijn zeg, eindelijk weer lekker skeeleren, al is 't maar kort! *O* [glow=red,2,300]GROTE KLASSE![/glow]!  ^O^

@Mir: goh, geweldig dat een heel uur sportschoolactiviteiten je is gelukt!  *O* Dat betekent dat je het SUPERGOED gedaan hebt!  ^O^

@Daantje: PRIMA GEWANDELD!  ^O^  *O*

Ook ik ben niet binnen blijven zitten, maar heb eerst de hond uitgelaten - mijn warming up - en toen heb ik lekker 40 minuten hardgelopen. Voelt goed! :Y
  • Evi_Evi_ Gebruiker
    @ Daantje: Slim gedaan hoor! Heerlijk idd, met dit weer lekker wandelen, mooi van genieten van zo'n dag! *)

@ Tical: Goed hoor. Echt héél knap dat je zo lang kunt hardlopen, 40 minuten! Super! :Y

Zelf had ik begin van de middag maar heel ffjtes geskeelerd, dat was niet zo'n succes als ik verwachtte, haha. Maar eind van de middag heb ik in totaal ruim een uur (inclusief pauze) geschaatst. ~:)
    Dat had ik al lang niet meer gedaan zeg! Maar 't was wel heerlijk, en dat was me dus heel erg meegevallen! En ik heb misschien wel 't zelfde gevoel als jou nu Tical, in ieder geval echt zo'n gevoel van: Heerlijk, ik heb weer eens écht aan mijn conditie kunnen werken. Voelt iig wel lekker. *O*
    Ik ben gewoon al heel blij dat ik mezelf er toe heb kunnen zetten om ook alleen te gaan. Samen met m'n vriend ofzo doe je zoiets toch sneller. Onderweg ook wel even tijd gehad om na te denken en veel leuke dingen bedacht enzo en gewoon lekker buiten geweest met dit mooie weer. Mijn conditie is zo onwijs slecht maar dat wil ik echt weer opbouwen en lopen gaat gewoon nog altijd goed dus dan doe ik dat maar :s)
  • Evi_Evi_ Gebruiker
    En vandaag ook weer geskeelerd, met mijn zusje :) Merk toch wel dat dat schaatsen van gister fysiek minder zwaar is, over een paar weekjes wil ik ook wel nog een keer!
  • MirMir Gebruiker
    Evi; wat goed dat je alweer bent gaan skeeleren! ^O^

Wat een prachtig weer vandaag; ideaal om weer een LAW-etappe (Lange Afstand Wandelpad) te lopen.
    Gezien het zonnetje gekozen voor een etappe vsn het Hollands Kustpad. Heb heerlijk gewandeld door de duinen en over het strand.  *O* Dat zonovergoten terras onderweg, met uitzicht op zee en duinen, was natuurlijk ook perfect.  ^O^

Met mijn conditie gaat het volgens mij redelijk goed. Heb ca. 15 km gewandeld en liep op het strand alweer iedereen voorbij. Had zelfs nog iets verder kunnen lopen. Te bedenken dat ik vorig weekend zo'n 7 km liep; is het plotseling heel snel vooruit gegaan. Ik ben helemaal gelukkig dus! *O*

Hoop dat ik deze week na werktijd ook weer een uurtje steps kan gaan doen. Vind ik zo'n leuke les; en is goed voor m'n conditie. Ga nu iig vast een volgende, langere LAW-etappe plannnen; mijn doel is weer tussen de 30 en 40 km lopen; dat is voor mij namelijk gebruikelijk. Korte wandelingen loop ik daarnaast ook met veel plezier! :Y
  • TicalTical Gebruiker
    Fijn te lezen dat er gisteren zo goed gesport is! :Y

Vandaag was het weer nóg lekkerder, dus? Je zou toch zeggen... nóg meer sporters?

Ik heb op het miidden van de dag weer hardgelopen. M'n thermoshirt kon uit, ik liep in een CoolMax Tshirtje... en had spijt van m'n trainingsbroek, een piratenbroek  of short was echt warm genoeg geweest!  :) Ik liep in een rustig tempo, waardoor ik 80 minuten kon volmaken. 't Ging echt lekker! :Y
  • suuske1981suuske1981 Gebruiker
    Helaas hadden we maandag geen trainen i.v.m. carnaval en gisteren ook geen wedstrijd :(
    Daar ging mijn voetballen deze week. En morgen kan ik ook niet gaan trainen. Zaterdag wel weer een wedstrijd.

Gisteren dagje naar de sauna geweest. Dat was erg lekker. Ook gezwommen maar dat ging niet zo lekker. Kon in dat bad ook niet staan maar er waren wel van die stangen aan de zijkant om vast te pakken. Wel een paar rondjes gezwommen, wat oefeningen gedaan en ff watertrappelen met mijn vriend ;)
    Ook 2 lekkere dingen gedaan: algenpacking en hotstonemassage. Kreeg het ook ff benauwd. Dat was toen mijn vriend met zijn douche (was veel warmer, die van mij niet zo) mijn rug van de algen ontdeed.
    Nu weer over naar dit topic ;)
    Op mijn werk loop ik iig meer, heb de printer ingesteld op de grote printer verderop in de gang. haha loop ik tenminste meer, want ja zit bijna heel de dag achter de pc.

Vandaag op de fiets naar het dorp hier langs gegaan (is ongeveer een kwartier fietsen). Ik ben daar naar een voetbalwedstrijd gaan kijken omdat ik met een paar van die jongens mee deed tijdens het zaalvoetbalmixtoernooi hier in het dorp in januari.
    Je moet echter een brug over en dat was vrij zwaar. De terugweg fietste ik met een vrouw. Ging niet zo heel lekker. Had wel mijn ventolin ingenomen.
    Ik ben vanmorgen dan eindelijk écht begonnen met hardlopen. Ik ben gestart met die podcasts maar van les 1 kon ik alleen de stukjes van 1 minuut lopen, die van 2 en 3 minuten hield ik niet vol  :N Ik heb het wel zo lang mogelijk geprobeerd en dan eventjes gerust en dan wel weer verder gegaan maar het viel me echt tegen. Van te voren had ik al m'n alvesco en foradil gehad en extra ventolin en naderhand ook weer ventolin maar ik voelde me ook echt niet lekker. Nu voel ik m'n benen nog wel, zo'n moe gevoel maar het geeft wel een kick dat ik gegaan ben. Vanmiddag ben ik nog een uurtje ofzo gaan fietsen, rondje Kralingse Plas en foto's gemaakt, was wel leuk en ging me een stuk beter af :) Woensdag wil ik dezelfde les nog een keer gaan rennen :)
  • *J10e**J10e* Gebruiker
    Ben voor 't eerst weer eens op de fiets geweest bij de fysio. Kan niet echt zeggen dat het goed ging, maar het is wel fijn om weer eens iets te doen :Y
  • Inge85Inge85 Gebruiker
    mmmmh ik ga straks mijn werk doen met de fiets..... dit keer heb ik er een hard hoofd in.
    Piep heel erg en hoest me suf. heb de halve nacht wakker.
    Het Probleem is dat ik dat gisteen in pure enthiousiastme tegen een collega zei die ik in werk deze morgen. Dat we wel konden gaan fietsen. Naar buitenkijkend. En Zij reageerde zo enthiousiast dat ik het gewoon niet meer terug durf te draaien.
    Eigenlijk wil ik me gewoon niet laten kennen.
    Dat ik met mijn 22 vermoed dat ik het niet ga trekken.
    Aan de andere kant. Hebben we niet zo heel veel clienten.
    Maar het probleem is dat we straks wel de hoge brug over moeten fietsen.... Tjaa...... Wat zal ik zeggen... Ik doe het toch. Misschien gaat het juist super..... we zien wel dus....

Sorry hoor ik ben nooit echt zo perssimistisch alleen nu zat ik er ff mee in mijn maag...

@j10e Jammer meid dat het niet geweldig ging.... balen...
    @daantje Goed bezig.... !!!!
Dit topic is gesloten