Heb je nog gesport vandaag? (16)

31-01-2008 om 12:42 uur Gesloten

Vandaag heb ik drie kwartier gewandeld met de hond.

Gisteravond is de lange wandeling van bijna anderhalf uur wel gelukt, maar het was eigenlijk te veel met al het andere dat ik die dag had gedaan. Lag volkomen uitgeteld op de bank... :P Ik was ook al gewoon te moe toen ik nog moest beginnen, dan is het beter om het gewoon niet te doen, maar ja...  O-)

@Hilde: ik ben benieuwd hoe je fun & fatburning is gegaan! :Y

De reacties zijn gesloten.
20-02-2008 om 15:25 uur

vanmiddag op mijn fietsje naar de sporthal geweest, 20 min cross en 30 min hardlopen op de loopband  :W

20-02-2008 om 17:51 uur

ik heb vandaag weer lekker bij de fysio gesport niet zo heel veel geaan. 5 min ge fietse en 2 min op een soort steps/schaats achtig iets was wle grappig.daarna ontspannignsoefeningen gedaan.

verder probeer ik zoveel mogelijk dingen op de fiets te doen.

21-02-2008 om 23:00 uur

Ik heb gespind!!!!!! Ging heel goed, heb op bepaalde momenten rustig aan gedaan. Uiteindelijk wel licht benauwd geworden maar dat was echt pas na de les. En dat ging gewoon over door rustig te zitten. Niks aan de hand, volgende week ga ik weer. Blijkt namelijk een 6-weekse 'cursus'  te zijn over spinnen zodat je daarna makkelijk kunt instromen in de normale spinning lessen. En nog maar 86 lessen over, ik hoop die allemaal dit jaar op te maken. Dat zou wel echt leuk zijn. De stijgende lijn die er eerst inzat blijft nu een beetje vlak, hopelijk gaat het door stug volhouden over een tijdje toch aanzienlijk beter met mijn conditie. Doel is om in de zomer met kinderen een uur te kunnen voetballen.

22-02-2008 om 08:31 uur

@Hilde: als het weer een beetje meezit op die zomerdag dat jij wil voetballen, gaat dat je zeker lukken! Je bent zo goed bezig!  ^O^

@Evi: zo te zien ben je een gewaardeerde kracht op de balletschool! Fijn dat je het zo goed geregeld hebt met een vaste vervangster, dat geeft een hoop rust!  *O*    Misschien ietsje vaker gebruik van maken?  :?

@Marjanne: leuk zo'n nieuw apparaat! Prima dat je het zo goed aanpakt door lekker rustig aan te doen!  ^O^

@Emma: toch maar weer mooi voor elkaar gebokst!  *O*

Ja, 't was gisteren eigenlijk wel weer om binnen te sporten, én harde wind, én wat mistig... ;( Ik heb de hardloopschoenen toch maar aangetrokken en heb 50 minuten gelopen.

22-02-2008 om 11:07 uur

Hoii,
Ik had al 2 weken niet meer gesport. Gister heb ik gewoon een stukje gefiets wat ik normaal ging rennen en was moe maar wel blij toen ik, thuis was :). Elke keer na het sporten heb ik veel hoofdpijn/duizeligheid ,maar volgende week hoor ik daar meer over van de ka. Niet sporten vind ik ook zo saai.
Vorige week was het mis gegaan toen ik met 3 vriendinnen naar een vrijwilligerswerk moest fietsen. Eigenlijk is het best lastig dat niet iedereen weet wat hij/zij moet doen. In het begin dachten ze dat het een grap was. Wanneer zou je eigenlijk en ambulance of iets kunnen bellen?
Ik was daarna gewoon naar huis toegefiets maar de halve marathon kan ik niet meer rennen. Daar baal ik wel van ,maar ik ga de 10 km proberen.

groetjezzz troetel

22-02-2008 om 14:22 uur

Hoi Troetel, :)

Wat jammer dat het sporten niet goed gaat. ;( Er zijn hier een paar mensen die ook ná het sporten 1 of meer pufjes Ventolin of i.d. nemen. Misschien is dat een idee voor jou? Maar iig ben ik heel benieuwd naar wat je KA gaat zeggen volgende week...

En die halve marathon? 't Maakt toch eigenlijk niet uit welke afstand je loopt? Je hebt gelijk dat je nu opgaat voor de 10 km, of misschien de 5km? Dat zijn afstanden die ook beter passen bij je leeftijd, en die de meeste mensen trouwens nooit van hun leven zullen hardlopen...

Wat volgens mij écht belangrijk is, is de training. Elke dag wát doen, en een paar keer per week hardlopen (tenzij je ziek bent natuurlijk). En dat je soms merkt dat het beter gaat, en soms dat je even een tijdje niet of wat minder moet trainen, het luisteren naar je lichaam. Daar leer je allemaal mee omgaan, en dáár heb je wat aan. Zo gaat het ten minste bij mij. ;)

Troetel, ik wens je veel succes. en knap maar gauw weer op! :W

22-02-2008 om 14:42 uur

@Troetel, wat jammer dat het sporten nu even niet goed gaat. Ik hoop dat je KA wat voor je kan doen.  Enne, echt, het sporten komt wel weer, misschien is het wel goed je doel niet zo hoog te stellen. Ook 5 km is een flink stuk!!!!
@Tical, je gaat weer goed gelukkig!

vandaag sport ik niet, de astma aanval van gisteren maakt me nog moe en benauwd :'(

22-02-2008 om 14:47 uur

Ik ben zo iemand die heel vaak juist na het sporten ventolin neemt. Ik krijg namelijk meestal last van het sporten dan aan het begin of tijdens. Ik puf van te voren ook wel maar dat is meer preventief, naderhand heb ik het vaak echt nodig.

22-02-2008 om 21:26 uur

Sorry had niet eerder tijd om te posten, en pcproblemen op de pc van mijn moeder beneden.

Maandag had ik weer voetbaltraining. Het midden van het veld was zo hard van het vriezen, niet fijn.
Het warmlopen ging niet zo heel goed, misschien omdat het zo koud was?

Haha en dit wil ik met jullie delen.
Met mijn eigen groep deden we een oefening. 1 jongen moest in het midden zonder bal en de rest stond met bal. Hij moest in 2 minuten tijd zoveel mogelijk ballen afmaken.  Ik dacht al meteen: jij bent er nog niet zo heel lang en je denkt dat je goed kunt voetballen maar die bal van mij krijg je echt niet.  En nee hoor hij kon hem niet te pakken krijgen. Met de mooiste bewegingen passeerde ik hem.  En de trainer en een speler mij maar aanmoedigen en zeggne dat ik het goed deed ;)
Hij had me vastgezet doordat hij in mijn rug stond en ik met mijn gezicht naar bosjes toe. Ik hielde de bal voor me met mijn voet. Toen zag ik hem naar links gaan en ging ik er met een mooie hak aan de andere kant langs. Haha.  Je krijgt de bal echt niet dacht ik. En nee dus. Dat ging lekker :)
Haha volgens mij moet hij mij niet meer, maar ja boeiend. Hij staat in de wedstrijd altijd erg irritant voor mijn neus en luistert niet al te goed. Moet hem vaak corrigeren.

Morgen weer een wedstrijd. Gelukkig wordt het lekker weer. En we moeten tegen het team dat nog maar 0 punten heeft dus dat moeten we toch wel kunnen winnen.

22-02-2008 om 21:30 uur
Reactie op suuske1981

Haha en dit wil ik met jullie delen.
Met mijn eigen groep deden we een oefening. 1 jongen moest in het midden zonder bal en de rest stond met bal. Hij moest in 2 minuten tijd zoveel mogelijk ballen afmaken.  Ik dacht al meteen: jij bent er nog niet zo heel lang en je denkt dat je goed kunt voetballen maar die bal van mij krijg je echt niet.  En nee hoor hij kon hem niet te pakken krijgen. Met de mooiste bewegingen passeerde ik hem.  En de trainer en een speler mij maar aanmoedigen en zeggne dat ik het goed deed ;)
Hij had me vastgezet doordat hij in mijn rug stond en ik met mijn gezicht naar bosjes toe. Ik hielde de bal voor me met mijn voet. Toen zag ik hem naar links gaan en ging ik er met een mooie hak aan de andere kant langs. Haha.  Je krijgt de bal echt niet dacht ik. En nee dus. Dat ging lekker :)
Haha volgens mij moet hij mij niet meer, maar ja boeiend. Hij staat in de wedstrijd altijd erg irritant voor mijn neus en luistert niet al te goed. Moet hem vaak corrigeren.

  :) Hup voetbalsuus hup  :)
goed gedaan zeg!!