Ik zie eigen topic maar deels

20-06-2017 om 15:09 uur

Ik heb net het topic hardnekkinge longontsteking geplaatst, maar zie zelf alleen de 1e regels. Is dat normaal of doe ik iets fout?

Login of registreer om te reageren
20-06-2017 om 15:20 uur

Hallo Moos, welkom hier!

Ik zie in je topic over een hardnekkige longonsteking ook alleen de eerste regel staan. Waarschijnlijk is er even een probleem geweest met de verbinding terwijl je het topic aan het plaatsen was.
Probeer het topic eens opnieuw te plaatsen, dan gooien wij de oude versie waar maar 1 regel in staat weg.

Groetjes,
Solstice

Login of registreer om te reageren
20-06-2017 om 15:26 uur

ik snap er niks van. Ik heb het weer geplaatst, met plakken vanuit kladblok. Zie het hele stuk staan, maar na 'plaatsen' staan er weer maar een paar regels. Wat vreemd. Wat doe ik fout?

Login of registreer om te reageren
Moderator
20-06-2017 om 15:28 uur

zet eens in een pb wat je probeert te plaatsen?
kan in je verbinding zitten of in de refresh bv

Login of registreer om te reageren
20-06-2017 om 15:31 uur

ik heb het stuk jou gestuurd per pb. De verbinding is ok.

Login of registreer om te reageren
20-06-2017 om 15:37 uur

ik denk dat het door een smiley kwam die ik op mijn toetsenbord heb, dus niet de smiley van hier. Toen ik die wegliet ging het wel. :)>-

Login of registreer om te reageren
21-06-2017 om 07:56 uur
Reactie op Moos13

ik denk dat het door een smiley kwam die ik op mijn toetsenbord heb, dus niet de smiley van hier. Toen ik die wegliet ging het wel. :)>-

Hallo Moos13,
"Ter leeringh ende vermaeck": Over welke smiley's heb je het die je via je toetsenbord kunt invoeren? Voor het geval we meer van dit soort feedback krijgen, dan hebben we tenminste één goede tip ;) .
Bedankt voor je follow-up!

Groetjes,
VonJot

Login of registreer om te reageren
21-06-2017 om 08:57 uur

@Moos13 zou best gelijk kunnen hebben. Een tekenreeks die per ongeluk als HTML wordt geïnterpreteerd. Als ik mijn microscoop even niet bij de hand heb dan type ik - : ) zonder de spaties in plaats van uit de smileylijst te kiezen. De "< > / " karakters zijn berucht op fora en blogs.

Login of registreer om te reageren