Fotografie

Hee allemaal,
Sinds een paar jaar heb ik mijn eigen spiegelreflexcamera en fotografeer ik heel graag. Thuis fotografeer ik voornamelijk paarden en honden en van de zomer ga ik naar Londen en hoop ik daar veel foto’s te maken en mijzelf te verbeteren.
Nog meer mensen met een fotografiehobby?
Momenteel ligt het even stil door onstabiel astma (sinds november 2017 de diagnose), maar ik hoop snel weer aan de slag te gaan!
Sinds een paar jaar heb ik mijn eigen spiegelreflexcamera en fotografeer ik heel graag. Thuis fotografeer ik voornamelijk paarden en honden en van de zomer ga ik naar Londen en hoop ik daar veel foto’s te maken en mijzelf te verbeteren.
Nog meer mensen met een fotografiehobby?
Momenteel ligt het even stil door onstabiel astma (sinds november 2017 de diagnose), maar ik hoop snel weer aan de slag te gaan!
Log in of Registreer om te reageren.
Reacties
En als we op vakantie zijn dan ga ik ook voor de natuur en mooie uitzichten.
IK heb pas een spiegelreflexcamera dus ben nog een beetje de instellingen aan het uitproberen.
Het geeft mij ook rust als ik fotografeer
Mij geeft het ook rust, maar ook energie als ik fotografeer! Ik mis het ook heel erg nu en ik word juist nu regelmatig gevraagd voor fotoshoots haha.
Welke camera heb je? Ik heb de canon 70D
Ik heb een sony A100 camera
Ik heb me aangemeld voor een foto 7 daagse dan krijg je per email een opdracht opgestuurd die je dan moet gaan fotograferen.
En heb een site gevonden waarbij heel duidelijk de instellingen staan uitgelegd.
fotoshoots lijk me ook leuk om te doen.
Heel veel plezier alvast!
Neem eens een kijkje op LivePicz.nl als je zin hebt :)
Bij mij liep de hobby ook een beetje uit de hand haha, maar door de astma is het momenteel echt weer terug naar hobby. Helaas al 5 maanden geen energie om me er echt mee bezig te houden:( hopelijk komt dat snel weer, want ik mis het echt heel erg!
Het is ook een ideale manier om te genieten van het buiten zijn, wat ook weer scheelt voor mij met Astma.
Ik hoop dat je het ontzettend leuk gaat hebben in London en dat je mooie foto’s kan maken!
En ik hoop ook det Londen super gaat worden!
Ik maak van heel veel dingen graag foto's, voor mij is het bezig zijn met mijn camera en dus foto's maken, even vergeten dat ik ziek ben.
Het liefste ga ik op pad, wandelen en dan foto's maken. Zodra mijn astma dat niet toe laat, dan probeer ik mijn fotografie op een andere manier te doen, waardoor de inspanning er niet is of heel laag is.
Vele foto's zijn te vinden op mijn website, www.oliba.nl
Ik krijg de laatste tijd veel aanvragen en moet ze helaas allemaal afzeggen, geniet er nu ook niet echt van het kost teveel energie. Maar dat komt vanzelf weer:)
En @Marleen1984 wat een variatie in je foto’s, leuk om te zien!
@ClaudiaM17 ik heb je facebook bekeken, leuke foto’s! Goede actieshots!
Ja, ik maak heel wisselend foto's, van vele verschillende onderwerpen.
ik heb ook een eigen facebook groep met mijn fotootjes.
zal hem effe openbaar zetten anders kunnen jullie mijn fotootjes niet zien ;)
en aan mijn groep toevoegen mag altijd.
https://m.facebook.com/groups/1014943681979306?ref=bookmarks
neem maar eerst de tijd om te herstellen en dan weer lekker op pad met je camera.
mag ik je ook toevoegen als vriend op facebook zelf?
Vroeger had ik een eigen doka ... toen bestond nog de magie van dat je langzaam je foto tevoorschijn zag komen op fotopapier. Tegenwoordig fotografeerde ik veel minder dan toen.
Wens jullie veel fotoplezier.
Ook ik maak graag foto's. Zou wel naar een cursus willen maar daar heb ik nu geen tijd voor... later als ik groot ben...