Het boek ‘De Koersk’ geschreven door Robert Moore. Het waargebeurde verhaal van de dodelijke reis van een Russische kernonderzeeër. De verschrikking van de overige bemanningsleden die de explosie hadden overleefd en nog dagenlang opgesloten zaten, tot zij in een plotse en hevige brand door gebrek aan zuurstof omkwamen. De uren voorafgaande aan het definitieve einde moeten echter verschrikkelijk geweest zijn. De met het uur steeds kleiner wordende kansen op overleven, het happen naar het slinkende volume aan lucht, drukt me akelig met de neus op de feiten. Het besef dat lucht het kostbaarste ingrediënt is in ons bestaan.
Gevangen in mijn lichaam- Hasso en Catherine von Bredow. Beschrijving van Hasso hoe het is om het Locked in syndroom te hebben. En uit oogpunt van Catherine hoe het is voor de partner en het gezin. Mooi boek.
Tot op heden... teleurstellend. Ik had meer van dit boek verwacht, met name nadat het zo gehypet is geweest. Het achterliggende/onderliggende verhaal is vanzelfsprekend heftig en indrukwekkend om te lezen, maar het is niet wat ik verwacht had. Voor de mensen die wat informatie willen over Autisme/Syndroom van Asperger en aanverwante zaken is dit boek zeker aan te raden.
wachten op woensdag is weer heel mooi.veel leesplezier ermee.arthan,dat boek van jou zoals je t beschrijft beneemt me al zowat de adem. ik wil t boek van de zoon van stephen king,joe hill , graag hebben. mooi voor de kerst.
Ik lees graag, maar nu druk met de feestdagen. Ik hou erg veel van fantasie en SF. Op dit moment ben ik bezig met deel 2 van "De kronieken van Belgarion" geschreven door David Eddings. Als je er van houd is dit echt een aanrader.
Reacties
Ik ben inmiddels bij het 14e en laatste deel van de Wheel of Time serie: A memory of light.
De thuisreis van Rosamunde Pilcher
heb blauwe maandag al gelezen (in t nederlands), nu deze en dan heb ik wachten op woensdag nog liggen.
zo lekker!
Gisteren binnengekomen erg leuk om in te lezen en bladeren.
IK leest de avondschool van de schijfster Maeve Binchy.
Een heel leuk boek.
gr.Marloeke. :s)
Beschrijving van Hasso hoe het is om het Locked in syndroom te hebben. En uit oogpunt van Catherine hoe het is voor de partner en het gezin. Mooi boek.
OT: in de vakantie eindelijk weer eens twee boeken gelezen: Een goede raad van JK Rowling en Cruise van Suzanne Vermeer.
Tot nu toe heel grappig :)
Die heb ik ook gelezen, is inderdaad leuk!
Tot op heden... teleurstellend. Ik had meer van dit boek verwacht, met name nadat het zo gehypet is geweest. Het achterliggende/onderliggende verhaal is vanzelfsprekend heftig en indrukwekkend om te lezen, maar het is niet wat ik verwacht had. Voor de mensen die wat informatie willen over Autisme/Syndroom van Asperger en aanverwante zaken is dit boek zeker aan te raden.
Aad van de Heuvel; de president
Als ik van het weekend nog tijd heb, ga er eentje uitzoeken op de ereader
IK LEES NU HET LONGFORM OOK LEUK.
:Y mARLOEKE. O-)
Yep... ik ben er laat mee, maar geniet er daarom nie minder van
Ik moet het telkens wegleggen......
Oma Akke
Roept herinneringen bij me op.
Nu bezig met James Patterson, Private games
Ik lees graag, maar nu druk met de feestdagen. Ik hou erg veel van fantasie en SF. Op dit moment ben ik bezig met deel 2 van "De kronieken van Belgarion" geschreven door David Eddings. Als je er van houd is dit echt een aanrader.
Groet John